Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhempuen sexi

väsynyt äiti
03.09.2023 |

Mihin aikaan ja missä harrastatte seksiä te, joilla on pienet lapset?

Monelta lapset menevät nukkumaan, ja mihin aikaan ja miten voimat riittävät seksiin...

Vinkkejä kaivataan...

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 16-vuotiaana 2vkoa putkeen ilman seksiä ja meni naama niin mutruun ettei se meinannut oiota siitä enää ollenkaan.

Vierailija
22/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittajia. Meillä oli ensin 3 lasta pienempänä ja sitten vielä 10v jälkeen yksi iltatähti.  Lapsia ja teinejä kotona liki 40 vuotta yhteen putkeen. Silti seksiä aina 2-3krt viikko, eikä haitannut kumpaakaa. Itse asiassa vaimoa vähemmän kuin minua.  Hänestä se oli ihan luonnollista ja kuului perhe-elämään. Toki hän onkin ollut aina lastenkasvatuksen ammattilainen.  Ihan täysipäisiä aikuisia tuli ja nyt on jo useita lapsenlapsiakin.  Nyt on hienoa ukkina ja mummina nauttia edelleen seksistä ja isosta perheestä. Lasten ei tarvinnut koskaan nähdä murjottavia tai riiteleviä vanhempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on kaikki ei vain osaa pelata yhteen. Tai eivät niin paljon halua toisiaan että näkisivät vaivaa seksin eteen, toivovat ja fantasioivat kyllä mutta tulos jää nolla tasolle.

Seksi on inhimmillisyyttä, seksi on ihan normaali asia. Kun on perheessä kaksi aikuista, niin aikuiset määrää tahdin se on de facto. 

Mies+Nainen jos joutuu seksittömään kierteeseen niin tietäähän tuon jokainen miten siinä käy. Sos.työ vain kuormittuu entisestään, älkää hyvät ihmiset erotko vain siksi että seksi loppuu. Jos te haluatte että seksiä on niin sitä silloin on. Aina löytyy aikaa seksille heteropariskunnalla ellei sitten ole kaappihomo ja rekkalesbo yhdessä + lapsi/lapset 

Vierailija
24/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valittajia. Meillä oli ensin 3 lasta pienempänä ja sitten vielä 10v jälkeen yksi iltatähti.  Lapsia ja teinejä kotona liki 40 vuotta yhteen putkeen. Silti seksiä aina 2-3krt viikko, eikä haitannut kumpaakaa. Itse asiassa vaimoa vähemmän kuin minua.  Hänestä se oli ihan luonnollista ja kuului perhe-elämään. Toki hän onkin ollut aina lastenkasvatuksen ammattilainen.  Ihan täysipäisiä aikuisia tuli ja nyt on jo useita lapsenlapsiakin.  Nyt on hienoa ukkina ja mummina nauttia edelleen seksistä ja isosta perheestä. Lasten ei tarvinnut koskaan nähdä murjottavia tai riiteleviä vanhempia. 

Taloudessa asui siis kaksi ihmistä?

Vierailija
25/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, enemmän ne lapset häiritsee aikuisia jos on häiritäkseen. Lapset nukkuu tai teinit hautautuneet omiin huoneisiin. Ymmärsivät pysyä poissa, kun laitettiin makkarin ovi kiinni, kun yleensä oli auki. Isommat lapset ymmärtää kyllä biologiaa ja sitä, että vanhemmilla on seksiä.  Ilman seksiä ei olisi heitäkään. Kuuluu ihan luonnollisesti perhe-elämään.  Meillä aikuisten läheisyys ja rakkaus näkyi arkielämässä. 

Jos joku on tiukkapipo, niin ihan on vika  omassa korvienvälissä. Paljon luonnottomanpaa on, jos vanhemmilla on kylmät välit, eika rakkaus välity mitenkään.

Vierailija
26/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, enemmän ne lapset häiritsee aikuisia jos on häiritäkseen. Lapset nukkuu tai teinit hautautuneet omiin huoneisiin. Ymmärsivät pysyä poissa, kun laitettiin makkarin ovi kiinni, kun yleensä oli auki. Isommat lapset ymmärtää kyllä biologiaa ja sitä, että vanhemmilla on seksiä.  Ilman seksiä ei olisi heitäkään. Kuuluu ihan luonnollisesti perhe-elämään.  Meillä aikuisten läheisyys ja rakkaus näkyi arkielämässä. 

Jos joku on tiukkapipo, niin ihan on vika  omassa korvienvälissä. Paljon luonnottomanpaa on, jos vanhemmilla on kylmät välit, eika rakkaus välity mitenkään.

Isommat vanhemmat ymmärtää kyllä biologiaa ja sitä, että teineillä on seksiä. Ymmärtävät pysyä poissa, kun teinit laittavat makkarin oven kiinni.

Vierailija
27/66 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa miettiminen jos lapset ovat vielä pieniä. Vaikempaa se on sitten kun esiteini alkaa haahuilla iltaisin talossa.

Yleensä ongelma on se että fakkiudutaan siihen ajatukseen että seksiä on harrastettava juuri tietyssä paikassa, ja tiettyyn kennonaikaan.

Joo joo, mutta kun on vaikea päästä tunnelmaan jne pälä pälä.

Ottakaa itsänne niskasta kiinni ja järjestäkää aika ja paikka, ei se ole sen vaikeampaa, jos haluaa. Mikäli asialle ei tee ajoissa mitään niin parisuhde alkaa olla taputeltu muutaman vuoden päästä.

Vierailija
28/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lapsi etusijalle, eikä omia haluja.

Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä!

Ja sitäpaitsi seksi ei ole harrastus. Lasten liikunta ja urheilutoiminta on harrastus. Ei vanhempien seksi.

Nukkumaan ja töihin

Vierailija
29/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Laittakaa lapsi etusijalle, eikä omia haluja.

Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä!

Ja sitäpaitsi seksi ei ole harrastus. Lasten liikunta ja urheilutoiminta on harrastus. Ei vanhempien seksi.

Nukkumaan ja töihin

Mene sinä Kari takaisin nukkumaan ja inspiraatiota keräämään. Eihän noin paskaan trollaukseen nyt kukaan tartu.

Vierailija
30/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, omassa makuuhuoneessa oli seksiä aika normaalisti. Kun olivat vähän isompia, yökyläilyn aikana esimerkiksi sai kunnolla touhuta.

Saunassa oltiin kahdestaan monesti loppuillasta ja siellä se onnistui ihan mukavasti kun ei ollut liian kuumalla. Vaimo istui keskilauteelle jalat auki ja minä sain hyvässä kulmassa tulla sisään niin, että hankasin juuri sopivasti häntä edestä klitorikseen. Hän laukesi aika nopeasti siksi ja minäkin myös. Suihkussa tehtiin välillä ja jopa pesuhuoneen lattiallakin takaa päin.

Vierailija
31/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta viestistä huomaa elämäänsä kyllästyneen pikku tytön tai pojan , ja varsinkin mielensä pahoittaneen sellaisen (ehkä itse epäonnistunut) omassa perheessään ja seksielämän sovittamisessa.

Ei kannata muita kuunnella näissä asioissa. Ainoa ketä kuuntelet on puolisosi. Te nimittäin päätätte siitä mitä te teette toisillenne kun aika on teidän kahden, ei tämä foorumi eikä yksikään alushousunsa kiinni ommellut yh äippä tällä palstalla.

Nauttikaa ihmiset. Mitenkä luulette että jopa +10 henkiset perheet on syntynyt jos seksi olisi loppunut? kun vauva tuli.

Ei se lopu, se loppuu vain jos te pariskuntana niin päätätte ja sallitte sen tapahtuvan.

Meillä seksielämä syveni ja parani lapsen tulon my¨ötä, lisäksi olin onnellinen kun sain orgasmin helpommin synnytyksen jälkeen.

Naikaa ja naikaa ihmiset mutta muistakaa te pariskunnat itse päätätte asioista ei kukaan muu. Kellään ei ole siihen sanomista.

Meillä ei olla pariskuntana päätetty seksin loppumista. Nuorin on yli 2 v. Ja vaimo nukkuu edelleen lastenhuoneessa ja vierailee aviovuoteessa pikaisesti n. kerran kuussa. Minun mielipidettäni tässä asiassa ei ole lainkaan kysytty

Vierailija
32/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesta viestistä huomaa elämäänsä kyllästyneen pikku tytön tai pojan , ja varsinkin mielensä pahoittaneen sellaisen (ehkä itse epäonnistunut) omassa perheessään ja seksielämän sovittamisessa.

Ei kannata muita kuunnella näissä asioissa. Ainoa ketä kuuntelet on puolisosi. Te nimittäin päätätte siitä mitä te teette toisillenne kun aika on teidän kahden, ei tämä foorumi eikä yksikään alushousunsa kiinni ommellut yh äippä tällä palstalla.

Nauttikaa ihmiset. Mitenkä luulette että jopa +10 henkiset perheet on syntynyt jos seksi olisi loppunut? kun vauva tuli.

Ei se lopu, se loppuu vain jos te pariskuntana niin päätätte ja sallitte sen tapahtuvan.

Meillä seksielämä syveni ja parani lapsen tulon my¨ötä, lisäksi olin onnellinen kun sain orgasmin helpommin synnytyksen jälkeen.

Naikaa ja naikaa ihmiset mutta muistakaa te pariskunnat itse päätätte asioista ei kukaan muu. Kellään ei ole siihen sanomista.

Meillä ei olla pariskuntana päätetty seksin loppumista. Nuorin on yli 2 v. Ja vaimo nukkuu edelleen lastenhuoneessa ja vierailee aviovuoteessa pikaisesti n. kerran kuussa. Minun mielipidettäni tässä asiassa ei ole lainkaan kysytty

Ei kysytty? Mikset sanonut heti, että  lapsi nukkukaan omassa huoneessaan ja voi välillä käydä vanhempien välissä, mutta vanhemmat nukkuu parisängyssä kuin ennen lapsia. Ihme paapomista. Lapsen pitää oppia oma paikkansa jo nuorena.  Viimeistään kun tulee ikään yli 3v niin pitää vieroittaa vanhempien sängystä jo siksikin, että silloin tulee monesti jo seuraava pieni.  Olisit reagoinut heti, että vaimon paikka on parisängyssä sinun vieressäsi.  Tuolla systeemillä tulee vain ylipaapottuja lapsia, jotka roikkuu vanhemmissa, eikä osaa itsenäistyä ollenkaan.  Sitten on teininä ja isompana mielenterveysongelmia, kun ei pää kestä itsenäistymistä. Niitä on kyllä jo suomi täynnä.

Miellä on ollut monia lapsia ja vaimo ollut vielä lastenhoidon ammattilainen.

Vierailija
33/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysytty? Mikset sanonut heti, että  lapsi nukkukaan omassa huoneessaan ja voi välillä käydä vanhempien välissä, mutta vanhemmat nukkuu parisängyssä kuin ennen lapsia. Ihme paapomista. Lapsen pitää oppia oma paikkansa jo nuorena.  Viimeistään kun tulee ikään yli 3v niin pitää vieroittaa vanhempien sängystä jo siksikin, että silloin tulee monesti jo seuraava pieni.  Olisit reagoinut heti, että vaimon paikka on parisängyssä sinun vieressäsi.  Tuolla systeemillä tulee vain ylipaapottuja lapsia, jotka roikkuu vanhemmissa, eikä osaa itsenäistyä ollenkaan.  Sitten on teininä ja isompana mielenterveysongelmia, kun ei pää kestä itsenäistymistä. Niitä on kyllä jo suomi täynnä.

Miellä on ollut monia lapsia ja vaimo ollut vielä lastenhoidon ammattilainen.

No arvaapa olenko reagoinut? Lukemattomia kertoja olen ehdottanut vaimoa makuuhuoneeseen ja itkuhälytintä lapselle. Tässä olisi vielä se että minä voisin hoitaa jopa suurimman osan lapsen yöheräilyistä mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Marttyyrinä vain valitellaan kuinka väsyttää jos lapsi on joskus yöllä valvottanut

Vierailija
34/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko lisääntyä. Jos lisäännyt, niin valitettavasti joudut laittamaan lapsen etusijalle ja lopettamaan parittelun. Moni lapsetonkin kuten minä elää vuosia parittelematta vaikkei ole lapsia kärsimässä. Lapsi pakotetaan seuraan jota hän ei itse saa valita, joutuu jakamaan asunnon parittelijoiden kanssa. Haluaisitko itse asua niin pitkään solussa? Muistatko kuinka hyvältä tuntui saada vihdoin oma koti ja päästä pois?

No ei meillä kyllä noin mennyt. Kaksi lasta, eikä jouduttu edes vähentämään parittelua. Joka päivä naitiin. Ja hei, myös töissä käytiin, ja lapset kasvatettiin aikuisiksi.Ja mitä tuo loppu nyt tarkoitti? Siis pitäisikö sitä olla niin mammanpoika, että jää peräkammariin loppuiäksi?

Vierailija
35/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä kuinka ihmiset vaan etsivät itselleen vielä vaikka ja mitä tekosyitä siihen, että miksi ja on pakko saada nussittua vaikka mikä olisi.

Miten se on niin vaikea ymmärtää, että koti on myös niitten lasten koti eikä heidän ole syytä kärsiä ja saada traumoja siitä, että vanhemmat tykkää nyt harrastaa

Seksi ei ole elämälle pakollinen asia, mutta väärissä paikoissa se tehtynä musertaa kyllä varsinkin lapset ja jättää heihin jäljen.

Nussikaa, mutta sitten vasta kun olette helvetti kaksin.

Nykyään ei muuta osatakkaan, kun esitellä vittua somessa jaetsiä syytä vaan nautinnoille.

Vierailija
36/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa mutta vasta kun olette kaksin. Oletko kari vähän jälkeenjäänyt. Yleensä jos lapsen tekee niin sen kanssa ollaan 24/7 kannattaa sen sijaan tutkia lapsen kehitystä (nimittäin ei tule traumoja kovin helpolla kun vauvan muistikin on 2viikkoa vielä esim 6-8kk iässä. Lisäksi näkö yms on kaikki ihan eri kuin meillä,

Vauvan kun laittaa päikkäreille esim 13-14 nii siinä on heti yks tunti aikaa toisilleen.

Illalla silti paras kun yöunille laittaa vauvan, voi vaikka koko yön touhuilla jos haluaa.

Ei se vauvan tulo ole mikään este seksille. Ja toimivassa parisuhteessa on kyllä myös PALJON seksiä.

Se on kahden ihmisen elämänpituinen harrastus mitä esim kirjoittaja kari ei ymmärrä kun ei ole itse sellainen alfa esim, Itse olen omani kanssa aina ostanut ihan kk jotain seksiin liittyvää uutta kapinetta :). Miksikö ainiin ja kyllä meillä on lapsia. Näkevätkö lapset seksiä, no eivät näe, onko meillä aikaa seksille. Ihan joka päivä.

Me osaamme etsiä aina hetken toisillemme, ja se hetki on vain meidän kahden.

Vierailija
37/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin komppaan siihen vauvan tuloon että ei seksielämä kuole, tottakait siinä tulee kuivia kausia yms, mutta kun niistä pääsee yli, on luvassa yleensä täyttä toimintaa.

Vauvantulo oli meille sellainen asia joka syvensi meidän välejä, kasvettiin kahdestaan aikuisina. Seksistä rupesimme entistä enemmän nauttimaan, ja tehtiin se todellakin eri tavoin.

Aikaa on aina jos haluaa ja jaksaa. Kyse on kuitenkin vain järjestelystä ei muusta.

Vierailija
38/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo vanha mies joku erektiohäiriöinen mielensä pahoittanut ja kaiken lisäksi yksinäinen ihminen. Ainakin se paistaa läpi tuosta eräästä kirjoituksesta. TIESITKÖ kari67 että vain tyhmä ei etsisi aina vain uutta nautintoa?. Kaksi ihmistä voi nauttia loputtomasti uusin eri tavoin toisistaan kun heillä on ripaus mielikuvitusta. Ei kaikki ole sellaisia eunukkeja kuten sinä?.

Yleensä moni ihminen sanotaan vaikka 100 ihmisestä niin ainakin 20% heistä haluaa läpi elämän ultimaattista seksiä/kokemuksia seksiin jos ei jopa isompi osa. Mutta kukaan ei kieltäydy kunnon seksistä se on tosiasia.

Ja seksi on vauvaperheessä kyllä sallittua ihan vaikka bdsm hardcore meininki. Siinä kun ovat aikuiset kahden. Se on heidän oma maailmansa. Siihen ei ole kenelläkään muulla kuin kateellisilla , erektiohäiriöisillä, tai pillunsa umpeen ommelleilla asiaa naputtaa. Kaikki muut tietää että seksistä pitää ja kannattaa nauttia niin paljon kun elämässä mahdollista.

Vierailija
39/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussikaa mutta vasta kun olette kaksin. Oletko kari vähän jälkeenjäänyt. Yleensä jos lapsen tekee niin sen kanssa ollaan 24/7 kannattaa sen sijaan tutkia lapsen kehitystä (nimittäin ei tule traumoja kovin helpolla kun vauvan muistikin on 2viikkoa vielä esim 6-8kk iässä. Lisäksi näkö yms on kaikki ihan eri kuin meillä,

Vauvan kun laittaa päikkäreille esim 13-14 nii siinä on heti yks tunti aikaa toisilleen.

Illalla silti paras kun yöunille laittaa vauvan, voi vaikka koko yön touhuilla jos haluaa.

Ei se vauvan tulo ole mikään este seksille. Ja toimivassa parisuhteessa on kyllä myös PALJON seksiä.

Se on kahden ihmisen elämänpituinen harrastus mitä esim kirjoittaja kari ei ymmärrä kun ei ole itse sellainen alfa esim, Itse olen omani kanssa aina ostanut ihan kk jotain seksiin liittyvää uutta kapinetta :). Miksikö ainiin ja kyllä meillä on lapsia. Näkevätkö lapset seksiä, no eivät näe, onko meillä aikaa seksille. Ihan joka päivä.

Me osaamme etsiä aina hetken toisillemme, ja

Keskittykää sit siihen lapsen kanssa olemiseen eikä vaan omien halujen tyydyttämissen!

Oletko aloittaja itse hieman jälkeen jäännyt, kun et ymmärrä että se koti on myös sit sen lapsen koti? Koti pitää olla koti eikä mikään vanhempien seksiluola.

Ei ole mikään suuri vaiva olla ihan vaan normaalisti ja aina räpläämässä toisia munista ja pillunkarvoista.

Lapsi tarvitsee vanhemmat, eikä panokavereita

Vierailija
40/66 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo vanha mies joku erektiohäiriöinen mielensä pahoittanut ja kaiken lisäksi yksinäinen ihminen. Ainakin se paistaa läpi tuosta eräästä kirjoituksesta. TIESITKÖ kari67 että vain tyhmä ei etsisi aina vain uutta nautintoa?. Kaksi ihmistä voi nauttia loputtomasti uusin eri tavoin toisistaan kun heillä on ripaus mielikuvitusta. Ei kaikki ole sellaisia eunukkeja kuten sinä?.

Yleensä moni ihminen sanotaan vaikka 100 ihmisestä niin ainakin 20% heistä haluaa läpi elämän ultimaattista seksiä/kokemuksia seksiin jos ei jopa isompi osa. Mutta kukaan ei kieltäydy kunnon seksistä se on tosiasia.

Ja seksi on vauvaperheessä kyllä sallittua ihan vaikka bdsm hardcore meininki. Siinä kun ovat aikuiset kahden. Se on heidän oma maailmansa. Siihen ei ole kenelläkään muulla kuin kateellisilla , erektiohäiriöisillä, tai pillunsa umpeen ommelleilla asiaa naputtaa. Kaikki muut tietää että seksistä pitää ja kannattaa nauttia niin paljon kun elämässä mahdollista.

Älä viitsi keksiä loukkaavia argumenttejä välttäkseen tosiasioiden tunnustamista.

Ei siihen että voisi keskittyä lasten elämään ilman, että heille tulisi traumoja vanhempien panohaluista, niin siihen ei tarvitse olla vanha ja erektiohäiriötä omaava.

Vaan kerron kuten asiat on.

Jos sinulla ei ole asiaa, niin ole kirjoittamatta.

Aloittajakin ihmettelee, että panemistako pitää se koko lapsuus aika olla?

Eikö lapsilla ole oikeus viettää aikaa vanhempien kanssa eikä olla piilossa kautta pelossa, että koska näille taas tulee panohalut ja mennään saunaan isin kanssa kaksistaan tai äiti ja iskä menee päikkäreille ja makkari ovi tiukasti kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi