Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies lähestyy sinua vaikka kaupassa?

Vierailija
02.09.2023 |

Siis jos sinua lähestyy asiallisesti? Mitä ajattelet jos sen miehen ulkonäkö ei miellytä sinua?
Mitä ajattelet jos se mies vaikka vähän jännittää/pelkää sosiaalisia tilanteita ja sen huomaa?
Suomessahan on tapana että täällä lähestytään muita ihmisiä vain baareissa tai deittisoveluksissa, itse en baareissa käy koska olen raitis.
Ajattelin vain kysyä että "saako" mies lähestyä naisia muuallakin kuin deittisovelluksissa?
T: ikisinkkumies

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahville saa kohteliaasti pyytää.

Vierailija
22/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen...jos en tunne, niin en käsitä, miksi lähestyy. Olisin varmaan viileän kohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Ei. Komeus ei ole se juttu. Karisma on.

Karisma eli komea ulkonäkö. Siihen päälle vielä jos miehellä on kalliit vaatteet,kallis kello,kalliit aurinkolasit ja kallis auto pihalla niin naiset on kuin sulaa vahaa.

Vierailija
24/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minut pysäytettiin kadulla ja tuli pitkä keskustelu vieraan ihmisen kanssa. 

Vierailija
25/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itsekin sosiaalisesti ahdistunut enkä siksi halua miesten lähestyvän mua noin. Haluan asioida äkkiä kaupassa ja lähteä kotiin. Yksin. Ihan sama mikä adonis olisi lähestymässä.

Missä sinua saa lähestyä?

Sellaisessa paikassa, minne olen mennyt lähestyttäväksi. Kauppa tai kirjasto ei ole se.

Vierailija
26/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi lähestyä naisia asiallisesti flirttailu mielessä jos ei käytä deittisovelluksia eikä käy baareissa?

Arjessa, sopivassa tilanteessa. Flirttailet ensin muuten vain kaikille, jotka leikkiin lähtee. Opit kyllä näkemään, kuka on oikeasti lähestyttävissä.

Vierailija
27/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään minut pysäytettiin kadulla ja tuli pitkä keskustelu vieraan ihmisen kanssa. 

Taasko olit ongelmissa ja komea poliisi pysäytti sinut?

Vierailija
28/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä että jos komea mies lähestyy naista niin se on naisten mielestä kivaa ja imartelevaa mutta jos tavis tai ruma mies lähestyy niin se on naisten mielestä ahdistelua ja naiset pahoittaa mielensä siitä.

Ei se noin mene.

Ainakin itse olen kaikkia kohtaan kohtelias. Komea ei vältttämättä tarkoita kiinnostusta, jos ei natsaa.

Mullla oli kerran poikakaveri, jolla meni yökerhoon lähdössä enemmän aikaa ulkonäkönsä puleraamiseen kuin minulla, joten ei jatkoon. Komea oli.

Vielä enemmän otin itseeni, kun mies rupesi opettamaan föönin käyttöä. Oli itse ollut hiusmalli. Rupesi mullle selittämään föönin etäisyydestä hiuksista.

Vierailija
29/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään huonoa. Useamman kerran kaupassa käynyt noin, ja olen aina ollut ystävällinen niille miehille enkä ole koskaan ajatellut niistä mitään pahaa.

Minua saa aina lähestyä, jos sen tekee asiallisesti. Luultavasti en ole kiinnostunut, mutta olen aina ystävällinen ja kannustava, katson silmiin, hymyilen ja juttelen kuin ihminen ihmiselle, joten minusta saa hyvää harjoitusta sitä varten, jonka kanssa sitten nappaa :D

Vierailija
30/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran kaupassa juttelemaan mies, jonka kanssa katseet oli kohdanneet kyllä, mutta ihan sattumalta ja ilman mitään kummempaa kiinnostusta. Hän oli kohtelias ja mukava, kai ihan komeakin. Kyseli jotain ostokstani ja että mitä teen työkseni jne. Koko tilanne oli vaan niin vaivaannuttava, että ei hän lopulta saanut edes kysyttyä minua ulos tai numeroa tai mitälie yrittikin. Luikimme kiusaantuneena eri suuntiin.

Vierailija
31/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko olit ongelmissa ja komea poliisi pysäytti sinut?

Ihan tavallinen ihminen pysäytti. Kysyi, että miten sinä aina kävelet niin reippaasti? Kysymyksestä päättelin, että oli kai huomannut aikaisemmin. Mutta tuota samaa asiaa tultiin ihmettelemään usein edellisessäkin asuinpaikassa. 

Vierailija
32/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö tälläisen tavismiehen kanssa kahville, mahaa vähän on. Oletko minkä tasoinen? Minä olen keskitasoa, naiset ei pariudu alempi tasoisemman kanssa.

Vierailija
33/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ettei miehet sitten suhtautuisi eri lailla siihen, lähestyykö missi 22v vai keskivartalolihava lyhyttukkainen Mervi 48v?

Vierailija
34/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma eli komea ulkonäkö. Siihen päälle vielä jos miehellä on kalliit vaatteet,kallis kello,kalliit aurinkolasit ja kallis auto pihalla niin naiset on kuin sulaa vahaa.

Ei todellakaan, sellainen on sielutonta ja epätoivoista. N

Vierailija
35/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma ei ole komeutta/kauneutta. Se on persoonallisuutta, sitä joko on tai ei, sitä ei voi opetella.

Vierailija
36/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa karisma. Huoh. Taisin kompastua porvotrolliin, auts!

Vierailija
37/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ite aika ujo mies enkä ole koskaan lähestyny naista flirttailu mielessä livenä vaan tinderissä ja badoossa ainoastaan.

Ehkä mulla on vähän huono itsetunto kun en kehtaa flirttailla ja sitten olen aika ujo että välttelen sosiaalisia tilanteita.

Seurustellu en ole koskaan ja olen tosi paljon omissa oloissani joten sosiaalisia tilanteita tulee lähinnä vain töissä.

M32

Vierailija
38/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä saa toista kunnioittaen missä vaan. Ajattelen, että rohkea mies. En lähde tapaamaan, jos hän ei herätä minussa mitään positiivisia tunteita.

Vierailija
39/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö tälläisen tavismiehen kanssa kahville, mahaa vähän on. Oletko minkä tasoinen? Minä olen keskitasoa, naiset ei pariudu alempi tasoisemman kanssa.

Riippuu iästä, luonteesta ja älystä. Olen korkeakoulutettu, hoikka, pitkä, vaalea, mustan huumorin viljelijä, 42 vuotta. En pidä kovin tyhmistö ihmisistä. Yleistieto on tärkeää. Ja kiinnostus kirjallisuuteen ja kulttuuriin.

Vierailija
40/97 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kohtelias, niin olen kohtelias takaisin. Tosin olen naimisissa, ja teen sen kyllä selväksi. Nolauslinjalle en lähde. Paitsi jos olet se lähikaupan känniläinen, joka pysäyttää yksinäiset nuoret naiset ja huutaa TERVE päin naamaa ja melkein sylkee päälle. Sinulle kutsutaan vartijat auttamaan ulos taas kerran. Etköhän kohta saa porttarin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi