Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahville saa kohteliaasti pyytää.

Lähtisitkö tälläisen tavismiehen kanssa kahville, mahaa vähän on. Oletko minkä tasoinen? Minä olen keskitasoa, naiset ei pariudu alempi tasoisemman kanssa.

Ei varmasti lähde jos tuollaiseen tasohömppään uskot.

Vierailija
102/117 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty,on ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain, mutta ei kiitos. 
En ole siellä tyrkyllä. 
Olen ostoksilla. 
Anna siis minun olla rauhassa. 

Vierailija
104/117 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin kohteliaasti, että mulla on kumppani. Toivon, että tilanne loppuu siihen ja korkeintaan toivotellaan hyvät päivänjatkot. Eli jos tilanne on asiallinen ja "kieltäytyminen" ei aiheuta mitään kohtausta, niin ok. 

Vierailija
105/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on syytä lähestyä feminiiniä, nuorta, kaunista, hoikkaa, tatuoimatonta naista aivan missä tahansa heitä näkeekään. Niin harvinaisia he ovat, jokainen tilaisuus on käytettävä hyväksi.

Vierailija
106/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvastaa miten suomalaiset ovat uskomattoman surkeita sosiaalisissa tilanteissa kun ulkomailla ihmiset kohtaa ties missä niin täällä kohtaamiset rajoittuu vain hyvin tarkkaan määriteltyihin paikkoihin ja tilanteisiin eikä niistä saa poiketa tai saat hullun leiman ym.

Koomisia myös kaikki Tinder-profiilit missä henkilö kertoo olevansa reipas ja sosiaalinen extempore ym. innostuu uusista jutuista jne. mutta lähesty vain tässä Tinderissä sillä jos teet sen livenä soitan poliisin paikalle koska livenä ei saa olla sosiaalinen jne. Surullista ja säälittävää.

Vierailija
107/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se haluaa maksaa ostokset kun on niin soija ettei uskalla tiastella vartijaa vastaan, t Aada kassatyttönen

Vierailija
108/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvastaa miten suomalaiset ovat uskomattoman surkeita sosiaalisissa tilanteissa kun ulkomailla ihmiset kohtaa ties missä niin täällä kohtaamiset rajoittuu vain hyvin tarkkaan määriteltyihin paikkoihin ja tilanteisiin eikä niistä saa poiketa tai saat hullun leiman ym.

Koomisia myös kaikki Tinder-profiilit missä henkilö kertoo olevansa reipas ja sosiaalinen extempore ym. innostuu uusista jutuista jne. mutta lähesty vain tässä Tinderissä sillä jos teet sen livenä soitan poliisin paikalle koska livenä ei saa olla sosiaalinen jne. Surullista ja säälittävää.

Juuri näin, tismalleen samaa mieltä. Jotenkin sitä toivoisi, että voitaisiin jo suhtautua vähän avomielisemmin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Ei ihme, että yhä useampi kokee suurta yksinäisyyttä täällä, kun moni elää omassa yksityisessä poterossaan.

Vierailija
109/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on lähestynytkin. 

Kaupassa, kirjastossa, punttisalilla,  jopa koiraa ulkoiluttaessa kadulla ja kerran metsässä.

Täällä maalla asiat on yksinkertaisempia eikä ihmisiä tarvitse pelätä. Osasta heistä on tullut moikkauskavereita.

Vierailija
110/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti voi puhua, ja sellaista on ollut. Miehiä, jotka tekevät sen fiksusti. Tilanne ei etene, mutta juttua voisi jatkaa seuraavalla kerralla. 

Tuo sana "lähestyminen" kuulostaa isommalta asialta. 

Vierailija
111/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

METOO

Vierailija
112/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteaisin kohteliaasti, että mulla on kumppani. Toivon, että tilanne loppuu siihen ja korkeintaan toivotellaan hyvät päivänjatkot. Eli jos tilanne on asiallinen ja "kieltäytyminen" ei aiheuta mitään kohtausta, niin ok. 

Kysyin joskus uudessa kaupassa jonkun tuotteen paikkaa. Hän mainitsi kumppanin. Ajattelin että pipo vähän tiukalla tai ei osannut lukea normaalia tilannetta. 

Vierailija
113/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoa saa kysyä. Ei muuta.

Vierailija
114/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten keskustelusta näet niin suurin osa on ikäviä ihmisiä ja suhtautuu vihamielisesti jos heidän korkea-arvoisuuttaan kehdataan puhutella. Jos et osaa tehdä sitä tyylikkäästi ns. Liukumalla keskusteluun niin ei kannata. Saatat saada todella ilkeän vastauksen.

Jossaki esim. Harrastustouhuissa on luontevampi ottaa kontaktia. Muista lukea kehonkieli(onko kiusaantunut/ei ota juuri katsekontaktia/vastaa lyhyesti=back off, jos on mukana keskustelussa/kyselee/katsoo silmiin/hymyilee= kiinnostunu tai kohtelias/hyvä tyyppi, joka tapauksessa torjuminenki, jos sellanen tulee, on varmasti pehmeämpi) ennen ku täräytät treffikutsulla. Tsemiä!

Ei tarkoita, että on "ikävä ihminen", jos nainen lähtökohtaisesti suhtautuu varauksella tuntematonta miestä kohtaan. Näin on opetettu pikkutytöstä lähtien ja viimeistään teininä tytöt ymmärtävät itsekin miksi. Jos kyseessä on kerrankin mies, josta on vaikea irrouttautua, joka jankkaa, lähtee seuraamaan ja alkaa stalkata jatkossakin, on turvallisuudentunteesi mennyttä pitkäksi aikaa. Näitä kokemuksia on valitettavasti lukemattomilla naisilla, vaikka eivät olisi seksuaaliväkivaltaan johtaneetkaan.

Vierailija
115/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyminen josta tässä ketjussa yritetään keskustella tarkoittaa seksuaalista lähestymistä, ja ilmeisesti AP tarkoittaa niin sanotusti "puun takaa" tapahtuvaa - kohteena joku joka ei miestä tunne. Kinkutkaan eivät pidä sellaisesta, vaikka kostuvatkin. Mummelit näkevät punaista (otsasuoni puhkeaa raivosta).

Usein menen opastamaan "naisia" kaupassa jotka eivät minua tunne, avaamaan hevi-pussin kätevästi/nopeasti ja arvoimaan hedelmien kuten vesimelooni, ananas, mango, yms. syömäkelpoisuuden/kypsyyden helposti, ja sen sellaista, muun muassa nuo ovat heidän kannaltaan aivan normaalia sosiaalista kanssakäymistä, eivät seksuaalista lähestymistä, eikä kukaan heistä ole minua kavahtavanut. Minun kannaltani tietenkin tilanne on kaksihaarainen, opastan vain naisia jotka ovat nuoria hoikkia tatuoimattomia kauniita feminiinejä.

116/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu tapahtumaan 😂 mutta jos, ni sanoisin että oon varattu 😎

(Kattoin muuten kalenterista, että oon ollu ajamas Boosteria, ku tämä aloitus on tehty 😄) 

Vierailija
117/117 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kahdesti lähestytty kaupassa. Tai toinen oli kaupan edustalla kun pitelin velipojan koiraa siinä. 

Molemmat kerrat alkoi sellaisena vähän tikusta asiaa hommana ja olen kirjolla niin en tiedä olisiko minun kuulunut aavistaa, että kulloinenkin lähestyjämies aikoi pyytää treffeille. 😐

Koska tilanne oli vähän kiusallinen kun luulin, että jes samanlainen hölöttäjä kuin minä jee!! Mutta olikin treffipyynnöstä kyse. No, torjuin kohteliaasti. Toinen oli vähän kuivakka ja minua selkeästi (12-15?v) vanhempi mutta siististi pukeutunut herrasmies niin tuli tosi oudot vibat. Toinen oli oikein kivannäköinen ja oman ikäinen jätkä, mutta olin ja olen varattu, niin... 

Harrastuksissa lähestytty sitten enemmän. Mutta ei siis haittaa, harmittaa vaan niiden miesten puolesta kun vastaus on minulta aina ei niin turhaan keräävät rohkeutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän