Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Näinhän ne miehet on miesaivoillaan päätelleet ja miehisesti miettineet asian, naisilta mitään kysymättä, koska miehistä on tosi imartelevaa, jos salikissa lähestyy ja kauhukabinettikokemus, jos ruma nainen lähestyy :D

Ihan samaa kuin se, että miehet kuolaavat salimakeja ja ajattelevat, että naisetkin näitä kuolaavat, vaikka en ole nähnyt vielä yhdessäkään romanttisessa, naisille suunnatussa elokuvassa tai kirjassa yhtään salimakea. Ne Rambor ja Terminaattorit on ihan toisissa leffoissa ja kirjoissa :D

Vierailija
42/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos mies on rento ja hyväkäytöksinen (katsoo lyhyesti silmiin, ei ole aivan vakavailmeinen ja on olemukseltaan siisti), yllätyslähestymisessä ei ole mitään ahdistavaa. Oli sitten erityisen komea tai ihan tavallinen mies. Hermostuneisuutta on toki vaikea peittää esim. silmiin katsomisessa. Se on hermostuneella sellaista pälyilyä, joka ei välttämättä herätä luottamusta lähestyttävässä. Jos joskus jotakuta tuntematonta haluaa lähestyä, niin kannattaisi hioa ihan niitä peruskäytöstaitoja. Sitten on helpompi tarttua sopivalta vaikuttavaan tilaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaupassa mutta esim jossain kirjastossa, kahvilassa tai harrastus-/järjestötoiminnassa lähestyminen olisi jo vähän miellyttävämpää. Kunhan aluksi juttelee ihan mukavia ja osaa tulkita, jos vastapuolta ei kiinnosta tai hän kiusaantuu.

Vierailija
44/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaksi on elämä mennyt jos tutustuminen on vain nettisovellusten varassa

Vierailija
45/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiallinen ja kohtelias, hyväksyy heti ensimmäisellä kerralla kun ilmaisen etten ole kiinnostunut, eikä jää kärttämään! Niin toki saa lähestyä vaikka en siitä pidäkään.

46/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi lähestyä naisia asiallisesti flirttailu mielessä jos ei käytä deittisovelluksia eikä käy baareissa?

Naisia ei kiinnosta miesten flirttailut joten pysy kaukana häirikkö.

Vierailija
47/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten keskustelusta näet niin suurin osa on ikäviä ihmisiä ja suhtautuu vihamielisesti jos heidän korkea-arvoisuuttaan kehdataan puhutella. Jos et osaa tehdä sitä tyylikkäästi ns. Liukumalla keskusteluun niin ei kannata. Saatat saada todella ilkeän vastauksen.

Jossaki esim. Harrastustouhuissa on luontevampi ottaa kontaktia. Muista lukea kehonkieli(onko kiusaantunut/ei ota juuri katsekontaktia/vastaa lyhyesti=back off, jos on mukana keskustelussa/kyselee/katsoo silmiin/hymyilee= kiinnostunu tai kohtelias/hyvä tyyppi, joka tapauksessa torjuminenki, jos sellanen tulee, on varmasti pehmeämpi) ennen ku täräytät treffikutsulla. Tsemiä!

Vierailija
48/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty. Ollenkaan. Kiitos.

Vierailija
49/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti mulle juttelee kaikenikäiset naiset ja miehet. Olenkin etelä-Karjalasta.

Vierailija
50/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu että jutellaan tuntemattomille ihmisille.

Ennen vanhaa treffiseuraa löyty lavatansseista ja baareista.

Nykyään treffiseuraa löytyy treffisovelluksista lähinnä ja osa löytää baarista alkoholin voimalla.

Ei tuolla kaduilla,kaupoissa,kirjastoissa yms tuntemattomille kukaan juttele.

Vierailija
51/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin ihan imarreltu, mutta jos en ole kiinnostunut niin sanoisin että kiitos, mutta olen parisuhteessa. Varsinkin, jos vaikuttaa ujolta tai vähän epävarmalta, niin yrittäisin olla mahdollisimman mukava. Mitään pahaa en ajattelisi, toivoisin vaan, ettei nolostu. Sitten taas jos tyyppi olisi sellainen aggressiivinen lääppijä, niin sanoisin vaan että ei kiitos ja siirtyisin muualle. Kyllä mielestäni saa baarinkin ulkopuolella lähestyä naisia, varsinkin sellaisessa turvallisessa ympäristössä, missä on muita ympärillä, eli ei vaikuta uhkaavalta naista kohtaan. Naiset tosin ei ole tottunut siihen Suomessa, eli voivat mennä hämilleen. Ulkomailla tällainen on paljon normaalimpaa, vaikkapa jossain Italiassa. Pieni flirtti on ihan arkipäivää. Sitten tietysti epämiellyttävä ahdistelu on ihan oma juttunsa, sitä ei tarvitse kyllä harrastaa missään, selvänä tai muutenkaan.

Vierailija
52/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään treffiseuraa löytyy treffisovelluksista lähinnä ja osa löytää baarista alkoholin voimalla.

Juttelee kyllä, mutta usein ne on tosiaan muualta Euroopasta/kauempaa tai vähintään toinen vanhemmista ulkomaalainen.

Esim. venäläiset miehet lähestyy usein.

Vierailija
53/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja minua suoraan kahvikutsuilla tvs lähestyneet miehet ovat aina halunneet ilmeisesti pelkkää sksiä, koska pakittavat välittömästi kun kerron olevani naimisissa/pyytävät anteeksi kun näkevät sormuksen. Ajattelen, että tämä tyyppi ei ainakaan ole kiinnostunut minusta ihmisenä. Minä taas voisin jutellakin vähän tuntemattoman ihmisen kanssa ohimennen, voin vaihtaa pari sanaa apua tarvitsevan mummonkin kanssa.

Sama työkavereiden kanssa ystävällisesti jutellaan/flirttaillaan kunnes tajuavat, etten petä miestäni. Sitten, kun sanoo ei niin hyvä kun pakolliset asiat saa hoidetuksi.

Vierailija
54/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähesty.

Niin että parisuhdetta ei saa luoda missään muussa tilanteessa kuin baarissa kännissä tai deittisovelluksissa. Noissakin suuri varaus, koska ei naiset käy baarissa miesten vuoksi ja deittisovelluksissakin ovat vain vittuilemassa.

Vierailija
55/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelee kyllä, mutta usein ne on tosiaan muualta Euroopasta/kauempaa tai vähintään toinen vanhemmista ulkomaalainen.

Esim. venäläiset miehet lähestyy usein.

Venäjällä on paljon kauniita naisia, joita venäläiset miehet pelkäävät lähestyä. Mutta suomalaisena miehenä uskaltaa lähestyä heitä. Suomalaisia naisia taas on vaikeampi lähestyä. Näin ollen oman maan naista on vaikeampi lähestyä kuin ulkomaalaista naista.

Vierailija
56/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on lähestytty tyylikkäästi. Miehet ovat olleet ihan fiksuja, mutta joskus eri elämäntilanteissa joistain meistäkin olisi voinut tullla pari.

Vierailija
57/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa lähestyä. En ole kiinnostunut.

Vierailija
58/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lähesty.

Niin että parisuhdetta ei saa luoda missään muussa tilanteessa kuin baarissa kännissä tai deittisovelluksissa. Noissakin suuri varaus, koska ei naiset käy baarissa miesten vuoksi ja deittisovelluksissakin ovat vain vittuilemassa.

En aliarvioimista parempia baareja. Itse olen löytänyt rakkaan hyvästä yökerhosta.

Vierailija
59/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Missä sinua saa lähestyä?

Sellaisessa paikassa, minne olen mennyt lähestyttäväksi. Kauppa tai kirjasto ei ole se.

Eli?

Miksei voi vastata kysymykseen ihan suoraan. Missä sinua saa lähestyä?

Vierailija
60/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Missä sinua saa lähestyä?

Sellaisessa paikassa, minne olen mennyt lähestyttäväksi. Kauppa tai kirjasto ei ole se.

Eli?

Miksei voi vastata kysymykseen ihan suoraan. Missä sinua saa lähestyä?

Vttuuks se sulle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi