Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen
Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.
Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät etsi parisuhdetta, vaan 100% sopivaa miestä parisuhteeseen. Varmasti 1 tai 2 ihan ok tyyppiä on mennyt ohi moneltakin. Mutta ihmisissä jopa miehissä on hankaliakin piirteitä, vaikka olisi miten kivan oloinen aluksi. Ja joidenkin naisten piti päästä ilman parisuhdetta eteenpäin, löytääkseen uusia asioita, ettei elämässä tuijota pelkkää parisuhdetta.
Eipä kauhean hyvin ole onnistunut. Kannattaa muistaa myös kohdella sellaista miestä ennemminkin ihmisenä kuin työvoimana.
Ettehän te miehet tee yhtään mitään parisuhteessa. Makoilette vaan ja odotatte ikuista huonepalvelua. Kyllä se on kuule niin että te miehet nostatte perseenne ylös ja alatte tehdä kotona töitä! Olet sinäkin paskanpuhuja. Olette tuhansia vuosia pitäneet vaimoja orjina. Tartupa kerrankin työhön. Et varmaan edes tiedä millä pesuohjelmalla villavaatteet pestään tai miten pinnat kuuluu siivota!
Jatkahan sinä jynssäystä ja jätä miehet rauhaan.
Lopeta sinä fiktiivisistä skenaarioista jauhaminen. Oikein työvoimana oltu :D
Niin on. Miksi se on muuten aina nainen joka pyytää apua? Milloin mikäkin pikkuhomma, esim taulu seinälle :D sitten vielä suuttuvat kun ehdotan vastapalvelukseksi imurointia mun kotona :D hyvä idea toi pintojen siivoaminen, että oikein näyttää miten se kuuluu tehdä. Mitä sinulle pitäisi tapahtua ettet olisi noin katkera?
Sitten kun tekee itse, laittaa taulut, vaihtaa renkaat yms, itkee se mies, että olet liian itsenäinen. Mikä hitto teille oikein kelpaa? Ei saa pyytää apua, eikä tehdä itse
En allekirjoita. Nainen on seksikäs kun hoitas itse omat hommat eikä ole avuton ja vaativa lusmu.
Miehet on monta kertaa kirjoittaneet palstalle, että toimelias nainen ei ole naisellinen ja miehet haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi.
Tämän voin allekirjoittaa ihan omastakin elämästä.
Exäni ihan oikeasti loukkaantui kun en jokaisesta ongelmatilanteesta infonnut tai kysynyt ensin HÄNELTÄ asiaan apua tai neuvoja vaan lähdin omin nokkineni hoitamaan asiaa itse. Ja kyseessä siis ihan arkiset asiat kuten jonkun varoitusvalon palaminen autossa tai palohälyttimen patterin vaihtaminen.
Ja kyseinen mies nimenomaan halusi itsenäisen naisen.
Joillekin se kai sitten tarkoittaa että nainen itsenäisesti ensin ilmoittaa mahdollisesta ongelmatilanteesta miehelle jotta mies voi kertoa naiselle ne samat ohjeet kuinka toimia jotka nainen tietäisi itsekin.
Ei jättäminen ole mikään "temppu" vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet näyttävät näkevän sekä Tinder-matchit että parisuhteet hyvin yksipuolisina.
Aivan sama kuka siellä ruudun toisella puolella on, tärkeintä on että saa jotain, mitä tahansa, matcheja.
Aivan sama kenen kanssa sitä seurustelee, tärkeintä on että on suhteessa. Niin ja kunhan se nainen on haluttava, ei lihava, ei saa olla liikaa ex-kumppaneita, ei saa olla ruma, ei saa olla loinen, ei saa olla lapsia, ei saa olla kiero jne jne jne.
Mutta me naisethan tässä olemme ilkeitä kun emme tyydy epäkiinnostavaan kumppaniin...
Mielestäni tuo on hieman erikoista sinulta arvostella miehiä siitä, että he eivät halua rumaa ja/tai lihavaa naista. Ottaisitko sinä itsellesi ruman ja lihavan miehen? Aivan, et ottaisi.
En.
Mutta monesti mietin, että onneksi uskoin sisäistä ääntä ja poistuin paikalta tai lopetin suhteen lyhyeen.
Mitä ihmettä? Jos olisin halunnut jatkaa suhdetta jonkun kanssa, en olisi jättänyt häntä. Jätin, koska en halunnut olla hänen kanssaan.
Miksi haluaisin parisuhteeseen ihmisen kanssa, josta en pidä sillä tavalla,että haluaisin hänen kanssaan parisuhteen? Pakkien antamiselle on jokin syy.
Rakkaus on keksitty juttu. Miettikää mikä business sen varjolla pyöritetään? Hormonihykerrys ja sit totuttua yhdessäoloa, läheisriippuvuutta tms.
Parisuhde on tahtomista ja jatkuvaa kompromissia, kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on keksitty juttu. Miettikää mikä business sen varjolla pyöritetään? Hormonihykerrys ja sit totuttua yhdessäoloa, läheisriippuvuutta tms.
Surullista, jos et ole koskaan kokenut rakkautta. Eihän sitä silloin tietenkään ymmärrä.
Pakkien antaminen kuuluu ihan olennaisena osana deittailuun.
Olen elämäni aikana antanut pakit lukuisille naisille, ja toisaalta olen myös saanut pakit itse vaikka kuinka monta kertaa. Sellaista se on se kumppanin etsintä, välillä pitää itse torjua ei-kiinnostavia yksilöitä, ja välillä sitä tulee itse torjutuksi.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se on niin, ettei hyvä suhde riitä. Ei siis riitä, että kaikki on ihan ok. Jos ei ole sitä oikeaa tunnetta, ei sitä voi korvata millään.
Mistä lähtien 2-3 treffiä on ollut suhde? Ihan oikeasti, ei voi olettaa, että suhteen saa valmiina puhtaana käteen. Kyllä sen eteen on tehtävä töitä ja paljon. Jos jo heti kättelyssä tulee olo, että ei kiitos, niin molemmille on paras vaan unohtaa koko juttu.
Eihän tuossa puhuta mistään 2-3 treffeistä? Suhteeseen vaaditaan tietty tunne sitä toista kohtaan. Itse tiedän lähes heti onko sitä tunnetta vai ei. Jos ei ole, niin ei sitä tule myöhemminkään. Jos on, sen aistii hyvin nopeasti. Kun tapasin aviomieheni 22 vuotta sitten, tiesin että siinä on mun tulevaisuus jo ennen kuin oli sanaakaan vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Näin voi väittää vain sellainen, joka ei koskaan ole ollut oikeasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet näyttävät näkevän sekä Tinder-matchit että parisuhteet hyvin yksipuolisina.
Aivan sama kuka siellä ruudun toisella puolella on, tärkeintä on että saa jotain, mitä tahansa, matcheja.
Aivan sama kenen kanssa sitä seurustelee, tärkeintä on että on suhteessa. Niin ja kunhan se nainen on haluttava, ei lihava, ei saa olla liikaa ex-kumppaneita, ei saa olla ruma, ei saa olla loinen, ei saa olla lapsia, ei saa olla kiero jne jne jne.
Mutta me naisethan tässä olemme ilkeitä kun emme tyydy epäkiinnostavaan kumppaniin...
Mielestäni tuo on hieman erikoista sinulta arvostella miehiä siitä, että he eivät halua rumaa ja/tai lihavaa naista. Ottaisitko sinä itsellesi ruman ja lihavan miehen? Aivan, et ottaisi.
Oikeassa olet, en ottaisi kumppania, josta en ole kiinnostunut. Ja itse teet samoin, eli mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli lihavalle ihmiselle ei tarvitse antaa mahdollisuutta ja katsoa mihin asia kehittyy. Mihin raja vedetään? Jos joku käyttäytyy typerästi, onko silloin ok antaa pakit? Entä jos se kaivelee nenäänsä julkisella paikalla? Jos on persu? Inhoaa kissoja? Katsoo kieroon? On kalju?
Tuttavani meni naimisiin miehen kanssa, joka oli häneen hyvin rakastunut. Tapasivat kun tyttö oli 18 ja poika 22. Saivat kaksi lasta, ja nyt 20 vuoden avioliiton jälkeen nainen haki eroa, ja aloitti suhteen tunnetun häntäheikin kanssa. Omien sanojensa mukaan hän ei koskaan todella rakastanut miestään, vaan halusi vain olla mieliksi. En sitten tiedä olisiko ollut parempi ettei liittoa olisi tapahtunutkaan, lapset ainakin ovat oikein mukavia tyyppejä vaikka nyt oireilevatkin aika rankasti eroa. Jos nainen ei missään vaiheessa todella halua miestä, niin ennuste on aika huono.
Minä typerys annoin toisen mahdollisuuden miehelle, jonka kanssa oli jo kertaalleen lopetettu seurustelu. Ei olisi pitänyt, samat ongelmat oli edessä edelleen, olisi pitänyt kuunnella omaa sisintä ja intuitiota, eikä olla liian kiltti.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät etsi parisuhdetta, vaan 100% sopivaa miestä parisuhteeseen. Varmasti 1 tai 2 ihan ok tyyppiä on mennyt ohi moneltakin. Mutta ihmisissä jopa miehissä on hankaliakin piirteitä, vaikka olisi miten kivan oloinen aluksi. Ja joidenkin naisten piti päästä ilman parisuhdetta eteenpäin, löytääkseen uusia asioita, ettei elämässä tuijota pelkkää parisuhdetta.
Eipä kauhean hyvin ole onnistunut. Kannattaa muistaa myös kohdella sellaista miestä ennemminkin ihmisenä kuin työvoimana.
Ettehän te miehet tee yhtään mitään parisuhteessa. Makoilette vaan ja odotatte ikuista huonepalvelua. Kyllä se on kuule niin että te miehet nostatte perseenne ylös ja alatte tehdä kotona töitä! Olet sinäkin paskanpuhuja. Olette tuhansia vuosia pitäneet vaimoja orjina. Tartupa kerrankin työhön. Et varmaan edes tiedä millä pesuohjelmalla villavaatteet pestään tai miten pinnat kuuluu siivota!
Jatkahan sinä jynssäystä ja jätä miehet rauhaan.
Lopeta sinä fiktiivisistä skenaarioista jauhaminen. Oikein työvoimana oltu :D
Niin on. Miksi se on muuten aina nainen joka pyytää apua? Milloin mikäkin pikkuhomma, esim taulu seinälle :D sitten vielä suuttuvat kun ehdotan vastapalvelukseksi imurointia mun kotona :D hyvä idea toi pintojen siivoaminen, että oikein näyttää miten se kuuluu tehdä. Mitä sinulle pitäisi tapahtua ettet olisi noin katkera?
Jos nainen pyytää apua, niin todennäköisesti hän on kiinnostunut. Kannattaa kieltäytyä, jos nainen ei kiinnosta tai pyytää rahallinen korvaus.
Onhan ne monesti sitäkin, mutta saa maksaa ensin ihan joka tapauksessa. Ei mun tarvii ilmaseks tehdä, eikä naisten takia. Jos nainen tulee mun kotiin imuroimaan sitten vastapalvelukseksi, voi olla että saa työn päätteksi jotain purtavaakin. Ilmaseksi en ala naisille tekemään, koska aina on joku pyytämässä apua autonsa, kalusteiden, remontin tai tavaroiden siirtämisessä. Tasa-arvon myötä on tullut tasa-arvo.
Pyydä jotain sellaista, mitä et osaa. Imurointi vastapalvelukseksi on alentavaa. Ihmeen suosittu tosin olet, en ole kuullutkaan, että naiset olisi jatkuvasti jonkun miehen kimpussa pyytämässä palveluksia.
Suihinottoko sitten? Siihen en taivu. Kyllä naiset pyytää paljon palveluksia. Rahalla saa maksaa tietenkin.
Me näköjään puhutaan niin eri asiasta, että jätetään tämä tähän. Et sinä tajua.
Tuo edellinen on jankuttanut samaa asiaa täällä ennenkin. Nainen luulee, etyä he ovat ystäviä. Pyytää ystävältä palveluksen, esim muuttoapua. Mies odottaa että saa pimpsaa tai suikkarin palkkioksi. Hän varmaan odottaa samaa miespuolisilta ystäviltäänkin, eikö niin?
Mitä sä selität? En odota mitään seksiä palkkioksi. Imurointia tai rahaa. En tykkää imuroinnista, se siksi. Kyllä auton jarrujen herkistelykin käy. Miespuolisten kanssa maksetaan rahalla tai vaihdetaan osaamista. Tosi harvoin naiset osaa sellaista mitä en osaa ja tarvitsen. Miehet pyytävät huomattavasti harvemmin apua.
Vierailija kirjoitti:
Minä typerys annoin toisen mahdollisuuden miehelle, jonka kanssa oli jo kertaalleen lopetettu seurustelu. Ei olisi pitänyt, samat ongelmat oli edessä edelleen, olisi pitänyt kuunnella omaa sisintä ja intuitiota, eikä olla liian kiltti.
N35
En kanssa ole koskaan ymmärtänyt toisia mahdollisuuksia. Ymmärrän että virheistä voi oppia, mutta pyrin oppimaan niistä itsekin. M
Täällä on ukot vuodesta toiseen vinkuneet siitä, kun naiset ovat liian nirsoja, mutta yksikään ei ole kyennyt vastaamaan siihen, että miksi naiset eivät saisi olla nirsoja? Tähän olisi oikeasti korkea aika saada joku järkevä perustelu, koska itse en keksi yhtäkään haittaa mitä oma äärimmäinen nirsous miesten suhteen olisi minulle aiheuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani meni naimisiin miehen kanssa, joka oli häneen hyvin rakastunut. Tapasivat kun tyttö oli 18 ja poika 22. Saivat kaksi lasta, ja nyt 20 vuoden avioliiton jälkeen nainen haki eroa, ja aloitti suhteen tunnetun häntäheikin kanssa. Omien sanojensa mukaan hän ei koskaan todella rakastanut miestään, vaan halusi vain olla mieliksi. En sitten tiedä olisiko ollut parempi ettei liittoa olisi tapahtunutkaan, lapset ainakin ovat oikein mukavia tyyppejä vaikka nyt oireilevatkin aika rankasti eroa. Jos nainen ei missään vaiheessa todella halua miestä, niin ennuste on aika huono.
Ei kai tämä ole mikään sukupuoliasia. Ennuste on aina huono jos jompi kumpi ei halua toista. Pelkkä halu ei riitä, eikä pelkkä järki. Rakkaus on lopulta valinta. Moni valitsee kumppanin ennen kun tutustuu itseensä ja siitä ne huonot suhteet juontaa juurensa.
Mieheni on 176cm, en jaa häntä kenenkään kanssa enkä osaa kyllä leuasta sanoa, kun parta sen peittää. Mutta hei, keep telling yourself that, niin ehkä tulee parempi fiilis siitä että saat syyttää naisia siitä miksi olet yksin. Etkä esim katsoisi peiliin ja muuttaisit omaa käsitystäsi ihmisistä ja oppisi vähän ystävällisyyttä? Juu ei, naisten heikkous laatikkoleukiin on syy miksi KAIKKI parisuhteessa olevat miehet ovan pelkästään laatikkoleukoja jotka kierrättävät yhdessä kaikkia naisia. Juu.