Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen

Vierailija
02.09.2023 |

Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.

Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?

Kommentit (316)

Vierailija
301/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt niitä miehiä, jotka ei suostuneet olemaan mun kanssa, että olisin ollut kyllä todella uskollinen kumppani heille. Lopulta päädyin yksiin mieheni kanssa just noin niin kuin aloittaja kuvaa, ei todellakaan kumpikaan oltu vastakkaisen sukupuolen silmissä juuri mitään. En siis oman kokemukseni ja useamman tutun kokemuksen perusteella tunnista sitä, että juuri nainen aina hylkäisi hyvän potentiaalisen miehen. Mulla on useita tuttuja jotka on jääneet naimattomiksi ja lapsettomiksi koska eivät ole olleet miesten mielestä tarpeeksi hyvännäköisiä tms. Ei siis voi sanoa että vain naiset ovat vaativia, myös miehistä löytyy sellaisia. Ja aivan erityisesti niitä jotka eivät missään nimessä edes halua sitoutua. Savu nousee korvista aina kun luen lehtiartikkeleita, joissa mieslääkäri selittää kuinka kamalaa on kun naiset eivät ymmärrä hankkia lapsia tarpeeksi nuorina. Vaikeahan se on yksin lapsia tehdä.

"Mulla on useita tuttuja jotka on jääneet naimattomiksi ja lapsettomiksi koska eivät ole olleet miesten mielestä tarpeeksi hyvännäköisiä"

Menee ohi ketjun aiheen, mutta kommentoin silti: ihmisille ei oikeasti riittävästi painoteta sitä kuinka älyttömän tärkeä asia hyvä ulkonäkö on.

Itse olin nuorena miehenä merkittävästi ylipainoinen ja pukeuduin todella surkeasti, ja tyttöystävän saaminen oli ihan mahdoton tehtävä. Muistan vieläkin miten naisten ilmeistä huokui miten vastenmielisenä he pitivät minua, ja miten pahalta jatkuvat torjunnat tuntuivat.

Nykyään olen äärimmäisen hyvässä fyysisessä kunnossa, minulla on kaunis vaimo ja upea 2v poika. Olen 100% varma että jos en aikanaan olisi panostanut valtavasti aikaa ja rahaa kroppaani ja ulkonäkööni, olisin vieläkin se onneton ja yksinäinen mies, jolle yksikään nainen ei bileissä puhu sanaakaan, ja jota kohti ei yksikään nainen kadulla katso. 

Vierailija
302/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt niitä miehiä, jotka ei suostuneet olemaan mun kanssa, että olisin ollut kyllä todella uskollinen kumppani heille. Lopulta päädyin yksiin mieheni kanssa just noin niin kuin aloittaja kuvaa, ei todellakaan kumpikaan oltu vastakkaisen sukupuolen silmissä juuri mitään. En siis oman kokemukseni ja useamman tutun kokemuksen perusteella tunnista sitä, että juuri nainen aina hylkäisi hyvän potentiaalisen miehen. Mulla on useita tuttuja jotka on jääneet naimattomiksi ja lapsettomiksi koska eivät ole olleet miesten mielestä tarpeeksi hyvännäköisiä tms. Ei siis voi sanoa että vain naiset ovat vaativia, myös miehistä löytyy sellaisia. Ja aivan erityisesti niitä jotka eivät missään nimessä edes halua sitoutua. Savu nousee korvista aina kun luen lehtiartikkeleita, joissa mieslääkäri selittää kuinka kamalaa on kun naiset eivät ymmärrä hankkia lapsia tarpeeksi nuorina. Vaikeahan se on yksin

Olet varmaan todella nuori. Nuoret ovat pinnallisia. Jos et, niin olet liikkunut väärissä piireissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen antanut pakit ihan oikeille henkilöille koska nykyinen suhteeni on pysynyt 29 vuotta. 

Vierailija
304/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olen antanut pakit ihan oikeille henkilöille koska nykyinen suhteeni on pysynyt 29 vuotta. 

Eli olit nuori silloin kun tuota tapahtui. 

Vierailija
305/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vanhemmalla iällä saadusta lapsesta. 😊

Vierailija
306/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ikinä että voisit elää sen sijaan että ruikutat vauvalla?

PS. Pakit annetaan epäkiinnostaville tyypeille kuten sulle. Kiinnostat yhtä paljon kuin kärpäsenkakka.

Vierailija
307/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin parisuhteen ihmisen kanssa josta en ole kiinnostunut? Sehän olisi painajainen. Ei naiselle suhde itsessään anna mitään, ainoastaan suhde ihmisen kanssa johon on ihastunut ja rakastunut.

Vierailija
308/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-illan Olen Oikeutettu Saamaan Naisen -ruikutus.

- kirjoittanut u li u li 

Vierailija
309/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä miettimään. Jos antaa pakit tai lopettaa suhteen, niin eihän silloin nainen sitä kyseistä mistä halua, joten miksi miettiä tuollaisia? Siis vaikka olisikin ollut mahdollista olla sen tyypin kanssa vaikka maailman tappiin, niin mitä väliä, jos ei sitä halua?

Vierailija
310/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän foorumin ehkä väärällä tavalla mielenkiintoisinta antia on kyllä ehdottomasti se, kuinka pihalla jotkut miehet voivat olla siitä mitä naiset toivovat. Jotenkin aivan järkyttävää, puuttuuko AP:lta kaikki sosiaaliset taidot?

Onneksi suurin osa miehistä on ihan fiksuja... 

Vierailija
311/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käynyt mielessä, koska kaikkiin "pakkeihin" on ollut validi syy. Myöhemmin olen tajunnut väistäneeni mm. vaikeasti persoonallisiushäiriöisen.

Ennemmin olisin voinut antaa enemmänkin pakkeja, vaikkei kumppaneita ole ollut montaa. Kaksi olisin voinut huoletta skipata.

Tai sitten, jos olisit antanut vähemmän pakkeja, olisit nyt suhteessa kunnollisen miehen kanssa, eikä sinun tarvitsisi enää miettiä pakkien antamista eikä saamista mihinkään suuntaan.

Jos ihminen ei ole onnellinen jossakin suhteessa, se ei ole silloin hänen mielestään hyvä suhde eikä sellaiseksi muutu painostamalla tai manipuloimalla. Miksi kukaan haluaisi onnettoman, mutta mahdollisimman pitkän suhteen?! 

Vierailija
312/316 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niiden miesten kanssa mitään parisuhteita tule, kun ovat epäsopivia. Mahdollisen parisuhteen tekee onnelliseksi ja rakkaudentäyteiseksi loppujen lopuksi ihan muut asiat kuin painoindeksi tai pankkitilin saldo. 

Vierailija
313/316 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt niitä miehiä, jotka ei suostuneet olemaan mun kanssa, että olisin ollut kyllä todella uskollinen kumppani heille. Lopulta päädyin yksiin mieheni kanssa just noin niin kuin aloittaja kuvaa, ei todellakaan kumpikaan oltu vastakkaisen sukupuolen silmissä juuri mitään. En siis oman kokemukseni ja useamman tutun kokemuksen perusteella tunnista sitä, että juuri nainen aina hylkäisi hyvän potentiaalisen miehen. Mulla on useita tuttuja jotka on jääneet naimattomiksi ja lapsettomiksi koska eivät ole olleet miesten mielestä tarpeeksi hyvännäköisiä tms. Ei siis voi sanoa että vain naiset ovat vaativia, myös miehistä löytyy sellaisia. Ja aivan erityisesti niitä jotka eivät missään nimessä edes halua sitoutua. Savu nousee korvista aina kun luen lehtiartikkeleita, joissa mieslääkäri selittää kuinka kamalaa on kun naiset eivät ymmärrä hankkia lapsia tarpeeksi nuorina. Vaikeahan se on yksin

Olet varmasti oikeassa. Epämiellyttävä ja rupuinen ulkonäkö saa miehen näyttämään mielenterveysongelmaiselta, vammaiselta tai muuten friikiltä. Miehillä kun ei ole sitä hormonaalistakaan syytä näyttää estrogeeniperunalta. Teille on luonto antanut kaikki avut olla helposti miellyttävän näköinen joten mitään tekosyitä ei ole jos naisten silmissä haluaa näyttää hyvälle.

Vierailija
314/316 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miettisin moista kun eihän sellaisella parisuhteella mitään tee jossa ei ole hyvä olla. Ja sittenkö se kurjuus pitäisi vielä maksimoida pitkällä suhteella?

Ihan oikeasti, millaisen parisuhteen nämä tällaisia kyselevät miehet oikein haluaa ja millaiseksi ne sen parisuhteessa elämisen mieltää? Sekö on ihan ok, että siinä normaalissa arjessa hiertää yksi jos toinenkin pikkujuttu eikä mikään mene smoothisti kun liki jokaisessa asiassa ollaan napit vastakkain? Ja tämä siis ei edes tarkoita mitään jatkuvaa tappelemista vaan sitä, että ne ajatus- ja arvomaailmat eikä elämäntavatkaan kohtaa vaan näkemyseroja tulee olemaan käytännössä ihan jokaisessa asiassa jos hynttyyt lyödään yhteen.

Ei tuollaista suhdetta kannata edes aloittaa.

Vierailija
315/316 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin nuorena kimppaan just sellaisen miehen kanssa joka sinänsä oli ok ja ihan sellainen oman tasoinenkin, mutta ei me siltikään oltu toisillemme sopivia. Tuo suhde siis kesti kolmisen vuotta ja siinä loppuvaiheessa ne alussa vain pieninä tahkoamisina ilmenneet näkemyserot alkoi olla jo kivitalon kokoisia ongelmia ja toisen pelkkä olemassaolokin alkoi jo riepoa kunnolla.

Ei kannata tyytyä eikä olla asenteella "kunhan on joku". Eikä varsinkaan kuvitella, että kyllä se toinen siitä muuttuu ajan myötä sopivammaksi. Päinvastoin. Ajan kanssa ne eroavaisuudet vaan korostuu ja kasvaa.

Toisaalta etenkin tällä palstalla huomaa hyvin kuinka väärillä kriteereillä monikin sen seurustelukumppanin valikoi ja sitten se oma elämä ei tietenkään ole enää omannäköistä, koska se kumppanikaan ei olekaan omannäköinen paitsi ehkä just ulkoisesti.

Vierailija
316/316 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulin näkökulmasta suhteessa olisi saanut seuraa, seksiä ja siivouspalveluita ilmaiseksi. Ei niin väliä keneltä, kunhan ei tarvitsisi yksin olla. Kaikki toimii hyvin niin kauan kuin nainen ei nalkuta (eli tuo omaa näkemystään esille).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme