Miten tulkitset tämän deitti-ilmoituksissa usein esiintyvän fraasin
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni todennäköisesti alkaisi tapailulla muutaman kerran viikkoon ja siitä tiivistyisi..
ALKAISI tapailulla muutaman kerran viikossa ja siitä sitten tiivistyisi vielä?! Jessus 😂
Kerrotko mikä on ongelmasi?
Nykyaika
Kannatasko hakeutua oikeanlaisille sivustoille?
Naisia:
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=18b283238beaf2d21adc9fa…
Miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=d95268520e8655a35f4b98f…
Itse tulkitsisin tuon nähdään kun kummallekin sopii niin että hänelle ei todennäköisesti sovi kovin usein. En haluaisi sellaista vaikka en mitään 24/7 suhdetta haluaisi itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Itse tulkitsisin tuon nähdään kun kummallekin sopii niin että hänelle ei todennäköisesti sovi kovin usein. En haluaisi sellaista vaikka en mitään 24/7 suhdetta haluaisi itsekään.
Minulle tulisi mieleen joku 1-2 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jotenkin todella typerää edes kirjoittaa noin. 1) et edes aviopuolisoasi pysty näkemään 24/7 jos olet töissäkäyvä, harrastava ihminen. Sit toisekseen minä en ainakaan kenenkään kanssa yhteen muuttaisi heti...
Jotenkin niin lapsellinen lause, että huh huh.. kuulostaa sitoutumiskammoielta ja jotenkin sellaiselta ettei tajua miten elämän reaaliteetit ja suhteenmuodostuminen menee. Ainakin itselläni todennäköisesti alkaisi tapailulla muutaman kerran viikkoon ja siitä tiivistyisi..
Ja sinun tapasihan on tietenkin se ainoa oikea.
Hakee pelkkää sek siseuraa, ei halua sitoutua. Skippaisin, koska jos kyseessä mies niin nämä samat tyypit alkavat sitten yleensä kuitenkin vaikeilla siitä jos naisella on muutakin vientiä. Olettavat että odotat kiltisti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jotenkin todella typerää edes kirjoittaa noin. 1) et edes aviopuolisoasi pysty näkemään 24/7 jos olet töissäkäyvä, harrastava ihminen. Sit toisekseen minä en ainakaan kenenkään kanssa yhteen muuttaisi heti...
Jotenkin niin lapsellinen lause, että huh huh.. kuulostaa sitoutumiskammoielta ja jotenkin sellaiselta ettei tajua miten elämän reaaliteetit ja suhteenmuodostuminen menee. Ainakin itselläni todennäköisesti alkaisi tapailulla muutaman kerran viikkoon ja siitä tiivistyisi..
Mut vaikka ei koko ajan näekään, niin parisuhteessa ollaan silti 24/7.
Eli tossa haetaan jotain kevytsuhdetta, jossa saa kenties tapailla muitakin eikä ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tossa haetaan jotain kevytsuhdetta, jossa saa kenties tapailla muitakin eikä ole mitään velvollisuuksia toista kohtaan.
Tai sitten meinaa ihan vaan sitä ettei halua nysvätä yhdessä 100% vapaa-ajasta, ja henkilö on vain ilmaissut asian niin että se on tulkittavissa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten meinaa ihan vaan sitä ettei halua nysvätä yhdessä 100% vapaa-ajasta, ja henkilö on vain ilmaissut asian niin että se on tulkittavissa väärin.
No siinä tapauksessa skippaisin ihan siksi että ei osaa ilmaista itseään tuon paremmin.
Näin keski-ikäisenä, työssäkäyvänä kahden kouluikäisen äitinä itsekinhalusin juuri tuollaista tapailua, koska ihan käytännön syistä kovin tiivis yhdessäolo ei olisi mahdollista. En tosin kirjoittaisi toivetta profiiliin. Mutta kuten joku muukin sanoi, en lähtisi tulkitsemaan mitään, koska tuollaisessa voi olla taustalla mitä vain. Joku voi olla vain vähän introvertimpi tai tarvita paljon omaa aikaa, joku ei käytännön syistä voi nähdä joka päivä, joku taas haluaa aloittaa noin ja antaa suhtee kehittyä rauhassa, ja joku voi hakeakin kevyempää juttua. Jollain on voinut olla huono kokemus takertuvasta kumppanista, joka kokee kaikki toisen menot ongelmaksi ja haluaisi olla jopa tapailuvaiheessa jo joka päivä kaikkialla yhdessä. Kysymättä ei voi tietää, mitä näistä (tai otain muuta) kukakin sillä tarkoittaa.
No kannattaisikohan sitten kirjoittaa suoraan se, mitä tarkoittaa?