Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (278)
Kokoomus onnistuu "yllättämään" aina.
Halusitko Noora konkurssin? Onnea, tavoite saavutettu.
Antoikohan shamaani hoidoilleen mitään takuuta?
https://anna.fi/ihmiset/shamaani-hoitaa-kuntoon-kehoni-energiavaylat
Vierailija kirjoitti:
ketä tämänkin äänesti arkadialle
Etkö osaa kirjoittaa suomea kunnolla?
Onko pakastimessa rahaa pahan päivän varalle?
Haluaisin nooran persettä, riittääkö siis vain kohti meno*
Noora ei ole saanut aivoja, mutta on täysin mahdollista ettei hän niitä koskaan toivonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakastimessa rahaa pahan päivän varalle?
Onkohan varat jäädytetty.
Jos kävelen päin Ryan Goslingia niin saanko mä sen🤔
-nii
Sitten todellisuus näyttää kasvonsa ja asia ei olekaan niin. Suurinta osaa ihmisistä pidetään köyhinä ja puutteessa, vaikka olisi mahdollisuus tarjota kaikille keskiluokkainen elämäntaso.
Kuulostaa menestysteologilta. Jos et saa mitä haluat et ole tehnyt riittävästi. Elämään kuuluu epäonnistuminen ja vaikka eläiset itse täydellisesti ympärilläsi on idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelen päin Ryan Goslingia niin saanko mä sen🤔
Jos kävelet päin,
niin saat Ryan Grosslingiä
Haluatko oikeasti pressaksi tai rock-tähdeksi?
Mä en usko että edes noi miljonäärit onnistuisi tulemaan uudestaan miljonääreiksi jos antaisivat ihan kaiken pois ja alottaisivat alusta tyhjästä. Siksi ne pelkää verotusta.
Noora haluu mennä kohti konkurssia!
Niin, kunhan vain tunnet oikeat ihmiset jotka avaavat tietä eteenpäin. Ja puoliso jolla on pakastin täynnä rahaa.
Helppo sellaisella sanoa, joka on tosiaan aina saanut kaiken mitä on halunnut. Siitä selvästi tulee muillekin kuin tälle Nooralle sellainen tunne, että niin kuin kaikki asiat olisivat aina vain itsestä kiinni. Se tunne menee hyvin äkkiä ohi kun jokin asia ei enää olekaan omissa käsissä.
Siinä kohti kun olet mennyt pitkään kohti perheen perustamista ja jokainen raskaus on päättynyt keskenmenoon ja syli on edelleen tyhjä, tulee sellainen olo että näillä onnekkailla ei ole mitään pelisilmää, tilannetajua tai hienotunteisuutta kun käytännössä hän täysin tunteettomasti sanoo että en ilmeisesti ole tarpeeksi niitä vauvoja halunnut ja mennyt sitä kohti tai muutenhan se olisi jo toteutunut.
Sitten kun tulee palautetta niin varmasti selitellään että enhän minä sitä noin tarkoittanut. Kyllä voisi vähän ajatella mitä siellä somessa kannattaa julkaista.
Rekkakuski Reijo Rekkasen mukaan häneen liittyvät kolarit eivät kerro hänen ajotaidoistaan.
Kirurgi Nips Napsisen mukaan häneen leikkauksiinsa liittyvät potilaskomplikaatiot eivät kerro hänen leikkaustaidoistaan.
Vartija Vahva Vahdin mukaan se, että hän on pamputtanut väkivaltaisesti asiakkaitaan ei kerro mitään hänen vartijantaidoistaan tai tunteidensa säätelystä.
Pääministeri Minä Itte sanoo, että hänen tekemänsä talouspäätökset eivät ole vaikuttaneet Suomen talouteen, eivätkä siten kerro hänen talousosaamisestaan mitään.