Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti vain, jos haluaa seksiä

Vierailija
03.09.2023 |

Mies oli tehnyt tiskit pyytämättä. Ei tapahdu muulloin, kun miehen tekee mieli seksiä.

Silloin on muutenkin ystävällinen ja huomioi minua.

Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa.

Janoan arjessa tunnetta, ettå mies huomioisi minut. Olisi ystävällinen. Kiinnostunut. Että saisin jakaa ajatuksiani hänelle. Jakaa sisäistä maailmaani hänelle. Mutta koen, että vuorovaikutusta ei ole; mies kertoo vain omia asioitaan ja jos minä haluaisin kertoa jotain, on miehellä kiire muualle. Ajattelen, mies kokee minut tylsäksi. Paitsi jos haluaa seksiä.

Joskus minusta tuntuu, minun kannattaisi viivyttää mahdollisimman pitkälle seksiin myöntymistä. Minua kohdeltaisiin pidempään ystävällisesti. Mies huomioisi minut. Olisin olemassa miehelle. Merkityksellinen miehelle. Olen kertonut tämän miehelle, mutta ei hänellä ole asiaan erityistä kommenttia.

Toisaalta tämäi kuulostaa kaupankäynniltä seksillä.

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ainakin se mies on jännä ja annat sille seksiä. kilttimiehet jää ilman

Vierailija
22/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitten varmaan ahkera mies ja kissan päivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeesti osa on sitä mieltä, että miehen pitää vain antaa vapaamatkustaa arjessa ja lisäksi vielä pitää mukisematta tyydyttää hänen seksitarpeet, vaikka naisella olisi halut tämän vapaamatkustamisen vuoksi täysi nolla?

Nyt niitä valoja päälle, nainen. Itse huudan nyt itsekunnioituksen perään. Jos nainen ei itse arvosta itseään, miksi kukaan muukaan sitä tekisi? Miehet eivät ole suhteissa yksin. Jos mies on joku välttämätön asuste joka on vaan oltava vaikka tämä kohtelisi kuin ilmaa on syytä nostaa se katse sieltä omasta navasta sinne peiliin miksi se miehen käytös on mahdollista.

Vierailija
24/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta vaihtokauppaa suhteessa. Mä en tajua miksi se seksi on niin vaikeaa monille naisille? Sitä miehet haluaa suhteelta ja harvoilta sitä saa niin paljon kuin haluaa. 

Miksi naisensa huomioiminen ja arvostaminen on niin vaikeaa monille miehille? Sitä naiset haluaa suhteelta ja harvoilta sitä saa niin paljon kuin haluaa.

Just näin!

Tässäpä tuhansia vuosia parisuhteita vaivannut ongelma.

Tosin itsellä naisena ollut 2 pitkässä suhteessa ja 1 lyhyemmässäkin se ongelma että mies ei halua seksiä kuin ehkä kerran kuussa. Että se siitä.

Vierailija
25/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi ole win-win

Kämppä tulee siistiksi ja saat munaa.

Vierailija
26/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun miehille: naisen ei ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa :)

Vierailija
27/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa, kuulostaavihan mun nuoruusvuosilta.

Mä tajusin jo aamusta että mies on taas vailla jotain kun liehitteli ja silitteli ja hieroi hartioita aamusta asti. Koska meillä adia oli ihan toisin päin, minä halusin paljon enemmän ja useammin kuin mies, odotin " jee ehkä tänään saunan jälkeen jotain tapahtuisi". Ei, mies liehitteli koska halusi illalla baariin kavereittensa kanssa.

Sitten se tuli kännissä aamuyöllä könyämään ja tyhjens omat kassina. Jiihaa....ja minä jäin taas ilman. Seuraavat 3 viikkoo ootellessa että josko tapahtus mitään. Ja joo, kyllä, tein aloitteita ja olin kaunis hyväkroppanen nuori nainen jonka moni muu ois huolinu sormia napsauttamalla. Miestä ei vaan kiinnostanu, hyvin itsekeskeinen oli muutenkin, eikä sillon 80-90 luvun taitteessa nuoret miehet tajunnu (ymmärtäny) että naisellakin on halut ja että naisen mielestä "tyydyttävä rakastelu" ei ole sitä että mies tyydyttää omat tarpeet puolessa minuutissa.

Vierailija
28/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin jo aamusta että mies on taas vailla jotain kun liehitteli ja silitteli ja hieroi hartioita aamusta asti. Koska meillä adia oli ihan toisin päin, minä halusin paljon enemmän ja useammin kuin mies, odotin " jee ehkä tänään saunan jälkeen jotain tapahtuisi". Ei, mies liehitteli koska halusi illalla baariin kavereittensa kanssa.

Sitten se tuli kännissä aamuyöllä könyämään ja tyhjens omat kassina. Jiihaa....ja minä jäin taas ilman. Seuraavat 3 viikkoo ootellessa että josko tapahtus mitään. Ja joo, kyllä, tein aloitteita ja olin kaunis hyväkroppanen nuori nainen jonka moni muu ois huolinu sormia napsauttamalla. Miestä ei vaan kiinnostanu, hyvin itsekeskeinen oli muutenkin, eikä sillon 80-90 luvun taitteessa nuoret miehet tajunnu (ymmärtäny) että naisellakin on halut ja että naisen mielestä "tyydyttävä rakastelu" ei ole sitä että mies tyydyttää omat tarpeet puolessa minuutissa.

Ja vieläkään vuonna 2023 on naisia ei osaa käyttää sitä tärkeintä seksitaitoaan.

Vierailija
29/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet jo iso tyttö ja osaat sanoa tuollaisille miehille vedä käteen?

Vierailija
30/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä on niin kurjaa ettei naiset halua sitä harrastaa?

Vierailija
31/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki tietysti erilaisia ja eri määrä läheisyyttä riittää.

Naisena en ymmärrä edelleenkään tätä ajattelua että naisen pitäs antaa ja mies on se saaja osapuoli.

Miksi te miehet ette "anna" naisillenne. Ajatelkaa asiaa niin päin että kun tyydytätte naisenne niin henkisesti kuin fyysisesti niin se sataa kyllä 100% takaisin kaikkena hyvänä teille itsellenne.

Ja miettikää että kuka jaksaa naiskennella kun on suoriutunut ensin lähes maratoonista arkipäivän koitoksissa, siis penskat tarhaan kouluun sit töihin jossa tekee ehkä fyysistä työtä, sit huushollin hoitoa, ruokaa, siivousta, läksyjä koiran ulkoilutus ym ym. Ketä hittoo enää kiinnostaa vielä tyydyttää joku tylsä äijä joka ei millään tasolla osallistu mihinkään yhteiseen eikä edes kohtele naistaan hyvin. Daa....

Vierailija
32/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta myyt seksiä miehelle työsuoritteiden hinnalla, niin tee selkeä hinnasto ja kiinnitä näkyvälle paikalle!

Vierailija
33/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet jo iso tyttö ja osaat sanoa tuollaisille miehille vedä käteen?

Tämä on se naisen tärkein seksitaito. Taito avata se suunsa ja puhua. Sama pätee muutenkin elämänsä. Tänäänkin jonkun miehen alla makaa nainen, joka vaan odottaa, että se olisi ohi. Ja sitten nainen tulee vaahtopallot pöksyissä ajanvietteenä käytettävälle keskustelupalstalle kertomaan miten huonoja miehet ovat ja sielunsiskot tykkää. Olisiko jo aika kasvaa aikuisiksi?

Vierailija
34/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua, ettei se seksi olekaan palkka siitä auttamisesta, vaan naistakin alkaa haluttamaan kun mies auttaa, on huomaavainen. Mieti mies omalle kohdalle, ei sinuakaan seksi kiinnosta vihaisena, väsyneenä ja, jos tunnet itsesi puolisosi palvelijaksi.

Vierailija
35/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun miehille: naisen ei ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa :)

Niinhän ne naiset aina suhteen alussa sanovatkin, kun ylitsevuotavaisen suuri rehellisyys velvoittaa!

Vierailija
36/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ymmärrä edelleenkään tätä ajattelua että naisen pitäs antaa ja mies on se saaja osapuoli.

Miksi te miehet ette "anna" naisillenne. Ajatelkaa asiaa niin päin että kun tyydytätte naisenne niin henkisesti kuin fyysisesti niin se sataa kyllä 100% takaisin kaikkena hyvänä teille itsellenne.

Ja miettikää että kuka jaksaa naiskennella kun on suoriutunut ensin lähes maratoonista arkipäivän koitoksissa, siis penskat tarhaan kouluun sit töihin jossa tekee ehkä fyysistä työtä, sit huushollin hoitoa, ruokaa, siivousta, läksyjä koiran ulkoilutus ym ym. Ketä hittoo enää kiinnostaa vielä tyydyttää joku tylsä äijä joka ei millään tasolla osallistu mihinkään yhteiseen eikä edes kohtele naistaan hyvin. Daa....

Sinä kuvaat naista nyt ikään kuin hän olisi joku lapsen tasolle typistetty viaton uhri, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätaso-arvo aitaa.

Vierailija
37/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa."

Eikö seksin jälkeen yleensä olla hyväntuulisia eikä äreitä. Meillä ainakin mies on hyväntuulinen seksin jälkeen ja on äreä jos ei ole saanut seksiä. Vai eikö ole tyytyväinen seksielämäänsä?

Mutta juu, ei seksin pitäisi olla mikään palkka vaan rusinana kaiken päälle. Jotenkin vastenmielinen ajatus on se että jotain pitää tehdä asioiden eteen että irtoaisi seksiä. Sen ei pitäisi mennä niin.

Vierailija
38/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaatii noin 8h kaikkea erilaista kivaa ja erikoista huomioimista vs mies tarvitsisi sen muutaman minuutin, niin kyllähän tuossa iso epäkohta on.

Erikoista huomioimista = kaikki mitä toinen ei vastavuoroisesti tee oma-aloitteisesti, mutta odottaa toiselta.

Vierailija
39/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta vaihtokauppaa suhteessa. Mä en tajua miksi se seksi on niin vaikeaa monille naisille? Sitä miehet haluaa suhteelta ja harvoilta sitä saa niin paljon kuin haluaa. 

Aikamoista yleistämistä. Meidän suhteessa se olen minä, joka haluaa seksiä. Miestä ei niinkään kiinnosta. Sanonut aina, ettei seksi ole se ykkösjuttu parisuhteessa. No juu ei, mutta olis sitä kiva joskus saada.

Vierailija
40/161 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa."

Eikö seksin jälkeen yleensä olla hyväntuulisia eikä äreitä. Meillä ainakin mies on hyväntuulinen seksin jälkeen ja on äreä jos ei ole saanut seksiä. Vai eikö ole tyytyväinen seksielämäänsä?

Mutta juu, ei seksin pitäisi olla mikään palkka vaan rusinana kaiken päälle. Jotenkin vastenmielinen ajatus on se että jotain pitää tehdä asioiden eteen että irtoaisi seksiä. Sen ei pitäisi mennä niin.

Edelleenkään, kyse ei usein ole siitä, että seksi olisi palkka kotitöistä. Naisella ei vain tee mieli seksiä, jos kaikki kotityöt jäävät hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän