Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen

Vierailija
02.09.2023 |

Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.

Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?

Kommentit (316)

Vierailija
221/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ukot vuodesta toiseen vinkuneet siitä, kun naiset ovat liian nirsoja, mutta yksikään ei ole kyennyt vastaamaan siihen, että miksi naiset eivät saisi olla nirsoja? Tähän olisi oikeasti korkea aika saada joku järkevä perustelu, koska itse en keksi yhtäkään haittaa mitä oma äärimmäinen nirsous miesten suhteen olisi minulle aiheuttanut?

Luulisi että sen miehen osaisi sitten valita hyvin, mutta ei näytä onnistuvan. Katkeruus syö sinut sisältä.

Vierailija
222/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ukot vuodesta toiseen vinkuneet siitä, kun naiset ovat liian nirsoja, mutta yksikään ei ole kyennyt vastaamaan siihen, että miksi naiset eivät saisi olla nirsoja? Tähän olisi oikeasti korkea aika saada joku järkevä perustelu, koska itse en keksi yhtäkään haittaa mitä oma äärimmäinen nirsous miesten suhteen olisi minulle aiheuttanut?

He haluavat, että kaikille miehille olisi olemassa reservi saatavilla olevia naisia, joista valita. Ja eivät he tietenkään ajattele, että naisilla voisi olla omia haluja tai toiveita kumppanin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet näyttävät näkevän sekä Tinder-matchit että parisuhteet hyvin yksipuolisina.

Aivan sama kuka siellä ruudun toisella puolella on, tärkeintä on että saa jotain, mitä tahansa, matcheja.

Aivan sama kenen kanssa sitä seurustelee, tärkeintä on että on suhteessa. Niin ja kunhan se nainen on haluttava, ei lihava, ei saa olla liikaa ex-kumppaneita, ei saa olla ruma, ei saa olla loinen, ei saa olla lapsia, ei saa olla kiero jne jne jne.

Mutta me naisethan tässä olemme ilkeitä kun emme tyydy epäkiinnostavaan kumppaniin...

Mielestäni tuo on hieman erikoista sinulta arvostella miehiä siitä, että he eivät halua rumaa ja/tai lihavaa naista. Ottaisitko sinä itsellesi ruman ja lihavan miehen? Aivan, et ottaisi.

Okei, eli lihavalle ihmiselle ei tarvitse antaa mahdollisuutta ja katsoa mihin asia kehittyy. Mihin raja vedetään? Jos joku käyttäytyy typerästi, onko silloin ok antaa pakit? Entä jos se kaivelee nenäänsä julkisella paikalla? Jos on persu? Inhoaa kissoja? Katsoo kieroon? On kalju?

En mä ole antanut yhdellekkään lihavalle mahdollisuutta, koska ne ei ole mun juttu, mitta heillekkin on kyllä vastinparinsa. Nytkö pitäisi tyytyä kun kyseessä on nainen? Jep jep. Eri

Vierailija
224/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat, että kaikille miehille olisi olemassa reservi saatavilla olevia naisia, joista valita. Ja eivät he tietenkään ajattele, että naisilla voisi olla omia haluja tai toiveita kumppanin suhteen.

Miksi te olette noin katkeria?

Vierailija
225/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät etsi parisuhdetta, vaan 100% sopivaa miestä parisuhteeseen. Varmasti 1 tai 2 ihan ok tyyppiä on mennyt ohi moneltakin. Mutta ihmisissä jopa miehissä on hankaliakin piirteitä, vaikka olisi miten kivan oloinen aluksi. Ja joidenkin naisten piti päästä ilman parisuhdetta eteenpäin, löytääkseen uusia asioita, ettei elämässä tuijota pelkkää parisuhdetta. 

Eipä kauhean hyvin ole onnistunut. Kannattaa muistaa myös kohdella sellaista miestä ennemminkin ihmisenä kuin työvoimana.

Ettehän te miehet tee yhtään mitään parisuhteessa. Makoilette vaan ja odotatte ikuista huonepalvelua. Kyllä se on kuule niin että te miehet nostatte perseenne ylös ja alatte tehdä kotona töitä! Olet sinäkin paskanpuhuja. Olette tuhansia vuosia pitäneet vaimoja orjina. Tartupa kerrankin työhön. Et varmaan edes tiedä millä pesuohjelmalla villavaatteet pestään tai miten pinnat kuuluu siivota!

Jatkahan sinä jynssäystä ja jätä miehet rauhaan.

Lopeta sinä fiktiivisistä skenaarioista jauhaminen. Oikein työvoimana oltu :D

Niin on. Miksi se on muuten aina nainen joka pyytää apua? Milloin mikäkin pikkuhomma, esim taulu seinälle :D sitten vielä suuttuvat kun ehdotan vastapalvelukseksi imurointia mun kotona :D hyvä idea toi pintojen siivoaminen, että oikein näyttää miten se kuuluu tehdä. Mitä sinulle pitäisi tapahtua ettet olisi noin katkera?

Sitten kun tekee itse, laittaa taulut, vaihtaa renkaat yms, itkee se mies, että olet liian itsenäinen. Mikä hitto teille oikein kelpaa? Ei saa pyytää apua, eikä tehdä itse

Pitää olla tosi kaunis ja hoikka, muttei saa käyttää aikaa tai rahaa  meikkeihin, kauneustuotteisiin tai liikuntaan.

Pitää syödä, kuten normaalit ihmiset ilman jatkuvaa diettiä, mutta ei saa syödä pihviä, makkaraa tai muuta "miesten" ruokaa, eikä isoja annoksia ikinä.

Pitää olla itsenäinen, mutta turvauduttava aina mieheen kaikessa.

Ei saa turvautua mieheen missään asiassa, mutta ei saa hoitaa asioita itsekään.

Ei saa pyytää mieheltä kehuja tai muuta kaunista, mutta miestä pitää kehua ja katsoa ylöspäin kuin pikkulapsi, kun mies saa vaikka taulun seinälle tai pesee pyykkiä.

Ei saa haluta lapsia, mutta mies pahastuu, jos nainen ei haluakaan lapsia.

Ei saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, mutta pitää olla valmis laskemaan rimaa ja antamaan kaikille miehille, jotka kyseistä naista haluavat.

Ei saa olla tyhmä, muttei saa olla liian oppinutkaan eikä vaatia turhia keskusteluja

Ei saa katsoa mitään naisten tyhmiä romanttisia komedioita, mutta ei saa katsoa mitään muuta kuin naisille tarkoitettua hömppää, koska muuten on outo tai vähintään nörtti.

Pitää olla vähän erikoinen, mutta kuitenkin ihan tavallinen nainen,joka ei poikkea millään tavalla muista naisista.

Pitää arvostaa miehen harrastuksia ja olla niistä kiinnostunut, muttei saa olla kiinnostunut samoista harrastuksista kuin mies.

Pitää olla sosiaalinen ja ihana, mutta ei saa olla sosiaalinen ja ihana kuin korkeintaan omalle miehelleen tietyissä tilanteissa.

Pitää olla korkea libido ja valmis seksiin 24/7, mutta ei saa olla korkea libido ja olla valmis seksiin 24/7, kun mies pelästyy ja alkaa miettiä omaa riittämättömyyttään.

Naisen pitää olla myös aloitteellinen, mutta ei saa olla aloitteellinen, kun mies pelästyy sitäkin.

Naisen pitää antautua miehelle nopeasti suhteeseen, mutta pitää olla vaikeasti tavoiteltava, että mies saa metsästää ja piirittää.

Onhan näitä.

Nyt kuulostaa kyllä hyvältä naiselta. Tällaisen kun saisi. Ne vaan tuppaa olemaan jo parikymppisestä lähtien varattuja, eivätkä ota eroa, kun ovat kunnollisia naisia.

M42

Vierailija
226/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että sen miehen osaisi sitten valita hyvin, mutta ei näytä onnistuvan. Katkeruus syö sinut sisältä.

Minulla ei ole mitään valittamista miesvalintani suhteen. Olisiko sinulla vastaus itse kysymykseen? Sitä ei ole edelleenkään kukaan pystynyt antamaan.

Vierailija
227/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla jotain tullaista harhaista, muuten tähän olisi saanut jo jonkun järkevän vastauksen.

Vierailija
228/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette noin katkeria?

Jos puhut minulle, oikea muoto olisi "Miksi te olette noin katkera?"

229/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Tähän ikään mennessä on tajunnut ettei ketään miestä kannata ottaa. Ei edes sänkyyn.

Vierailija
230/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut reservissä aina muutama innokas ja se kieltämättä helpottaa. Naisilla on taas haluja olla siinä reservissä kun kerran ovat. Win win

Vierailija
231/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hae miehistä mitään muuta kuin taloudellista selkänojaa.

Todellisuudessa selvästi harmittaa se, et naisten ei enää tarvitse hakea miehistä taloudellista selkänojaa, joten nykyään voi olla yksin jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Raha tuntuu kiinnostavan silti.

Olen nainen ja todellakin raha kiinnostaa. Oma raha. Puolisoni rahoista en hyödy mitenkään (tietysti hän maksaa oman puolikkaansa yhteisistä kuluista, mutta elintasomme on sellainen, jota kumpikin voisi pitää yllä myös yksin).

2020-luku kutsuu sinuakin!

Vierailija
232/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Ei ikinä. Tähän ikään mennessä on tajunnut ettei ketään miestä kannata ottaa. Ei edes sänkyyn.

Hienoa! Se on todella tärkeää että tuntee itsensä. M

Vierailija
233/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvalinta epäonnistuukin niiltä ei nirsoilta. Nirsot porskuttavat hyvien miestensä kanssa

Vierailija
234/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Miksi mies, jonka kanssa ei ollut yhtään mitään yhteistä, olisi muuttunut parisuhteessa minulle sopivaksi?

N

Vierailija
235/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hae miehistä mitään muuta kuin taloudellista selkänojaa.

Todellisuudessa selvästi harmittaa se, et naisten ei enää tarvitse hakea miehistä taloudellista selkänojaa, joten nykyään voi olla yksin jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Raha tuntuu kiinnostavan silti.

Olen nainen ja todellakin raha kiinnostaa. Oma raha. Puolisoni rahoista en hyödy mitenkään (tietysti hän maksaa oman puolikkaansa yhteisistä kuluista, mutta elintasomme on sellainen, jota kumpikin voisi pitää yllä myös yksin).

2020-luku kutsuu sinuakin!

Hui sentään. Ei se ole mikään salaisuus että naiset yleisellä tasolla viehättyy rahasta ja miehet tisseistä ja perseistä. Eikä siinä ole mitään väärää.ä, jokainen tavallaan.

Vierailija
236/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvalinta epäonnistuukin niiltä ei nirsoilta. Nirsot porskuttavat hyvien miestensä kanssa

Sitten täällä on pirusti niitä ei nirsoja.

Vierailija
237/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsouden ongelmasta: Yksin on mukavampaa kuin huonossa parisuhteessa, mutta ehdottomasti ikävämpää kuin hyvässä parisuhteessa. Nirsouden taso pitäisi siis osata asettaa sellaiseksi, että skippaa sellaiset miehet joiden kanssa ei tulisi onnelliseksi, mutta ei kuitenkaan samalla tuhoaisi mahdollisuutta vielä parempaan elämään sillä, että vaatii puolisoltaan liiallista täydellisyyttä. Täydellistä ihmistä kun ei ole olemassa, ja jos ei ole valmis tekemään missään asiassa kompromissia ja sietämään jotain negatiivisia ominaisuuksia, ei oikein ole mahdollista päästä onnelliseen parisuhteeseen.

Vierailija
238/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Miksi mies, jonka kanssa ei ollut yhtään mitään yhteistä, olisi muuttunut parisuhteessa minulle sopivaksi?

N

Mistä sitä tietää, ihmiset eivät ole staattisia. Kyllä minä tiedän monta naista jotka ovat olleet ennen no go-aluetta ja vähän henkisesti kasvettuaan ovat muuttuneet täysin. Ovat siis opetelleet tuntemaan itsensä ja naistenlehtien sijasta miettivät mitä he haluavat. Heistä on tullut (mieleltäänkin) aikuisia naisia. Monihan vanhempikin nainen elää pää pilvilinnoissa ja varmasti moni ulisija äijäkin.

Vierailija
239/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirsouden ongelmasta: Yksin on mukavampaa kuin huonossa parisuhteessa, mutta ehdottomasti ikävämpää kuin hyvässä parisuhteessa. Nirsouden taso pitäisi siis osata asettaa sellaiseksi, että skippaa sellaiset miehet joiden kanssa ei tulisi onnelliseksi, mutta ei kuitenkaan samalla tuhoaisi mahdollisuutta vielä parempaan elämään sillä, että vaatii puolisoltaan liiallista täydellisyyttä. Täydellistä ihmistä kun ei ole olemassa, ja jos ei ole valmis tekemään missään asiassa kompromissia ja sietämään jotain negatiivisia ominaisuuksia, ei oikein ole mahdollista päästä onnelliseen parisuhteeseen.

Oi kun on fiksu nainen 😍 Toivon että löydät sen jota etsit.

Vierailija
240/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kun on fiksu nainen 😍 Toivon että löydät sen jota etsit.

Mistä päättelit, etten olisi löytänyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi