Yksinäiset ihmiset!
Onko täällä oikeasti yksinäisiä ihmisiä? Mitä olette tehneet saadaksenne ystäviä ja miten siinä on käynyt? Miten saada ihmisiä, joiden kanssa voi käydä vaikka kahvilla tai kävelyllä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla 195cm komistus . Muuten ei voi saada ystäviä / puolisoa .
Ralph Fiennes on 180cm mutta hänen "ystäväksi" rupean milloin tahansa. Mitä olen nähnyt niin noi puuttuvat 15cm löytyy kalsareista.
omeglessa ja randomissa voi jutella randomeille pahimpaan hätäänsä
Olen käynyt lukuisissa harrastuksissa, opiskellut vaikka mitä, käynyt eri työpaikoissa jne. Yhtään ystävää ei ole tarttunut mukaan. Olen jotenkin vaivaannuttava persoona, en tiedä miksi.
Oikeastaan en halua olla kenenkään kanssa tekemisissä. Tykkään olla omassa seurassani.
Minulla on huonoja kokemuksia ihmisistä.
Sinunkin piti sitten päästä vääntämään veistä haavassa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen itse olet? Tuuheat tekoripset ja pershortsit?
Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Ota ittees niskasta kiinni ja ala elämään aktiivista elämää, niin tapaa ihmisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Ota ittees niskasta kiinni ja ala elämään aktiivista elämää, niin tapaa ihmisiäkin.
Tämä on pahinta, mitä toiselle voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tapaa ihmisiä muttei ne ihmiset välttämättä halua tutustua sen enempää.
Olen hakeutunut harrastuksiin ja opiskelemaan työn ohella. Juttelen ihmisten kanssa ja ehdotan tapaamista jossain vaiheessa, jos juttu luistaa hyvin. Yleensä tapaamiset ovat menneet minusta ihan kivasti, mutta sitten alan odottaa, että toinen tekisi aloitteen. Sitä ei tapahdu. Tuttuja siis on, muttei ystäviä.