Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen
Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.
Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?
Kommentit (316)
Ap kestä nyt vain ne pakit, äläkä jää vatvomaan vielä (olettamiasi) naisten vatvomisia, joita he eivät siis vatvo.
Ne miehet on se jankjankwänkwänkwää. Usko jo ei mietinnät/miettimättömyydet/muut miehet pakkeineen taikka ilman liity mitenkään juuri sinun menestykseen tai menestymättömyyteen ellet ole mr. polyamorinen.
Fakta on tietysti, että ei voi tietää millainen elämä kenenkin kanssa muodostuisi. Mutta mulla ei oo mikään ongelma olla sinkkuna siihen saakka kunnes löydän jotain mistä ei tarvii arvuutella et onkohan tää nyt hyvä juttu. Kun se tyyppi tulee vastaan, niin sitä ei halua olla missään muualla kuin sen lähellä. Ei saisi liikaa pelätä tekemästä virheitä ja sitä kautta lopettaa elämästä. Virheistä oppii ja sitten jatketaan viisaampina eteenpäin.
N31
Eivät mieti mutta kyllä varmaan monella naisella on se kunnollinen mies mennyt ohi kun ei ole annettu kunnon mahdollisuutta tutustua. Tunnin kahvilatreffit missä ei löydy sitä kipinää kun kumpaakin jännittää.
En ymmärrä. Annan pakit koska joku on paska mies ja jälkikäteen kadun että mitä jos olisin saanut paskan miehen kanssa parisuhteen? Joo en ole katunut.
Olen jättänyt vain pettäjät ja väkivaltaiset, jatkuvasti solvaavat jne. En oikein usko näiden kanssa elämisen olevan sen arvoista.
Muita ei kyllä oikein ole ollut tarjollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät mieti mutta kyllä varmaan monella naisella on se kunnollinen mies mennyt ohi kun ei ole annettu kunnon mahdollisuutta tutustua. Tunnin kahvilatreffit missä ei löydy sitä kipinää kun kumpaakin jännittää.
Niin no en ole tuollaisille treffeille päässyt, mutta jos pääsisin niin siinä punnitaan ensin se pärstä. Jos ei se miellytä niin se ei miellytä. Jos en voi seksiä ajatella sen miehen kanssa ja sitä lopun elämääni katselevani, niin mitä järkeä siinä on jatkaa. Miehenkin etu kyllä, jos se jotain lähikontaktia haluaa. Ja monta muutakin turn offia siinä voi ilmetä. Ääni, jutut...
Sitten jos esikarsinnasta selviää niin katsottaisiin onko kipinää muutoin.
Monta luotia väistin. Muutaman kranun. Ehkä jopa ydinpommin.
Ei harmita. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Tonttu. Virossa on todennäköisesti enempi top henkisiä miehiä. Tervetuloa tähän päivään!
https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/gays
Ei kaikki kauniit naiset halua parisuhdetta. Mulla on parisuhdejutut jäänyt jo, lapset aikuisia. Ja ulkonäkö pysynyt viehättävänä. Luullaan, että miehiä etsin. En etsi ja joka päivä joudun sanomaan ei tarjokkaille.
Muuta kuin aloituksen nyt lukematta.
En ole koskaan ollut kovinkaan suosittu suhderintamalla, muutamia parisuhteita ollut vastaavissa tilanteissa olevien miesten kanssa.
Se, miksi suhde ei ole kestänyt, on että liian selkeästi kerrottu ja näytetty, että minuun on tyydytty. On huokailtu kuinka kiva olisi ollut olla suositumpi naisten keskuudessa, ja katseltu kaihoisasti niiden kauniimpien ja sosiaalisempien naisten perään. Yhtä exääni joku oli yrittänyt tämän työpaikalla iskeä, ja tämä ex leijaili onnessaan koko loppupäivän, kun kerrankin joku nainen oli yrittänyt häntä.
Ei, en halua olla enää ikinä tuollaisissa suhteissa. Mieluummin olen yksin kuin se johon on tyydytty paremman puutteessa.
En ole miettinyt kun on ollut näitä parisuhteita.
Ap, oot varmaan jollain lailla vammainen kielesi surkeudesta päätellen. Valitettavasti älyllinen kehitysvammasi syrjäyttää sinut.
N 58
Just mietin miten merisään kuuntelu rauhoittaa, haluaisin ostaa koko sarjan Asterixeja ja asua yksin jossain erikoisessa asunnossa jossa on korkeat huoneet ja kaunis valo. Mitään entisiä pakkeja miehille ei ole tullut mietittyä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kovin monta tuntia kahvitella oudon tuppisuun kanssa.
Jos ei mies samantien osaa käyttäytyä ja kertoa itestään, se on max. 15 min ja hei hei.
Miehillä on ollut koko elämä aikaa opetella tavoille. En minä ala heille valmentajaksi.
En mieti. Jos joskus miehen jättänyt niin sitten en hänestä ole ollut kiinnostunut kumppanina vaikka ihan muuten mukava olisikin ollut. Kipinää ei saa taiottua vaikka kuinka haluaisi, eikä ole väliä missä "liigassa" on...
Se kipinä joko löytyy tai ei.
Ap: on tekstistäsikin ilmenevät syyt yksinäisyydellesi.
Syy ei ole naisissa vaan sinussa. Olet niin raskas ihminen, että todennäköisesti kuolet väkivaltaisesti, koska samanlainen vänkyttäjä sinä olet miestenkin seurassa.
Toisin kuin saduissa, suudelma ei muuta sammakkoa prinssiksi.
Ei helvetissä, yksiäkään pakkeja en ole katunut. Siinä auttaa monesti se huorittelukin, mitä pakit saanut sammakko harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, etkö ole ikinä rakastunut? Jos haluaa kestävän ja kahden välisen suhteen, sitä kumppania ei valita ulkoisten ominaisuuksien ja ulkomaailman asioiden perusteella. Seurustelu lähtee sisäisestä pakotteesta ja se on rakastuminen johonkuhun. Ikinä ei voi tietää, keneen rakastuu, mutta sen kyllä tuntee, jos rakastumista ja kiintymystä ei ole.
Se rakastuminenkaan ei takaa pysyvää parisuhdetta. Jätetyksi olen aina tullut.
Turvallisempaa olisi, jos ei alkaisi suhteeseen tunteella elävien kanssa, vaan etsisi sellaisen joka ymmärtää, että rakastaminen on valinta. Toki rakastuminen pitää ensin tapahtua, mutta minulla olisi ollut merkit nähtävissä, että minuun rakastuneet naiset ovat olleet näitä rakastumisesta eläviä, ei rakastamisesta.
M
Kyllä mä olen antanut pakit monelle sellaiselle miehelle. Ja se pakkien syy oli just se, että en halunnut pitkää enkä edes lyhyttä parisuhdetta heidän kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Niin? Mähän kirjoitin, että EI lasten kuvia profiiliin. Miehestä itsestään kuvia, ei muista. Joillakin näkyy kavereitakin kuvissa ja tulee mieleen, että tietääkö nämä kaverit olevansa näkyvillä Tinderissä tms.