SDP:n Antti Lindtman: "Itse pyrin toimimaan aina niin avoimesti ja rehellisesti kuin mahdollista..."
Tulee tuosta lausahduksesta mieleen eräskin skandaalissa rypenyt takavuosien poliitikko, joka lausui, että
"Puhun niin totta kuin osaan." Valitettavasti ei ihan osannut.
Eli mietin, että Antti Lindtmannilla taitaa myös olla hieman häilyvää, että milloin on mahdollista olla täysin rehellinen ja milloin vähän vähemmän rehellinen. Sellaisen mielikuvan tuo lausunto antaa.
Itse voin sanoa käsi sydämellä, että "Toimin aina avoimesti ja rehellisesti."
En siis PYRI toimimaan, vaan toimin.
Olen myös aina rehellinen, en pelkästään silloin, kuin se on mahdollista.
Tässä ajattelutavassa ja asenteessa on suuri ero SDP:n tuoreen puheenjohtajan ajattelutapaan.
Nähtäväksi jää hänen toimintansa valta-asemassa.
Kommentit (49)
Aamuteeveessä puhui niin totta kuin osasi.
On kyllä ihme valehtelijoita nuo demareiden puheenjohtajat. Samaa p...aa tuleee molemmista päistä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin minä ja ystäväni.
Ystäväni harrastaa liikuntaa. Minäkin pyrin harrastamaan liikuntaa.
Olemme saman ikäisiä ja pituisia, mutta painoero on +35kg.
Itse pyrin olemaan päivän valehtelematta.
Kari Suomalaisella on hieno piirros: "Poikamme pyrkii oppikouluun" (vanhemmat kampeavat jälkikasvuaan väkisin koulun portista sisään).
SDP:kin sitten meni pilaamaan itsensä.
Mikä puolue aiheuttaa tietoisesti oman puolueensa alasajon, käsitämätöntä!
Koko eduskunta on täynnä enemmän tai vähemmän kyseenalaisia tyyppejä.
Mitä ihmettä ihmisten päässä liikkuu, kun he äänestävät tuollaisia ihmisiä...
Ai niin, eihän kunnollisia tavallisia ihmisiä päästetä ehdokkaaksi tässä meidän ns. demokratiassamme. Voisi hyvä veli verkosto vielä kärsiä liikaa.
Niinpä, aina ei ole mahdollista puhua rehellisesti, jos aikoo poliitikkona pärjätä.
Ja voihan olla muitakin rajoitteita. Kuten Susanna Koskikin totesi, meillä on kaikilla rajoitteemme.
Vierailija kirjoitti:
Demarit on suurinta paskaa mitä ihmiskunta on nähnyt sitten yksisoluisten.
Tuo on niin totta. Jo Paavo Lipponen aikoinaan sen osoitti.
KKISSANMURRRRHAAAJAAA
JAUHOJENGIIII NAZZZIIIII
🙀🙀🙀🙀💀💀💀💀👹👹👹👹
SDP n alamäki on alkanut. Itse en enää äänestä. En tiedä ketä äänestän, mutta en ainakaan Lindtmannin ja Näkkäläjärven puoluetta.