Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kurjaksi on elämä mennyt jos tutustuminen on vain nettisovellusten varassa

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu että jutellaan tuntemattomille ihmisille.

Ennen vanhaa treffiseuraa löyty lavatansseista ja baareista.

Nykyään treffiseuraa löytyy treffisovelluksista lähinnä ja osa löytää baarista alkoholin voimalla.

Ei tuolla kaduilla,kaupoissa,kirjastoissa yms tuntemattomille kukaan juttele.

Juttelee kyllä, mutta usein ne on tosiaan muualta Euroopasta/kauempaa tai vähintään toinen vanhemmista ulkomaalainen.

Esim. venäläiset miehet lähestyy usein.

Venäjällä on paljon kauniita naisia, joita venäläiset miehet pelkäävät lähestyä. Mutta suomalaisena miehenä uskaltaa lähestyä heitä. Suomalaisia naisia taas on vaikeampi lähestyä. Näin ollen oman maan naista on vaikeampi lähestyä kuin ulkomaalaista naista.

Nuo venäläiset on olleet usein aidosti yllättyneitä, etten puhu venäjää.

Vierailija
62/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään, lähden pois.

Et vastaa asiallisesti paria sanaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nuorena tajusin elämän säännöt. Tiesin, että paremman tienaavat käy kalliimmassa paikoissa. Miksi siis olisin mennyt muihin. Tosin olin itsekin paremmin pärjäävä.

Ensimmäinen valinta on se, menetkö johonkin Kipparin Grouviin kaljalle täysi-ikäisenä.

Vierailija
64/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspuhelin auttaa sua, ap. Minä en.

Vierailija
65/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähesty.

TÄMÄ!

Vierailija
66/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai vakavia palovammoja piharakennuksen tulipalossa Tampereella

Aikuinen mies sai vakavia palovammoja piharakennuksessa syttyneessä tulipalossa Tampereella lauantaina aamuyöllä. Pirkanmaan pelastuslaitokselta kerrottiin STT:lle, että asuttavan piharakennuksen sohva oli syttynyt palamaan.

Rakennuksessa yksin ollut mies havahtui tulipaloon ja sai sen sammutettua. Mies sai kuitenkin vakavia palovammoja, ja hänet vietiin vakavasti loukkaantuneena hoitoon, pelastuslaitokselta kerrottiin.

Piharakennus ei vaurioitunut tulipalossa, eikä palo levinnyt muualle. Pelastuslaitokselta ei osattu sanoa, miksi piharakennuksen sohva oli syttynyt tuleen.

-YLE

Vierailija
67/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Näinhän ne miehet on miesaivoillaan päätelleet ja miehisesti miettineet asian, naisilta mitään kysymättä, koska miehistä on tosi imartelevaa, jos salikissa lähestyy ja kauhukabinettikokemus, jos ruma nainen lähestyy :D

Ihan samaa kuin se, että miehet kuolaavat salimakeja ja ajattelevat, että naisetkin näitä kuolaavat, vaikka en ole nähnyt vielä yhdessäkään romanttisessa, naisille suunnatussa elokuvassa tai kirjassa yhtään salimakea. Ne Rambor ja Terminaattorit on ihan toisissa leffoissa ja kirjoissa :D

Ko. laiset leffat on tehty miehille.

Vierailija
68/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintosisältö

100 g

annos

Energia

660 kJ / 159 kcal

Rasva

8,5 g

josta tyydyttynyttä

1,4 g

Hiilihydraatit

13,9 g

josta sokereita

5,4 g

Proteiini

2,6 g

Suola

0,8 g

Vierailija
69/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Missä sinua saa lähestyä?

Sellaisessa paikassa, minne olen mennyt lähestyttäväksi. Kauppa tai kirjasto ei ole se.

Esim Tinder. Baarikaan ei ole.

Vierailija
70/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä kun sanon miehille, että olen varattu niin siitähän ne vaan innostuu enemmän! Sanovat ettei se haittaa! Sama jos kertoo olevansa lesbo niin siitähän miehet vasta innostuu! Sama juttu jos laittaa deitti-ilmoon, että miehet älkää vastatko tämä on vaan naisille niin eiköhän suurin osa vastaajista ole miehiä!

Miehet kato tykkää semmoisista naisista, jossa on haastetta ja jotka on vaikea iskeä. Kiinnostus lopahtaa samantien jos osoittaa olevansa kiinnostunut eli helppo nakki. Tykkäävät kunnollisista, kilteistä, vaikeasti iskettävistä naisista. Sama jos ilmoittaisi olevansa mak sullinen nainen niin kiinnostus lopahtaa saman tien.

Vierailija
71/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn kohteliaasti, jos mies ei miellytä minua.

Vierailija
72/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahville saa kohteliaasti pyytää.

Itse seison S-marketissa kylmähyllyjen välissä ja kysyn ohi meneviltä naisilta "Anteeksi, lähdetkö kahville?" 

Noin 30-50 kysymystä päivässä. Vielä ei ole tärpännyt, mutta uskon tämän vielä toimivan.

Vierailija
73/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän ilmeisesti myyjältä, kun usein minulta kysytään, että mistä löytyisi jokin tuote. Muista lähestymisistä tuskin on vaaraa, kun ikä alkaa numerolla 5. 😃

Vierailija
74/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kaupassa mutta esim jossain kirjastossa, kahvilassa tai harrastus-/järjestötoiminnassa lähestyminen olisi jo vähän miellyttävämpää. Kunhan aluksi juttelee ihan mukavia ja osaa tulkita, jos vastapuolta ei kiinnosta tai hän kiusaantuu.

Joo, mutta ei se välttämättä tarkoita, että sitä toista osapuolta kiinnostais tavata sen kirjaston/kahvilan/harrastuksen ulkopuolella. Joko ei kiinnosta tai juttu ei vaan toimi jostain syystä.

Vierailija
75/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee pyytämään numeroani vain ulkonäön perusteella ilman mitään jutustelua, en varmana lämpene. Jos syntyy luontainen mukava jutustelu ja sen päätteeksi pyytää numeroa, niin se on ihan kiva. Paitsi miestä voi harmittaa, etten välttämättä kiinnostukaan hänestä edes sen juttelun päätteeksi. Yhden miehen kohdalla jäi harmittamaan, ettei vaihdettu yhteystietoja. Mies ei pyytänyt ja minä en kehdannut.

Vierailija
76/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän ilmeisesti myyjältä, kun usein minulta kysytään, että mistä löytyisi jokin tuote. Muista lähestymisistä tuskin on vaaraa, kun ikä alkaa numerolla 5. 😃

Minua usein seuraa mummelit kaupassa. En tiedä miksi. Olen nuori nainen.

Vierailija
77/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että onpas rohkea mies t. Nörttinainen

Vierailija
78/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kerran kaupassa juttelemaan mies, jonka kanssa katseet oli kohdanneet kyllä, mutta ihan sattumalta ja ilman mitään kummempaa kiinnostusta. Hän oli kohtelias ja mukava, kai ihan komeakin. Kyseli jotain ostokstani ja että mitä teen työkseni jne. Koko tilanne oli vaan niin vaivaannuttava, että ei hän lopulta saanut edes kysyttyä minua ulos tai numeroa tai mitälie yrittikin. Luikimme kiusaantuneena eri suuntiin.

Tämä on se syy, miksi en lähesty naisia. Muualla kuin deittisovelluksissa. Pelkään, että tilanteesta tulee helposti vaivaannuttava, ja todennäköisesti niin käy.

Vierailija
79/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kysyä myyjää kahville, koska työttömän/köyhän pitää muuttaa pois sinne metsään hornan tuuttiin pois ihmisten ilmoilta!

Vierailija
80/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Se on kyl jännää. Miehet taas ihastuu aina samalla tavalla kun joku nainen lähestyy, oli se sitten tissi-Iida tai seitenkymppinen hampaaton Maire kakat housussa. Kaikki kelpaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan