Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhempuen sexi

väsynyt äiti
03.09.2023 |

Mihin aikaan ja missä harrastatte seksiä te, joilla on pienet lapset?

Monelta lapset menevät nukkumaan, ja mihin aikaan ja miten voimat riittävät seksiin...

Vinkkejä kaivataan...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminen kari67 tapahtuu katsos ei lasten nähtävissä eikä lasten kuultavissa. Onko sinun kovin vaikeata ymmärtää yksinkertainen asia?. Onko?.

Onko vaikeaa olla kokonaan tekemättä? Onko?

Aamu-unien jatkaminen iltapäivään asti teki näköjään hyvää Kari-trollille ja muutama viaton tarttui provokoukkuun. No, toivottavasti lysti maistui ja muna seisoo taas kun joku otti sutkin ihan tosissaan.

No niin... rauhoitu siellä ja äläkä jatkuvasti solvaa, jos joku antaa asioille eriävän mielipiteen.

Nussikaa, mutta sitten vasta kun olette helvetti kaksin.

Nykyään ei muuta osatakkaan, kun esitellä vittua somessa jaetsiä syytä vaan nautinnoille.

Tuosta seksittömyydestäkö tämä Karin oma rauhallinen, leppoisa ja muita solvaamaton asenne elämään kumpuaa?

Niinpä, Kari taitaa olla vanha seniili, jolla ei enää ota eteen tai testot niin alhaalla, ettei tee mieli ja siitä harmissaan. Itse myös ikämiehiä 66v ja seksiä vieläkin 2krt viikko vaimon halusta. Pitäisikö jättää vaimo tyydyttämättä?? Hä. Se vasta olisi tyhmää. Vaimo oli onneksi niin ymmärtäväinen, että meillä oli seksiä 2-3krt viikko kaikki lapsi- ja ruuhkavuodet. Aina menty vaimon halujen mukaan. Miehen pitää hoitaa asiat niin, että oma vaimo pysyy halukkaana ja hyväntuulisena ja tyydyttettynä.  Siitä on onnellinen parisuhde kiinni ja takaa lapsille turvallisimman tulevaisuuden ja hyvät eväät elämälle. Tyhmintä taas rikkoa pihtaamalla ja sorsimalla puolisoaan ja hajoittaa perhe. 

Nyt ei ole kysymys minusta, eikä ollenkaan puhura minu seksi asioista.

Olen yrittänyt tuoda vaan asian esille, että elämä ei ole vaan seksiä. On monia muitakin hienoja asioita mistä nauttia. Jos seksiä ei ole niin sit ei ole.... nautitaan muista asioista.

Seksitön parisuhde ei ole syy hylätä toista

Ihme haukkumista teiltä??? Vanha seniili! Ei seiso?

Mitähän helvettiä se ylipäänsä sinulle senkin 66oksennus kuuluu? Seisooko minulla vai ei

Vaan kun ei ole, seksi on elämän ja parisuhteen suola, pitäen parisuhteessa läheisyyden ja intohimon yllä.  Mutta sinä et sitä haluttomana ymmärrä.  Ilman läheisyyttä, intohimoa ei ole rakkauttakaan, eikä enää  parisuhdetta, vaan kaksi yksinäistä ihmistä yhdessä.  Mitkään maailman ihanuudet ja harrastukset ei voita sitä tunnetta kun tuntee itsensä halutuksi, rakastetuksi ja saa tuntea rakkaansa kosketukset ja halaukset. Jos ei ole läheisyyttä ja kosketuksia, voi ihan yhtä hyvin nukkua ei huoneissa tai eri osoitteissa. Ihan sama.

Onko sinulla Kari puolisoa, jos on  niin nukutteko edes samassa huoneessa. 

Minulla on puoliso ja kolme lasta. Meillä on parisuhde kunnossa, mutta nyt ei ole kysymys minusta eikä keskustella minun asioista.

Täällä vastataan kysyjälle ja annetaan eri näkökohtia.

Minun näkökohdat on ne mitkä teidän mielestä on vääriä

Pitäisi tuntea sääliä ja sitten myös antaa kannustavia vastauksia sen suuntaan!!

EI!!! Vaan todellisia faktoja ja todellisen elämän asioita ja ratkaisuja.

Jos ei ole seksiä, niin se ei edelleenkään tarkoita parisuhteen päättymistä!

On muutakin ja muita nautintoja.

Jotenkin teidän on vaikea käsittää sitä

Vierailija
62/66 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole seksiä ei ole myöskään läheisyyttä. Sellainen joka ei halua seksi ei suostu läheisyyteen, ettei toisella vaan tee mieli seksiä. Jos ei ole läheisyyttä, ei ole rakkautta, eikä parisuhdetta. Kaksi kaverusta, eli kaverisuhde. Toki on jokaisen oma asia, jos haluaa näin elää, mutta yleensä se on toinen puoliso, joka ei halua seksiä. Ihmiset haluaa tuntea olevansa rakastettuja , haluttuja ja haluavat läheisyyttä, halauksia jne. Jos nämä jää pois, niin mikään muu nautinto elämässä ei korvaa näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. VOISIKO ketjun aloittaja tulla valaisemaan että mistä tämä ajatus lähti liikkeelle? Tuliko pitkä seksitön kausi eteen vain, onko vasta muutama kuukausi vierähtänyt?.

Vierailija
64/66 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässäkin on mutta.

Jos puoliso on supernegatiivinen joka asiaan, niin onko ihme jos seksi loppuu.?.

Meillä tuli pikku paussi siihen juurisyiden takia.

Eli minä koen sen esileikkinä, ja minusta on upeaa päästä toista kehumaan yms kun sitä aidosti tarkoittaa, niin toinen vastaa ei, olen ruma olen lihava. Arvatkaapa kiinnostaako viritellä seksiä sellaisten jälkeen.

ja tämä oli toistuvaa. Nyt saa itse miettiä rauhassa omaa käytöstään ennen mitään puuhasteluja, jos ei ala mamma muuttumaan, niin sitten minä luovutan.

Vierailija
65/66 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ketjun aloittaja kertoa laajemmin mistä moinen idea lähti oikeesti liikkeelle?. Tuliko 1kk 1vk 1vuoden paussi vai?: Onko kenties totaalisen kuivaa eli yli vuosi menty jo ilman seksiä?

Vierailija
66/66 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa ees taso mitä teidän seksi on

seksistä pujuminen lähekkäin

kosketus ei erogeeneille

pusu tai sukuelinten hiplailu

tantra

suuseksi ei orkkuja

yhdyntä

orgasmi miten vain toiselle tai molemmille