Pienten lasten vanhempuen sexi
Mihin aikaan ja missä harrastatte seksiä te, joilla on pienet lapset?
Monelta lapset menevät nukkumaan, ja mihin aikaan ja miten voimat riittävät seksiin...
Vinkkejä kaivataan...
Kommentit (66)
Jos ei ole seksiä ei ole myöskään läheisyyttä. Sellainen joka ei halua seksi ei suostu läheisyyteen, ettei toisella vaan tee mieli seksiä. Jos ei ole läheisyyttä, ei ole rakkautta, eikä parisuhdetta. Kaksi kaverusta, eli kaverisuhde. Toki on jokaisen oma asia, jos haluaa näin elää, mutta yleensä se on toinen puoliso, joka ei halua seksiä. Ihmiset haluaa tuntea olevansa rakastettuja , haluttuja ja haluavat läheisyyttä, halauksia jne. Jos nämä jää pois, niin mikään muu nautinto elämässä ei korvaa näitä.
Se on totta. VOISIKO ketjun aloittaja tulla valaisemaan että mistä tämä ajatus lähti liikkeelle? Tuliko pitkä seksitön kausi eteen vain, onko vasta muutama kuukausi vierähtänyt?.
Mutta tässäkin on mutta.
Jos puoliso on supernegatiivinen joka asiaan, niin onko ihme jos seksi loppuu.?.
Meillä tuli pikku paussi siihen juurisyiden takia.
Eli minä koen sen esileikkinä, ja minusta on upeaa päästä toista kehumaan yms kun sitä aidosti tarkoittaa, niin toinen vastaa ei, olen ruma olen lihava. Arvatkaapa kiinnostaako viritellä seksiä sellaisten jälkeen.
ja tämä oli toistuvaa. Nyt saa itse miettiä rauhassa omaa käytöstään ennen mitään puuhasteluja, jos ei ala mamma muuttumaan, niin sitten minä luovutan.
Voisiko ketjun aloittaja kertoa laajemmin mistä moinen idea lähti oikeesti liikkeelle?. Tuliko 1kk 1vk 1vuoden paussi vai?: Onko kenties totaalisen kuivaa eli yli vuosi menty jo ilman seksiä?
kertokaa ees taso mitä teidän seksi on
seksistä pujuminen lähekkäin
kosketus ei erogeeneille
pusu tai sukuelinten hiplailu
tantra
suuseksi ei orkkuja
yhdyntä
orgasmi miten vain toiselle tai molemmille
Minulla on puoliso ja kolme lasta. Meillä on parisuhde kunnossa, mutta nyt ei ole kysymys minusta eikä keskustella minun asioista.
Täällä vastataan kysyjälle ja annetaan eri näkökohtia.
Minun näkökohdat on ne mitkä teidän mielestä on vääriä
Pitäisi tuntea sääliä ja sitten myös antaa kannustavia vastauksia sen suuntaan!!
EI!!! Vaan todellisia faktoja ja todellisen elämän asioita ja ratkaisuja.
Jos ei ole seksiä, niin se ei edelleenkään tarkoita parisuhteen päättymistä!
On muutakin ja muita nautintoja.
Jotenkin teidän on vaikea käsittää sitä