Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatiin lahjaksi 2 viikon etelänmatka!

Vierailija
21.12.2006 |

Jesh!!! *tuuletusta* jesh jesh jesh. Anoppi päätti tempaista oikein kunnolla. Meidän perhe pääseekin tammikuussa Playa del Inglesiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset maksattaa matkojaan vanhemmillaan.

Vierailija
2/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen vanhempansa eivät jostain syystä antaa hänelle lahjoja...

Onneksi olkoon ap, olen kyllä itsekin vähän kade ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle eikä miehelle tullut mieleenkään minkään valtakunnan matkat. anoppi on aina ollut hyvin runsaskätinen lahjojen suhteen mutta mitään näin arvokasta ei ola ennen saatu. Hyvää hyvyyttään hän matkan meille osti. Hällä taitaa varallisuutta olla sen verran että antaa noita kalliita lahjoja ns ennakkoperintönä. -ap

Vierailija
4/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uikkareita et tartte. sateenvarjo !

Vierailija
5/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingles on kiva paikka, pitäkää hauskaa.

Vierailija
6/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Kanarialla ainakin viisitoista kertaa, ja Ingles on se paikka johon siellä kaikkein vähiten haluaisin, ja tammikuu huonoin mahdollinen aika matkustaa Kanarialle säätä ja lämpötilaa ajatellen.

Me lähdetään joulun jälkeen kolmeksi viikoksi Brasiliaan, tehdään 2-3 pidempää etelänmatkaa joka vuosi. Ja maksetaan ne ihan itse, koska rahaa on ;)

Vierailija
7/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu menkää vaan syömään kotoisia lihapullia sinne. Siellä noita suomikuppiloita on enemmän kuin täällä suomessa ikään.

Vierailija
8/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oli väh 24 astetta lämmintä vaikka virallisesti meidän sääkartoilla näytettiin +21 asteita olevan.

Minä taas tykkään Inglesistä. kaikki on lähellä ja bussilla pääsee kätevästi Las Palmasiin ostoksille tavarataloihin. Lisäksi siellä on paremmat joulunjälkeisalet kuin Suomessa. Viimeksi tyhjensin Benettonin ja Marks and Spencerin kaupat vaatteista:) t. ap, joka ei jaksaisi lentokoneessa Brasiliaan asti mennä olkoonkin vaikka kuinka ihana paikka.

Kyllä ne Kanarian säät tämän Suomen vetisen talven taitaa voittaa, vaikka saattaa sitä sielläkin sataa.

Vierailija
9/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään syödä siellä lihapullia. Paikalliset ruuat siellä maistuvat, kuten esim villikani, merenelävät, ryppyperunat, espanjalainen munakas, meriantura, miekkakala ym. t. ap