Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (231)
Oliko niin, että sijoittivat asunto-osakkeisiin aika merkittävästi?
Mikä kumma siinä on että nepo-babyt ja sytymärikkaat aina puhuu tuosta kaiken saa kun vaan päättää-tekniikasta🤔
Vierailija kirjoitti:
Noora Fagerströmin pakastimessa säilytettiin vuosia sitten kuminauhoilla sieville rullille sidottuja seteleitä.
Mafiatyyliin🤣
Mä luulen, että "muodikas" ulkonäkö ja ekstroverttiys selittää monen menestyjän tarinaa. Eivät ehkä itse huomaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumma siinä on että nepo-babyt ja sytymärikkaat aina puhuu tuosta kaiken saa kun vaan päättää-tekniikasta🤔
Noora ei oo nepobaby.
Se se oiskin kun kaikki jotka päättää tulla leffatähdiksi, huippumuusikoiksi, some-tähdiksi jne tosiaan onnistuisivat.
Meillä olisi nuorisosta 90% viihde-tähtiä ja se 10% sit varmaan Musk-tyylin IT-miljardöörejä🤣🤣🤣
ketä tämänkin äänesti arkadialle
Jaa tää muija jonka kaksi yritystä on ulosotossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/34c0c11c-b42b-448f-82d8-5197837cc…
Jos minulle tapahtuu jotain niin kaikille muillekin tapahtuu niin. Se on luonnon laki.
Mä en erityisemmin tavoittele mitään. Se tulee, mikä on tullakseen, hyvää tai huonoa. Näin olen räpistellyt tähän asti ja näin menee loppumatkakin.
Noora Fagerströmin pakastimessa säilytettiin vuosia sitten kuminauhoilla sieville rullille sidottuja seteleitä.