Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Niin, kunhan vain tunnet oikeat ihmiset jotka avaavat tietä eteenpäin. Ja puoliso jolla on pakastin täynnä rahaa.
No hyvä, kun sinäkin incel jo ymmärrät, mitä puolisolta vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla terve, mutta parantumaton krooninen syöpä on toista mieltä.
Muistatko ne hetket nuoruudessa, kun olit toista mieltä ja ajattelit synkästi että olisi parempi mennä jo?
Minä muistan ne hetket elävästi ja ne oli kauniita hetkiä. Se tunne kun olet henkisesti rotkon reunalla ja pitelet kämmenselkää otsallasi ja ajattelet että minkä taiteilijan mailma menettääkään ja on aina menettänytkin.
Pelkkä ajatus riitti tuomaan tyydytyksen. Kyllä he nyt itkevät. Tyynyliina vettyi niihin kyyneleihin ja henki pakahtui lakanoihin. Lakanoita ei ole enää.
Minä haluan Nais Avaruusolennon kanssa naimisiin. Mennään kovaa kohti unelmaa Nooran opein. Uskoisin että mennään korkeintaan metsäliiton puolelle lepikkoon ja kovaa, sitäpaitsi vaivaistalot ne on jotka tekee Suomeen hiljaista paluuta vuosimalli 1799 koska se on Keisareiden tapa ja vielä onhan nämä Nooran firmatkin jo konkurssikypsiä ja selvitystilassa!!
Noora on halunnut konkurssin ja yhteyksiä järjestäytyneeseen rikollisuuteen?
Vaisvaistalot on wanhan paluuta Suomeen. Vastikkeellinen työ kykyjensä mukaan. Kyllä sinne päätyy vielä moni PerusS ja Kokoomuslainenkin, Noora mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Antoikohan shamaani hoidoilleen mitään takuuta?
https://anna.fi/ihmiset/shamaani-hoitaa-kuntoon-kehoni-energiavaylat
Aijai. Uskovana kristittynä sanoisin että vaikkei konkurssi välttämättä johdu suoraan shamanismista, niin okkultisteille sattuu lähes aina jotain ikävää (onnettomuus, sairaus).
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen millainen henkilö tuo on, kuinka moni täällä oikeasti aktiivisesti työskentelee unelmansa eteen? Monet tuntuvat kommentoivan: haluan kyllä mutta en saa. Pelkkä haluaminen on velttoutta - pitää työskennellä.
Vedät itse nyt mutkia suoriksi. Luulet, että kun joku toteaa, ettei asia x onnistunut, ettei tuo henkilö olisi edes yrittänyt. Todellisuudessa takana voi olla vuosien kova työ ja yrittäminen. Osoitat vain omat ennakkoluulosi ja vinoutuneet asenteesi, kun kuvittelet toiset laiskoiksi.
Nooran yritysten boikotointi on jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
ahkeruus palkitaan, näin se menee.
Tilastollisesti tuo ei pidä paikkaansa. Kaikkein eniten työtä tehneet ovat ainakin viimeiset 200 vuotta olleet kaikkein köyhimpiä, globaalisti.
En ota kantaa henkilöihin. Yleisesti aiheesta, että mikä on menestys ja elämä. Valheellinen ura, ei ole oikein. Esimerkiksi jos joku myy valhetta työkseen tai kirjoittaa väitöskirjan joka on täyttää soopaa. Jos aiheuttaa haittaa ja turvattomuutta muille, ei hyötyä tai turvaa. Olen joskus katsonut eri alan ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen millainen henkilö tuo on, kuinka moni täällä oikeasti aktiivisesti työskentelee unelmansa eteen? Monet tuntuvat kommentoivan: haluan kyllä mutta en saa. Pelkkä haluaminen on velttoutta - pitää työskennellä.
Tää on hyvä pointti. Ja tämä oli pitkään mun tilanteeni: asiat oli riittävän hyvin jotta niille ei ollut tarvetta tehdä mitään, mutta ei se mitään unelmaakaan ollut. Yllättäen mun onnenpotkuni alkoi työpaikan yt-neuvotteluista vaikka en sitä silloin tiennyt. Se tilanne jotenkin antoi lisäpotkua lähteä tavoittelemaan asioita ja nyt olenkin oikealla polulla. Tärkeintä on ehkä se, että nyt on sellainen nälkä tekemiseen ja oppimiseen.
Mullakin on nälkä tekemiseen ja oppimiseen, mutta sairauksien vuoksi asiat eivät etene kovasta yrittämisestä huolimatta. Itse asiassa kova yrittäminen vieläpä pahentaa sairautta.
Ja konkurssinkin saa aikaiseksi kun vain tarpeeksi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin vaikeista olosuhteista itsenäiseen elämään ponnisteleva nuori, niin kumpaa ääntä haluaisin kuunnella, kumpi olisi minulle hyödyllisempi:
Ei noista olosuhteista niin vain menestytä
Vai
Voit menestyä, jos teet tarpeeksi töitä sen eteen
Jälkimmäistä kun kuuntelet, päädyt burn outiin ja saat yleistyneen ahdistuneisuushäiriön. Etkä silti onnistunut. Tiedän tämän kokemuksesta. Pitää ottaa realiteetit huomioon ja olla itselleen armollinen.
ahkeruus palkitaan, näin se menee.
Eli kaikki, joilta Noora osti tuotteita ja palveluja, olivat laiskoja, koska Noora ei maksanut heille laskujaan?
Aikamoista.
Kokkari ei vaan kykene myöntämään, miten paljon se suku ja perhe (eli ne lähtökohdat, joista elämä aloitetaan) oikeasti vaikuttavat elämässä pärjäämiseen.
Tai niihin elämässä saavutettuihin asioihin. Kuvittelee oikeasti ansainneensa sen kaiken ihan omalla "työllä". Vaikkei olisi päivääkään työtä tehnyt koko elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Kokkari ei vaan kykene myöntämään, miten paljon se suku ja perhe (eli ne lähtökohdat, joista elämä aloitetaan) oikeasti vaikuttavat elämässä pärjäämiseen.
Tai niihin elämässä saavutettuihin asioihin. Kuvittelee oikeasti ansainneensa sen kaiken ihan omalla "työllä". Vaikkei olisi päivääkään työtä tehnyt koko elämässään.
Eikö Nooralla Jungle Juicen rahoitus tullut portsarimiehen setelinipuista joita säilytettiin kodin pakastimessa. Konkurssiakin voi haluta, Nooran nykyinen yritys on hakenut itseään konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Nooralla Jungle Juicen rahoitus tullut portsarimiehen setelinipuista joita säilytettiin kodin pakastimessa. Konkurssiakin voi haluta, Nooran nykyinen yritys on hakenut itseään konkurssiin.
Ihme ettei jonkun lapselta viikkorahoja pöllinyt
Sellaisia "menestyjiä" nuo kokoomuksen pellet
Mä haluaisin olla terve, mutta parantumaton krooninen syöpä on toista mieltä.