Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen

Vierailija
02.09.2023 |

Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.

Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?

Kommentit (316)

Vierailija
41/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakit sellaisille, joiden kanssa parisuhde ei olisi voinut olla yhdenvertainen esim. siksi, ettei itse olisi kiintynyt eikä rakastunut. 

Entä jos ne miehet olisivat olleet sinulle paras tsänssi parisuhteeseen? Jos et kunnollista parisuhdetta saa sellaisen miehen kanssa, jota tavoittelet.

Eli naisen pitäisi aina tyytyä suhteeseen jossa ei ole onnellinen eikä tyytyväinen, kunhan nyt mies ei vaan jää sinkuksi? Kunhan mies on tyytyväinen, muulla ei väliä. Osta nukke.

Vierailija
42/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatetaanko pojat jotenkin reppanoiksi? Kun paljon enemmän törmää miehiin jotka ei osaa olla yksikseen onnellisia.

Poikia ei kasvateta ollenkaan näinä aikoina. 

Miehen on otettava asioista selvää yksin ja itse 100%. Miehillä ei ole ollut pariin sukupolveen ketään todellisia mieshahmoja joilta saada aitoa henkistä ja psykologista pääomaa talteen. Seuraava sukupolvi voi vielä huonommin. Vain 3% meistä miehistä osaa auttaa itseään, loput 97% miehistä eivät edes hemmetti soikoon kuuntele niitä 3%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden suhteesta, jos puntaroinnin perusteella olen mieluummin yksin vaikka koko loppuelämäni kuin sen kyseisen ihmisen kanssa suhteessa. Suhde itsessään ei ole mikään tavoiteltava asia, vaan hyvä elämä. Huono suhde, huono elämä.

Vierailija
44/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ollut hyvä suhde, jos kerran nainen ei halunnut jatkaa. Ei, en todellakaan ajattele noin. En ole katunut ainuttakaan eroani. Surrut olen ja usein suhteen päättymiseen on liittynyt pitkä empiminen, haluanko sittenkään erota, mutta kun olen tehnyt päätökseni niin en ole sen jälkeen koskaan alkanut miettiä, että olisikohan se huonoksi mennyt suhde sittenkin ollut hyvä suhde. Älytön kysymys.

Vierailija
45/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te miehet miettineet, että naiset ei ole selvinnäkijöitä, joilla on rajaton määrä aikaa selvittää jokaisen miehen potentiaali kumppanina, vaan miehen on jotenkin itse se osattava osoittaa. Naisena en anna pakkeja kenellekään ilkeydestä, vaan yleensä koska tyyppi vaikuttaa olevan vain yhden asian perässä, ei huolehdi itsestään eli on jotenkin vähän mieslapsi, josta tulisi itselleni joku parannusprojekti, johon minulla ei aikuisena, työssäkäyvänä opiskelijana ole aikaa. Tai itselläni on sillä hetkellä sellainen elämäntilanne, että parisuhteelle ei ole aikaa tai en olisi parasta kumppanimatskua itse sillä hetkellä. Mies, joka tykkää omasta elämästään myös ilman naista on paljon houkuttelevampi vaihtoehto kuin sellainen, joka kuvittelee maagisesti parisuhteen parantavan kaiken huonosta itsetunnosta jalkasieneen. Jos olet hyvä tyyppi, niin sinun on osattava se toiselle näyttää. Muuten ei parisuhteesta tule mitään. Näin se on. Sama juttu naisille, tietysti.

Aamen!

Vierailija
46/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut pakeille hyvä syy, joten en ole miettinyt. 

Vierailija
47/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, miten palstan "kunnollisten" miesten mielestä on huutava vääryys ja ihmisoikeusrikkomus, että naiset saavat nykyään valita itse kumppaninsa (tai valita olla ilman kumppania lainkaan).

Miten joidenkin miesten voikin olla niin vaikea hyväksyä, että saadakseen parisuhteen ei riitä että on olemassa, vaan täytyy oikeasti tehdä parisuhteesta kanssaan jotenkin houkutteleva naiselle.

Vierailija
48/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tämä sama parisuhde jo yli 20 vuotta. Aika pysyvältä vaikuttaa.

Vierailija
49/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, etkö ole ikinä rakastunut? Jos haluaa kestävän ja kahden välisen suhteen, sitä kumppania ei valita ulkoisten ominaisuuksien ja ulkomaailman asioiden perusteella. Seurustelu lähtee sisäisestä pakotteesta ja se on rakastuminen johonkuhun. Ikinä ei voi tietää, keneen rakastuu, mutta sen kyllä tuntee, jos rakastumista ja kiintymystä ei ole. 

Tämä on näitä naisten tv:stä opittuja hömpötyksiä, vaikka todellisuudessa se menee kuitenkin niin että "Vau toi Lasse on kyllä aika komee, sen kanssa alan nyt oleen".

Ja Lasse on niin nyhväke, että ei uskalla sanoa ei vaikka nainen ei kiinnosta. Lassea viedään kuin litran mittaa.

Kyllä.

T. eri, mutta mies itsekin

No, onko Lasse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, johon ei itse saanut vaikuttaa yhtään?

Vierailija
50/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on 100 ihmisessä 10 potentiaalista kumppania.

Se tarkoittaa että jos kävisit treffeillä 100 ihmisen kanssa niin 90 näistä ei ole sinulle sopivia tai ajattelee että sinä et ole sopiva hänelle. Ei siihen auta mikään pakottaminen. Toki kuka tahansa saattaa tehdä liian äkkinäisiä päätöksiä suuntaan tai toiseen, sillekään ei mahda mitään.

Vierailija
51/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, useimmilla naisilla on miehille kaksi kategoriaa, 1) "kiinnostaa" ja 2) "ei kiinnosta". Ykköslokerosta voi tipahtaa sekunnissa kakkoslokeroon, mutta toisinpäin liikennettä ei ole.

Vierailija
52/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että sä ap mietit tuollaista kertoo kuinka pihalla olet. Miksi kukaan oisi sellaisen kumppanin kanssa josta ei ole oikeasti kiinnostunut? Mieti ny herrantähden itekin.

Vierailija
53/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MenInCrisis

Vierailija
54/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, etkö ole ikinä rakastunut? Jos haluaa kestävän ja kahden välisen suhteen, sitä kumppania ei valita ulkoisten ominaisuuksien ja ulkomaailman asioiden perusteella. Seurustelu lähtee sisäisestä pakotteesta ja se on rakastuminen johonkuhun. Ikinä ei voi tietää, keneen rakastuu, mutta sen kyllä tuntee, jos rakastumista ja kiintymystä ei ole. 

Tämä on näitä naisten tv:stä opittuja hömpötyksiä, vaikka todellisuudessa se menee kuitenkin niin että "Vau toi Lasse on kyllä aika komee, sen kanssa alan nyt oleen".

Ja Lasse on niin nyhväke, että ei uskalla sanoa ei vaikka nainen ei kiinnosta. Lassea viedään kuin litran mittaa.

Kyllä.

No, onko Lasse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, johon ei itse saanut vaikuttaa yhtään?

Tuskin. Mutta se on miehen osa. Tämä oikein korostuu tänäpäivänä, kun miehillä ei ole enää yhtään aiemmankaltaista valtaa vaimoihin, siskoihin, äiteihin, naapurintyttöihin jne. Tavallisen miehen osa on ollut aina kärsiä naisten ja hyväosaisen miesten vähemmistön puolesta. Nykyään tämä toisten puolesta kärsiminen on siirtynyt parisuhteisiin.

Vierailija
55/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, useimmilla naisilla on miehille kaksi kategoriaa, 1) "kiinnostaa" ja 2) "ei kiinnosta". Ykköslokerosta voi tipahtaa sekunnissa kakkoslokeroon, mutta toisinpäin liikennettä ei ole.

Väärin.

Itsellä useimmiten kiinnostus herää vasta kun oppii tuntemaan toisen. Nämä ovat sellaisia tyyppejä, joihin olen tutustunut opiskellessa ja vasta useamman kuukauden tuntemisen jälkeen ovat nousseet tuolta "ei kiinnosta" - kategoriasta "hmmm tästähän voisi oikeasti tulla jotain" - kategoriaan.

Toki jos olisin tavannut nämä jollain speed datingillä niin olisivat menneet "ei kiinnosta"- kategoriaan.

Vierailija
56/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa, miten palstan "kunnollisten" miesten mielestä on huutava vääryys ja ihmisoikeusrikkomus, että naiset saavat nykyään valita itse kumppaninsa (tai valita olla ilman kumppania lainkaan).

Miten joidenkin miesten voikin olla niin vaikea hyväksyä, että saadakseen parisuhteen ei riitä että on olemassa, vaan täytyy oikeasti tehdä parisuhteesta kanssaan jotenkin houkutteleva naiselle.

Näiden miesten kuvitelmissa se nainen on parikymppinen, viaton, kokematon ja kaunis naapurintyttö, jonka pitäisi ottaa puolisoksi 35-vuotias insinööri tai joku, jolla on ollut satoja irtosuhteita, mutta joka haluaa nyt vakiintua. Koskaan näissä kuvitelmissa nainen ei ole vähintään 10 vuotta miestä vanhempi.

Vierailija
57/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tuskin. Mutta se on miehen osa. Tämä oikein korostuu tänäpäivänä, kun miehillä ei ole enää yhtään aiemmankaltaista valtaa vaimoihin, siskoihin, äiteihin, naapurintyttöihin jne. Tavallisen miehen osa on ollut aina kärsiä naisten ja hyväosaisen miesten vähemmistön puolesta. Nykyään tämä toisten puolesta kärsiminen on siirtynyt parisuhteisiin.

Valtaa? Nyt on kyse parisuhteista, ei valtasuhteista.

Vierailija
58/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Jos tasaveroinen parisuhde on tavalliselle miehelle kärsimystä, tavallinen mies on ilman tai hakee ostovaimon. Ihmeellistä masokismia. Heikommaksi väitetylle sukupuolelle ei ole ongelma tehdä elämästään hyvää yksin, jos kriteerit parisuhteelle eivät täyty. Mikä ihmeen läheisriippuvuus miehiä vaivaa?

Vierailija
59/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua miestä jolle olisi ihan fine vaikka ei herättäisi mussa mitään tunteita.

Vierailija
60/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua harmittaisi, etten ole päätynyt parisuhteeseen miehen kanssa, kenen kanssa en parisuhteeseen halunnut päätyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän