Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä perheitä, joilla on todella laaja kahvi tai teekokoelma kotona siis tuoretta paketeissa olevaa tavaraa?

Vierailija
03.09.2023 |

Miten on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä löytyy iso valikoima kun usein hamstraan lounaspöydistä niitä paperisia pusseja vaikken itse teetä juurikaan juo :D

Vierailija
2/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on tuoretavaraa joka on parhaimmillaan viikko tai pari paahtamisesta ja alkaa sen jälkeen väistämättä huonontua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ulkomaanmatkoilta aina teetä ja kahvia kotiin.

Vierailija
4/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetä löytyy iso valikoima kun usein hamstraan lounaspöydistä niitä paperisia pusseja vaikken itse teetä juurikaan juo :D

Siis ihan oikeasti????! Juuri tänään lounaalla ollessani jouduin pyytämään erikoisruokavaliooni sopivat leivät ravintolan tiskiltä, ja tarjoilija kertoi, että ne on pitänyt ottaa piiloon, koska ihmiset varastivat niitä mukaansa (yksittäispakattuja leipiä/leivoksia). Kohta varmaan pitää ne teepussitkin ottaa kassan taakse, kun ihmiset eivät ymmärrä, että ei niitä kaikkia ole tarkoitus yhden ihmisen rohmuta

Vierailija
5/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin montaa makua, että en pysty edes laskemaan niitä. Sekä teekaupoista ostettuja sekoituksia, että tavallisempia markettimakuja. Irto-ja pussiteetä.

Vierailija
6/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti????! Juuri tänään lounaalla ollessani jouduin pyytämään erikoisruokavaliooni sopivat leivät ravintolan tiskiltä, ja tarjoilija kertoi, että ne on pitänyt ottaa piiloon, koska ihmiset varastivat niitä mukaansa (yksittäispakattuja leipiä/leivoksia). Kohta varmaan pitää ne teepussitkin ottaa kassan taakse, kun ihmiset eivät ymmärrä, että ei niitä kaikkia ole tarkoitus yhden ihmisen rohmuta

Kyseinen lounaspaikka on nostanut kustannuksia niin reippaasti ja kahvi/tee kuuluu lounaan hintaan enkä sitä edes juo niin todellakin otan sen teepussin mukaani

Vierailija
7/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille on kertynyt teetä. Juo 3-4 kertaa päivässä, mutta tuntuu ettei ne silti vähene. Saa tuliaisiksi ja ostaa matkoila itsekin kaikenlaisia sekoituksia.

Vierailija
8/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teetä mustaa useampaa sorttia samoin vihreää, paria lajia yrttiteetä ja rooibosta, lisäksi lahjaksi saatuja. Ja miehellä omat musta tee ja rooibos.

Vierailija
9/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen lounaspaikka on nostanut kustannuksia niin reippaasti ja kahvi/tee kuuluu lounaan hintaan enkä sitä edes juo niin todellakin otan sen teepussin mukaani

Paljastit syy- ja seuraussuhteen, jota olet itsekin aiheuttamassa. Totta kai hinnat nousevat, jos pöydästä viedään tavaraa kotiin asti.

Vierailija
10/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastit syy- ja seuraussuhteen, jota olet itsekin aiheuttamassa. Totta kai hinnat nousevat, jos pöydästä viedään tavaraa kotiin asti.

Kuten kirjoitin, se tee kuuluu lounaan hintaan ja lounasta saa take awaynakin eli en ole varastanut yhtään mitään

Vierailija
11/11 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusmin teetä on viittä eri makua. Lisäksi tavallista mustaa, pari eri vihreää, kaksi jouluteetä, yksi pääsiäistee, yksi valkonen ja yksi rooibos.

Kahvipapupuja on tummaa arabicaa ja tummaa robustaa, keskitummaa ja sitten vaniljalla, pähkinällä tai apelsiinilla maustettuja. Ja yksi perus suodatinjauhatus Löfergs Kharisma.

Papuja jauhetaan tarvittaessa. Kaikkia kahveja säilytämme jääkaapissa tai pakastimessa.

Kaikki ostettu itse, paitsi jouluteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi