Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"

Kommentit (702)

Vierailija
361/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Ei halaus ole lääppimistä. Mulla on tapana halata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni.

Kyllä se on. Minua ei halaile kuin puolisoni tai tulee ilmoitus häirinnästä.

No tietysti kysytään ensin että saako halata. Vaikutat ihmiseltä jota en välttämättä haluaisikaan halailla.

Kyllähän normaalit sosiaaliset taidot omaava ihminen osaa arvioida onko sopivaa halata vai ei. Tosin tavallisen ystävällisen halauksen väittäminen "lääppimiseksi" ja häirinnäksi menee jo aika yli.

Vierailija
362/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä olleet yhdessä jo 20v.???

Kummatkin aktiivisia bisnesihmisiä?

Kummatkin ovat tottuneet siihen että ympärillä ja oman puolison ympärillä pörrää kaikenlaista säätäjää, mutta ovat oppineet ja tottuneet luottamaan toisiinsa. Siksi tämä oli niin kova isku petetylle osapuolelle.

Ystävättärelleni kävi näin. Hän sai nimettömän viestin, josta lähti "helvetti irti" ja elämä muuttui yhden illan aikana peruuttamattomasti. Hän löysi miehensä kännykästä useita viestittelyjä naisen kanssa, jonka kanssa hänellä oli ollut salasuhde jo 6v.

Ystävättäreni ei joutunut erossa puillepaljaille, koska hänellä on korkeahkot tulot ja omaisuutta mutta hänen mielensä murtui ja hän ei vieläkään 3v. jälkeen ole kunnolla päässyt yli tapahtuneesta.

Moni tiesi hänen miehensä puuhista mutta kukaan ei halunnut sekaantua asiaan.

Yli kymmenen vuotta hän uskoi, että he ovat "tiimi" joka puhaltaa yhteen hiileen. Hän muisteli katkerana niitä rakastavia ja ihailevia somepostauksia mitä mies pisti hänestä someen ja pusipusi-on ikävä-viestejä, mitä mies lähetti työmatkoiltaan, missä vietti myös "lemmenlomiaan" tuon naisen kanssa.

Voihan olla jotain tällaista taustalla.

Tiedän vastaavan tapauksen omasta tuttavapiiristäkin. Nainen luulee että ovat tiimi, miehellä salasuhde olisiko jo viisi vuotta ollut, puolet näiden avioliitosta. Tietäähän tuon miten siinä käy, nämä tulevat ilmi aina, ja kyllähän se ihmisen sekoittaa, eikä silloin kykene minkäänlaiseen rationaaliseen ajatteluun.

Petri on jopa aika ajoin osannut rationaalisesti kommentoida, vaikka välillä läikkyy aivan selvästi yli äyräiden ja olisi ollut parempi olla tekemättä tästä aivan näin julkista. Mutta harva noin ison petoksen kohteeksi joutuessaan pystyy olemaan rauhallinen ja hiljaa.

Toinen vastaava keissi tuttavapiiristä, ystävälle paljastui miehen muutaman kuukauden mittainen salasuhde, nainen sekosi, kävi mieheen käsiksi, taisi purrakin. Kertoi lapsille ja koko suvulle mitä iskä on touhunnut.

Joo siis yli läikkymisen tavallaan ymmärtää, siinä tunnekuohun hetkellä voi lyödä yli. Mutta jos ihmisellä olisi järkeä päässä, hän sitten pahimman tunnekuohun jälkeen poistaisi sen, pahoittelisi ja ilmoittaisi että asiat selvitellään kahden kesken. Se, että jatkaa somehillumista ja julkaisee ristiriitaisia viestejä ei kyllä anna oikein täysjärkistä kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.

Johan siitä tekstistä käy ilmi että Karita on nainut sen miehen kanssa mutta ei pidä sitä pettämisenä.

Vierailija
364/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Ei halaus ole lääppimistä. Mulla on tapana halata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni.

Kyllä se on. Minua ei halaile kuin puolisoni tai tulee ilmoitus häirinnästä.

No tietysti kysytään ensin että saako halata. Vaikutat ihmiseltä jota en välttämättä haluaisikaan halailla.

Kyllähän normaalit sosiaaliset taidot omaava ihminen osaa arvioida onko sopivaa halata vai ei. Tosin tavallisen ystävällisen halauksen väittäminen "lääppimiseksi" ja häirinnäksi menee jo aika yli.

Se kysyminen ei tarkoita sitä että sinä et saa tuomiota seksuaallisesta ahdistelusta.

Vierailija
365/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrin ensimmäinen viesti oli kyllä aika hirveä, mutta hän oli selvästi shokissa ja tajusi sen nyt itsekin. Varmaan hävettää ja kaduttaa. Minun tuttavapiirissäni kävi kerran samanlainen juttu, tosin tietysti paljon pienemmässä mittakaavassa. Mies jäi kiinni pettämisestä ja järkyttynyt vaimo julkaisi asian meidän ystävysten yhteisessä Whatsapp-ryhmässä, jossa oli sekä naisen että miehen kavereita. Viesti oli samankaltainen pitkä, vihainen ja surullinen sepustus kuin Petrillä. Kaikille taisi tulla siitä vähän kiusaantunut olo ja myöhemmin nainen pyysi anteeksi ja sanoi että tunne vei vallan eikä järki ehtinyt mukaan. Näin voi siis valitettavasti käydä shokissa olevalle ihmiselle eikä viestin julkaiseminen välttämättä kerro Petristä paljoa. Voi tietysti olla kontrolloiva, ahdistava ja/tai äkkipikainen tyyppi mutta sitä ei vielä tämän yhden järkyttyneessä mielentilassa tehdyn purkauksen perusteella voi tietää.

Se pitääkin tulla julkisuuteen. Kaikki pettämiset pitää aina tuoda julkisuuteen.

Vierailija
366/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt annettujen tietojen perusteella ei voi siis tietää että onko ns. pettäminen ollut s*ksiä vai pelkkä kiva kohteliaisuus mukavalle osteopaatille vai jotain siltä väliltä. Mahdotonta tuomita kumpaakaan osapuolta. Mutta pakko sanoa että Karitan juttuja kuunnellessa ja lukiessa on välillä tullut olo että onkohan hänellä kaikki ihan niin hyvin kuin antaa ymmärtää. Tulee neuroottinen ja kireä vaikutelma. Kirjansa Hyvä elämä oli myös uskomattoman yksinkertaista ja tyhjää tekstiä, pelkkää new age -henkisten sanojen pyörittelyä ilman mitään varsinaista teesiä. Harvoin jätän kirjoja kesken mutta sen kuuntelu oli pakko lopettaa neljän tunnin tuskallisen pinnistelyn jälkeen.

Todennäköisesti jotain siltä väliltä, kun on kerran näkemyseroja. Ehkä jotain mikä on vähän siinä rajoilla onko ok. Tuskin on Karita täysin viaton asiassa, mutta Petri teki pahan ylilyönnin jakaessaan mustamaalaustekstin somessa. Aika vaikea tuosta on jatkaa kun on luottamus rikottu molemmin puolin, että ehkä se ero ois kuitenkin paras vaihtoehto. Ja somessa asian vatvomisen voisi lopettaa kokonaan, ihan jo lapsenkin etua ajatellen.

Lopeta nyt se valittaminen jostain lapsista. Lapsilla ja niiden oikeuksilla ei ole mitään tekemistä aikuisten kanssa.

Lasten pitää pystyä elämään oikeassa elämässä.

Pettämiset pitää AINA tuoda julkisuuteen niin että mahdollisimman moni näkee minkälainen hirviö se pettäjä on.

Vierailija
367/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt annettujen tietojen perusteella ei voi siis tietää että onko ns. pettäminen ollut s*ksiä vai pelkkä kiva kohteliaisuus mukavalle osteopaatille vai jotain siltä väliltä. Mahdotonta tuomita kumpaakaan osapuolta. Mutta pakko sanoa että Karitan juttuja kuunnellessa ja lukiessa on välillä tullut olo että onkohan hänellä kaikki ihan niin hyvin kuin antaa ymmärtää. Tulee neuroottinen ja kireä vaikutelma. Kirjansa Hyvä elämä oli myös uskomattoman yksinkertaista ja tyhjää tekstiä, pelkkää new age -henkisten sanojen pyörittelyä ilman mitään varsinaista teesiä. Harvoin jätän kirjoja kesken mutta sen kuuntelu oli pakko lopettaa neljän tunnin tuskallisen pinnistelyn jälkeen.

Todennäköisesti jotain siltä väliltä, kun on kerran näkemyseroja. Ehkä jotain mikä on vähän siinä rajoilla onko ok. Tuskin on Karita täysin viaton asiassa, mutta Petri teki pahan ylilyönnin jakaessaan mustamaalaustekstin somessa. Aika vaikea tuosta on jatkaa kun on luottamus rikottu molemmin puolin, että ehkä se ero ois kuitenkin paras vaihtoehto. Ja somessa asian vatvomisen voisi lopettaa kokonaan, ihan jo lapsenkin etua ajatellen.

Ei tämä ajattele lastaan. Hän on vain halunnut häväistä ja nöyryyttää.

Lopeta nyt toi höyryäminen jostain lapsesta.

Vanhemmilla on oikeus elää eikä lapset sitä voi estää. Juuri sinun kaltaisten "ihmisten" takia suomalaiset ei hanki lapsia.

He eivät halua että heidän elämä viedään pois heiltä. He haluavat elää, eivätkä halua kuulla kaltaisiasi vastenmielisiä "ihmisiä" ja teidän mielipiteitänne jostain lapsista.

Vierailija
368/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrin ensimmäinen viesti oli kyllä aika hirveä, mutta hän oli selvästi shokissa ja tajusi sen nyt itsekin. Varmaan hävettää ja kaduttaa. Minun tuttavapiirissäni kävi kerran samanlainen juttu, tosin tietysti paljon pienemmässä mittakaavassa. Mies jäi kiinni pettämisestä ja järkyttynyt vaimo julkaisi asian meidän ystävysten yhteisessä Whatsapp-ryhmässä, jossa oli sekä naisen että miehen kavereita. Viesti oli samankaltainen pitkä, vihainen ja surullinen sepustus kuin Petrillä. Kaikille taisi tulla siitä vähän kiusaantunut olo ja myöhemmin nainen pyysi anteeksi ja sanoi että tunne vei vallan eikä järki ehtinyt mukaan. Näin voi siis valitettavasti käydä shokissa olevalle ihmiselle eikä viestin julkaiseminen välttämättä kerro Petristä paljoa. Voi tietysti olla kontrolloiva, ahdistava ja/tai äkkipikainen tyyppi mutta sitä ei vielä tämän yhden järkyttyneessä mielentilassa tehdyn purkauksen perusteella voi tietää.

Se pitääkin tulla julkisuuteen. Kaikki pettämiset pitää aina tuoda julkisuuteen.

Miksi???

Vierailija
369/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi K on mukana new age hömpässä niin demonit on saanut vallan. Pahoilainen näyttäytyy hyvänä, ei kait ihmiset muuten sekoaisi noihin jooga mindfulness - juttuihin. Itse pidän kaikkea noita harhaoppeina ja niiden tarkoitus on viedä ihminen lähelle pahoja henkiä. Moni ei sitä vaan ymmärrä.

Vierailija
370/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta toi on aika selkeästi ilmaistu. "Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä."

Täällä aiemmin ehdotellut kädestäpitämiset tai ystävälliset halaamiset eivät ole tuota, eikä pelastit mun päivän tai olet ihana -lausahdukset.

Vierailija
371/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitys oli näkyvillä vuorokauden verran. Kommentteja iso määrä. Kuka tahansa ymmärtää, kun kommentit ja tykkäykset tulevat isoina määrinä tuntemattomilta, että jokin on FB-päivityksessä pielessä.

Vaikuttaa aivan karsealta mieheltä.

Ja todella moni kommentoi, että kannattaa laittaa yksityiseksi eikä pitää julkisena jossa se on näkyvillä kaikille. Niin Petri tyyliin kommentoi, että pitää julkisena jotta kaikki näkee nämä. Eli tiedossa todellakin oli, että julkaisu on julkinen. 

Sitten seuraavana päivänä väittää ettei tiennyt sen olevan julkinen. 

Valheita, valheita, valheita. 

Tämä.

Vierailija
372/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi???

Tässä tapauksessa Karita tekee rahaa esittämällä muuta kuin on, eli valehtelemalla ja huijaamalla.

Toivottavasti edes muutaman silmät avautui näkemään miten heitäkin on höynäytetty.

Vierailija
373/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutujasonni on kohta käräjillä yksityiselmää loukkaavan tiedon levittämisestä. 

Vierailija
374/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi???

Tässä tapauksessa Karita tekee rahaa esittämällä muuta kuin on, eli valehtelemalla ja huijaamalla.

Toivottavasti edes muutaman silmät avautui näkemään miten heitäkin on höynäytetty.

Mene hoitoon incel. Sun silmien avautumista saadaan odottaa. Suahan on joku huijannut luulemaan, että kun sulla on bibels, koko maailma alistuu jalkaisi juureen ja saat kaiken mitä haluat ilman ponnistelua, ilman työtä, ilman vastuutasi.

Vierailija
375/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri vaikuttaa pelokkaalta ja epävarmalta ikääntyvältä mieheltä, joka ei ole koskaan analysoinut /reflektoinut itseään, omaa elämäänsä tai parisuhdettaan ja on siksi aika pihalla kaikesta. Ainoa keino alkaa selvittää tilannetta oli sekava hyökkäys. Näitä on paljon, myös oma mieheni kuuluu tähän joukkoon,.

Vierailija
376/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta toi on aika selkeästi ilmaistu. "Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä."

Täällä aiemmin ehdotellut kädestäpitämiset tai ystävälliset halaamiset eivät ole tuota, eikä pelastit mun päivän tai olet ihana -lausahdukset.

Sinun mielestä ei, mutta mistäs tiedät onko Petrin mielestä? Ei tuosta kyllä mitenkään voi tietää mitä on tarkalleen sattunut, muuta kuin että toisen mielestä pettämistä, toisen ei.

Vierailija
377/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jatkoa Petriltä: 

"Tein tämän postauksen pelkästään Karitan pyynnöstä, sillä en ole halunnut hänelle mitään pahaa. Ikinä en kuitenkaan pysty antamaan hänelle noita tehtyjä asioita anteeksi, mutta ajan kanssa omat tuntemukset muuttuvat varmasti miedommiksi. Oma sydän on edelleen täysin romuna, mutta pieni käänne on onneksi kuitenkin tapahtunut tässä toipumisessa.

Petetyksi tuleminen on rankkaa, varsinkin kun olet elänyt toisen kanssa melkein 20 vuotta ja luulit tuntevasi hänet perin pohjin. Omat tunteet tulevat ikävästi pinnalle edelleen, vaikka kuinka olen yrittänyt laittaa tämän asian taka-alalle.

Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet."

Viimeinen lause kertoo kaiken... Papsupetri haluaa edelleen Karitan takaisin :DDDDD Eli uhoaa ja valehtelee... Mitä vielä... alkaaka uhkailla Karitaa itsarilla???

Vastahan se väitti että halusi erota ja karita ei, pysyis nyt edes tarinassaan eikä koko ajan vaihtaisi.

Vierailija
378/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tuttava joka on kans hurahtanut johonkin hengellisyys-juttuihin. Nykyään se halailee aivan kaikkia ja kertoo rakastavansa. Kyseessä on mieshenkilö. Humalassa sen jutut ja halailut menee kyllä sille tasolle että se on jo aika kiusallista, kun hän kuitenkin on parisuhteessa... Vaimo kuitenkin tietää miehensä touhuista että kai se on sit heillä ok.

Vierailija
379/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin Petri, niin mulla olisi niin hirveä morkkis, että toivoisin maan nielevän mut. Lopullisesti. En kehtaisi naamaani tollasen ulostulon jälkeen enää missään näyttää.

Mä taas tuntisin noin, jos olisin Karita.

Vierailija
380/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi K on mukana new age hömpässä niin demonit on saanut vallan. Pahoilainen näyttäytyy hyvänä, ei kait ihmiset muuten sekoaisi noihin jooga mindfulness - juttuihin. Itse pidän kaikkea noita harhaoppeina ja niiden tarkoitus on viedä ihminen lähelle pahoja henkiä. Moni ei sitä vaan ymmärrä.

Komppaan kokemuksen syvällä rintaäänellä! Ja kun herää ja lähtee irtautumaan noista jutuista, voi helvetti päästä valloilleen. Pahoja asioita alkaa tapahtua, kun et enää palvelekaan pahoja henkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi