Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahville saa kohteliaasti pyytää.

Itse seison S-marketissa kylmähyllyjen välissä ja kysyn ohi meneviltä naisilta "Anteeksi, lähdetkö kahville?" 

Noin 30-50 kysymystä päivässä. Vielä ei ole tärpännyt, mutta uskon tämän vielä toimivan.

Olet sitkeä sissi! Toivottavasti se palkitaan.

Vierailija
82/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Se on kyl jännää. Miehet taas ihastuu aina samalla tavalla kun joku nainen lähestyy, oli se sitten tissi-Iida tai seitenkymppinen hampaaton Maire kakat housussa. Kaikki kelpaa!

Olen eri, mutta ei se ihan noin mene. Tässä viikko sitten mummo rollaattorinsa kanssa kysyi minulta: "Onko puurot tässä hyllyssä? Vai vasta tuossa seuraavalla käytävällä?"

Vastasin kohteliaasti, mutta en lämmennyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Se on kyl jännää. Miehet taas ihastuu aina samalla tavalla kun joku nainen lähestyy, oli se sitten tissi-Iida tai seitenkymppinen hampaaton Maire kakat housussa. Kaikki kelpaa!

Olen eri, mutta ei se ihan noin mene. Tässä viikko sitten mummo rollaattorinsa kanssa kysyi minulta: "Onko puurot tässä hyllyssä? Vai vasta tuossa seuraavalla käytävällä?"

Vastasin kohteliaasti, mutta en lämmennyt :)

Nyt se mummo itkee av-palstalla, että miksi mies ei lämmennyt kun hän lähestyi, vaikka tissi-Idalle olisi varmasti lämmennyt. Niin epää! Ei saa syrjiä.

Vierailija
84/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kysyä myyjää kahville, koska työttömän/köyhän pitää muuttaa pois sinne metsään hornan tuuttiin pois ihmisten ilmoilta!

Minä olen myynyt kahvia, poiminut mansikoita, tiputtanut lumia valjailla kerrostalojen katoilta. Tuolla työllä olen tienannut korkeakoulututkinnon. En todellakaan nyt työtä hakevana suostu lähihoitajaksi.

Vierailija
85/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu ja minua suoraan kahvikutsuilla tvs lähestyneet miehet ovat aina halunneet ilmeisesti pelkkää sksiä, koska pakittavat välittömästi kun kerron olevani naimisissa/pyytävät anteeksi kun näkevät sormuksen. Ajattelen, että tämä tyyppi ei ainakaan ole kiinnostunut minusta ihmisenä. Minä taas voisin jutellakin vähän tuntemattoman ihmisen kanssa ohimennen, voin vaihtaa pari sanaa apua tarvitsevan mummonkin kanssa.

Ihme olettamuksia sinulla. Mies kysyy sinua kahville siksi, että hän haluaa tutustua sinuun parisuhdemielessä. Kun kerrot olevasi naimisissa, niin tietenkin mies perääntyy. Miksi ihmeessä oletat hänen hakeneen vain seksiä. Miksi hänen täytyisi jatkaa tutustumista, kun on käynyt selväksi, että parisuhteeseen päätyminen ei ole vaihtoehto. Tietenkin toisen kanssa voi jutella muuten vaan, mutta tuossa tilanteessa on ihan luonnollista vetäytyä.

Vierailija
86/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on tuntematon kaksi kertaa pyytänyt kahville, toinen kadulla ja toinen kaupassa. Olin hämmentynyt, kiitin kutsusta, annoin vastakehun kohteliaisuudesta ja kerroin, että olen varattu. Ei mitään ongelmaa noissa kohtaamisissa.

Minua on kans pyydetty. Toinen poistui kohteliaasti paikalta, toinen jäi jankkaamaan ja pelkäsin että seuraa minua kotiin, mut uskoi se sit lopulta.

Vierailija
87/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä, kun hyvissäkin kommenteissa on yksi tai kaksi peukkua. Ei tässä ole mitään järkeä keskustella, kun peukutukset ei useimmilla toimi tänään.

Vierailija
88/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta miehet ne aina ilahtuu, kun joku ruma nainen tulee tekemään tuttavuutta.

Vierailija
89/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta miehet ne aina ilahtuu, kun joku ruma nainen tulee tekemään tuttavuutta.

Kyllä, varsinkin jos on rehevämpi tyttö, eikä ihan teini enää.

Vierailija
90/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty toki, mutta katso, millainen elekieli hänellä on. Jos hän kääntyy pois päin tai näyttää ärsyyntyneeltä, sano vaikka "voi, anteeksi mä luulin sua yhdeksi toiseksi!"

Naiset eivät yleensä tykkää liian hätäisistä miehistä. Kun sanoo jotain, mikä rauhoittaa, niin small talk voi jatkuakin. Mutta älä ole epätoivoinen.

Vierailija
91/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä, kun hyvissäkin kommenteissa on yksi tai kaksi peukkua. Ei tässä ole mitään järkeä keskustella, kun peukutukset ei useimmilla toimi tänään.

Yyy, tuhma ketju kun kukaan ei tykkään ûlinasta. Ùuu

Vierailija
92/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se ei ole normaali mies kun ei osaa edes alkeellisia käytöstapoja. Kyllä normaaliälyinen tietää ettei kauppa ole mikään iskupaikka.

Huutaisin vartijat paikalle.

Vierailija
93/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse seison S-marketissa kylmähyllyjen välissä ja kysyn ohi meneviltä naisilta "Anteeksi, lähdetkö kahville?" 

Noin 30-50 kysymystä päivässä. Vielä ei ole tärpännyt, mutta uskon tämän vielä toimivan.

Ei toimi. Sen sijaan tulet saamaan porttikiellon markettiin.

Vierailija
94/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Sen sijaan tulet saamaan porttikiellon markettiin.

Ehei, siellä minä päivystän tutulla paikallani.

Vierailija
95/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, koska tätä ei tapahdu oikeassa elämässä. Ei ainakaan minulle.

Vierailija
96/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti osa miehistä ei ole osannut käyttäytyä lähestyessään (joka asiaton tapa lähestyä tai ei ole uskonut, kun olen todennut, ettei treffit/yms kiinnosta minua ja käyttäytynyt uhkaavasti), joten olisin epäluuloinen ja sanoisin suoraan, että mies odottaa kotona kipeän lapsen kanssa, vaikkei minulla ole kumpaakaan. Ai miksikö valehtelen? Koska aviomies tuntuu olevan ainoa asia, jota kunnioitetaan jossain määrin ällömiestenkin osalta. Sinkkunaisen mielipiteestä noi ällömiehet eivät välitä vaan yrittävät jotain ihmeellistä väsytystaktiikkaa. Ja koska en näe otsasta, kuka tulee olemaan jankkaaja, annan kaikille satunnaisille iskijöille pakit. 

Joten voit kiittää varoivaisuudestani ja epäluuloisuudestani kiittää osaa miehistä.

Vierailija
97/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu. Yleensä mukana kaksi alle kouluikäistä lasta ja naimisissa, niin eipä paljon flirttiä näy. Ei sillä, että mitään liiton ulkopuolista suhdetta etsisin, mutta pieni flirtti puolin ja toisin voi olla joskus päivän pelastus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi