Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän on erehtynyt henkilöstä tai sitten hänellä on mielenterveysongelmia.

Vierailija
2/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ketään paikallista DJ:tä, jolle puhua?

Vierailija
4/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen mies vaistoaa, haluaako nainen, että häntä lähestytään. Eikä hän yritä, jos ei, koska hän ei ole sen vajaassa.

Vierailija
5/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, lähden pois.

Vierailija
6/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat lähestymisellä? Haluatko kysyä missä päin olisi ruisjauhoja? Kysy vaan, vaikken välttämättä tiedä kun en ole kaupassa töissä.

Vai haluatko kysyä puhelinnumeroa tai treffeille? Älä tee sitä. En vastaa myönteisesti ja vaikutat vaan kriipiltä.

Vierailija
7/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy kuinka?

Normaali on normaalia ja ihmisten kanssa jutellaan.

Jos joku tarttuisi kankusta kiinni, niin todennäköisesti kääntyisin ympäri ja kysyisin kovaan ääneen, mitä sä just nyt teit?

Vierailija
8/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan käydä kaupassa rauhassa, joten ei kiitos. Mee ap oikeesti vaik kirjaston lukuiltaan tai johonkin harrastukseen. Tekemisen ohessa on luontevampaa heittää pari lausetta ja opetella kanssakäymistä. Älä juokse, ennenku osaat kävellä.

Vierailija
9/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta on melko monta kertaa joku mies tullut kysymään, että onkohan tässä tuotetta x, kun ei pistä silmään. Olen sitten katsonut, löydänkö itse tai sitten tiedän, että se tuote löytyy tuolta toiselta puolelta hyllyä. En siis ole kaupassa töissä.

Vierailija
10/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan lähestynyt joten en osaa sanoa miten reagoisin. Varmaan olisin hämmentynyt ja vilkuilisin kuvataanko minua johonkin tiktokvideoon vitsinä.

Vierailija
11/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi lähestyä naisia asiallisesti flirttailu mielessä jos ei käytä deittisovelluksia eikä käy baareissa?

Vierailija
12/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Vierailija
13/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Missä sinua saa lähestyä?

Vierailija
14/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Vierailija
15/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyy kuinka?

Normaali on normaalia ja ihmisten kanssa jutellaan.

Jos joku tarttuisi kankusta kiinni, niin todennäköisesti kääntyisin ympäri ja kysyisin kovaan ääneen, mitä sä just nyt teit?

....se tuntu niin hyvälle, että tee sama toiselle kankullekkin :)

Vierailija
16/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tuntematon kaksi kertaa pyytänyt kahville, toinen kadulla ja toinen kaupassa. Olin hämmentynyt, kiitin kutsusta, annoin vastakehun kohteliaisuudesta ja kerroin, että olen varattu. Ei mitään ongelmaa noissa kohtaamisissa.

Vierailija
17/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulta on melko monta kertaa joku mies tullut kysymään, että onkohan tässä tuotetta x, kun ei pistä silmään. Olen sitten katsonut, löydänkö itse tai sitten tiedän, että se tuote löytyy tuolta toiselta puolelta hyllyä. En siis ole kaupassa töissä.

Ihan normaalia. Itsekin saatan kysyä. Monesti miehet on avuliaita ilman taka-ajatuksia.

Ne ajattelee, että joku auttaa sitten joskus niiden vaimoakin tai tytärtään vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
18/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Tuolla asenteella pääset pitkälle. Tai hetkinen, etkä pääse.

Vierailija
19/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Komeus ei ole se juttu. Karisma on.

Vierailija
20/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa lähestyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän