Minne heittää turhat tavarat jos niitä ei jaksa myydä missään?
Esim lasikippoja, koriste-esineitä yms yms. Millä en tee mitään. Pitää päästä eroon koska asun yksiössä
Kommentit (35)
Olisipa taloyhtiöillä niiden kierrätyspiste (joku voi napata mukaansa) tai kaupan pihassa. Siis ne puhtaimmat ja ei-vaaralliset.
Vie jonnekin kierrätyskeskukseen tai lahjoita jonnekin kirpparille
Vie laatikossa rappukäytävän ala-aulaan ja laita lappu päälle että saa ottaa.
Laita netille lahjoitetaan ! Kylä tulee hakijoita. Älä päästä kotiin vaan vie portille.
Jos ne on ehjiä ne voi viedä paikalliseen kierrätyskeskukseen, Spr:n kirpparille tai vastaavaan hyväntekeväisyyskirppariin.
Vierailija kirjoitti:
Saako näin muka tehdä? Meillä ei ainakaan?
Täällä on pöytä mihin voi jättää, siis alakerrassa.
Aina ovat menneet eteenpäin, jotkut pitää kirppistä tarvii tavaraa mielellään. Tai toriin annetaan, hakevat pihalta tavarat.
Kysyn ensiksi joiltain kelpaako. Jos ei, niin heitän kylmästi roskiin.
Elektroniikan vien sille tarkoitettuun paikkaan.
Kirpputorille tai Toriin! Käyttökelpoinen tavara ei kuulu roskiin eikä kaatopaikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako näin muka tehdä? Meillä ei ainakaan?
Mistä minä tiedän mitä aloittajan taloyhtiössä saa ja ei saa tehdä. Olen vain joskus kuullut joidenkin toimineen näin.
Olen vienyt paikallisen eläintensuojeluyhdistyksen kirppiskeräykseen ja jotain myös Konttiin. Lisäksi olen lahjoittanut aika paljon pienituloiselle ja ikuisessa rahapulassa olevalle nuorelle tuttavalle, jolla kirppispöytä
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja näille idiooteille, jotka jättävät roskiaan rappuun "saa ottaa"-lapun kanssa:
Paloturvallisuussyistä rappuun ei saa jättää ylimääräistä roinaa.
Eli vie kamasi roskikseen, jos et muuta keksi.
Sekajäte. Muuten käy niin että viet ne väkisin jonnekin SPR:ään tms joka joutuu laittamaan ne sekajätteisiin.
Aivittuteillä tädeillä on tapana yliarvioida mitä jOkUvOisI hAluTa🤣
Vierailija kirjoitti:
Sekajäte. Muuten käy niin että viet ne väkisin jonnekin SPR:ään tms joka joutuu laittamaan ne sekajätteisiin.
Ai laittaako teidän SPR lasitavaran sekajätteisiin? Meillä ne menee myyntiin.
Mihin tahansa ne kipot vietkin, siellä ne heitetään roskiin. Ylimääräistä työtä teetät.
Kokeileppas laittaa ne roskikseen.