Mä olin huono parisuhteessa
Unohdin itseni, muokkauduin liikaa toisen miellyttämiseksi, uhriuduin, en osannut puhua, en pyytää anteeksi, en kertonut mitä haluan.
Mun oma tahto ja ääni hävisi. En tiennyt enää itsekkään mitä haluan.
Olin väsynyt, en jaksanut mitään.
Lopulta luovutin kaikessa.
Kun puhetta ei ollut, räjähtelin kun paine lopulta kävi liian suureksi.
En sovi parisuhteeseen. Se on nyt 2 pitkän suhteen verran todettu. Ei kiitos enää minulle. Yksin on parempi.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinkkuelämään
Lopulta moni parisuhde on melko pahoinvoiva. Nainen sumutetaan ihastuksen huumassa piikomaan tavis Taunoa joka kiittää poikkeamalla maksullisissa (yleinen stoori)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinkkuelämään
Lopulta moni parisuhde on melko pahoinvoiva. Nainen sumutetaan ihastuksen huumassa piikomaan tavis Taunoa joka kiittää poikkeamalla maksullisissa (yleinen stoori)
yleisempää on että mies tossutetaan toatalisesti ja nainen kyllästyessään lähtee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinkkuelämään
yleisempää on että mies tossutetaan toatalisesti ja nainen kyllästyessään lähtee menemään.
Tinder on täynnä ukkomiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinkkuelämään
Tinderissä on pieni murto-osa suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinkkuelämään
Tinderissä on pieni murto-osa suomalaisista.
Ai niin ja sit on tietenki pikkujoulut, jussi.. Känni saa ihmeitä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä
Viisas. Iän myötä sitä oppii elämään itselleen
Niin, iän myötä, elämän kokemuksen myötä ymmärtää minkälainen itse on ja mikä itselle sopii.
Minulle sopii parhaiten yksinolo.
Tai perhe-elämä vielä paremmin. Mutta parisuhde ei. Äitinä olen hyvä, puolisona huono. Ja huonona puolisona äitiyskin kärsi, huonosti voivassa liitossa.
Nyt on kaikilla paljon parempi olla.
Samoilla linjoilla ap:n kanssa. En vain sovi parisuhteeseen.
1. avomies oli patalaiska, johon meni maku. Kaikki kotityöt ym. jäi minulle. 5v suhde.
2. avomies oli oppikirja-narsisti, suhde oli aivan sairas. 10v suhde.
3. avomies on ahkera mutta hänen arvomaailmansa on erilainen, hän väheksyy minulle tärkeitä asioita ja ap:n lailla olen miellyttäjä, alistuva kynnysmatto ja olen täysin menettänyt itseni tässä suhteessa miestä miellyttääkseni. 5v suhde.
Kyllä se on paras olla yksin. Ehdinkin yhdessä välissä olla vuosia sinkku ja se oli kyllä elämäni parasta aikaa, vaikka välillä olinkin yksinäinen.
Joo, sinkkuna on ihan itse vastuussa omasta onnellisuudesta. Ei tule pettymyksiä kun hommat ei kohtaakkaan puolison kanssa.
Minäkin olin huono parisuhteissa ja myös huono valitsemaan kumppaneita, kunnes lopulta älysin, että kannattaa oikeasti valita tarkemmin ja nimenomaan itselle sopiva kumppani. Nyt olen kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa ja elämä on ihanaa ja helppoa.
Joo, minunkin kumppanit on ollu huonoja. Ainakin mulle huonoja. Kohdelleet mua ala-arvosesti ja käyttäneet kiltteyttäni hyväkseen.
Aviomies oli semmonen perhe-elämän vapaamatkustaja. Teki ja meni omiaan. Ja paljon muuta ikävää.
Mutta, näin eron jälkeen olen pohtinut asioita paljon ja ymmärrän paremmin oman osani, sen miten huono minä olin suhteessa. Mikä sitten oli syytä ja mikä seurausta?
Parasta on olla yksin. Yksin oloon totuin jo avioliiton aikana. Olin aina yksin lasten kanssa.
Minusta ei vaan ole parisuhteeseen. Kadotan niissä itseni.
Hienoa pohdintaa, vaikeasta asiasta. Monikaan ei myönnä omia vikojaan vaan syyttää vain toista kaikesta.
Hyvä sinä, olet kasvanut paljon ihmisenä oivalluksesi myötä.
Tervettä