Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Yritän kertoa lapsilleni että he pystyvät mihin vain kun jaksavat harjoitella.
Itse muistan kun näin lapsena presidentin puheen televisiosta ja ihailin häntä suuresti. Kysyin vähän tämän jälkeen isältäni, että voiko minustakin tulla presidentti. Isä katsoi minua kohti ja hiljaa näytti arvioivan minua ja sanoi sitten että ei sinusta voi tulla. Se harmitti valtavasti, koska arvostin isääni ja hän oli korkeastikoulutettu ja pystyi hyvin arvioimaan toisia, joten tiesin sillä hetkellä että minulta puuttui joitain hyvin oleellisia kykyjä tullakseni tärkeäksi ja merkittäväksi.
Eikä minusta tullutkaan oikein mitään, perusduunari.
Tää on muuten oikeasti raadollista. Ei siis siten että perusduunari olisi jotenkin huono asia olla, mutta vanhemmilla pitäisi olla vähän pelisilmää. Mullekin aina joka haaveeseen vastattiin "No ei sellaista voi tulla kuin joistain jotka tekevät/ovat x tai y", samalla tullen vihjanneeksi että minulta ehdottomasti puuttuu x sekä y. Tai sitten itse haave oli typerä. Jos sanoin haluavani opettajaksi niin lueteltiin kaikki syyt miksi se on maailman huonoin ammatti, aina palkkauksesta työkuormaan. Ja kun näin vastattiin KAIKKIIN haaveisiin, opetettiin lasta ajattelemaan että a) haluaa hölmöjä asioita ja b) ei missään nimessä edes pystyisi sellaisia toteuttamaan. Vasta jälkikäteen olen tajunnut miten valtava merkitys tuollaisellakin on ollut. Toki muitakin ongelmia jotka painaa vaakakupissa.
Tietenkään ei kannata myöskään valmistaa lasta pettymyksiin vaikka uskottelemalla että hänestä tulee kilpahevonen jos hän vain kamalasti haluaa. Tai pähkinänmyyjä jos maapähkinöiden läheisyys aiheuttaa anafylaktisen shokin. Varmin on tukea lasta jos hänellä on oikea haave, ja suhtautua vain lapsentasoisesti positiivisesti siihen jos hän ihailee jotakuta (terveellisissä määrin)
Kärsin vakavasta unettomuudesta. Pitääkö nukkumista vaan yrittää kovempaa?
Noora Rahaa Pakastimessa Fagerström. Jungle Juice Barin nimi muuten viittaa steroideihin..
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeekseni huomannut, että manifestoiminen kuuluu monen fiksuna pitämäni ihmisen ajatteluun.
Tietenkin on hyvä olla optimisti ja mennä, ahertaa tavoitteitaan kohti. Niinhän minäkin nuorena tein, puskin läpi 4-vuotiaana päättämäni asian.
Sitä en tilannut, että joudun työkyvyttömyyseläkkeelle kolmekymppisenä.
Enkä taatusti sitä, että aviopuolisoni lähtee yllättäen pitkän liiton jälkeen. Vaikka usein sanoi, ettei koskaan minua tule hylkäämään.
Kovasta yrittämisestä huolimatta en ole löytänyt uutta kumppania. Nyt 20 vuoden jälkeen alan kallistua siihen, ettei löydykään.
"Olen ihmeekseni huomannut, että manifestoiminen kuuluu monen fiksuna pitämäni ihmisen ajatteluun"
Ovat selvästikin itseäsi fiksumpia
Arvostan ja kunnioitan erittäin paljon että synnyttänyt valkoihoisia lapsia kauniseen kotimaahamme.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtona on istua kotona sohvalla odottamassa, että tapahtuu ihme. Meillä on nytkin yli 300 000 tällaista odottelijaa.
Jukra, teillä on sitten helkkarin iso olohuone ja sohva! Ootte menestyjiä! Tuleeko koskaan riitaa kaukosäätimestä?
Vierailija kirjoitti:
Sattuma sanelee myös paljon! Satut olemassa jossakin, jonne tulee sattumalta joku, joka voikin vaikuttaa elämääsi yllättävällä tavalla vaikka työtarjouksen muodossa. Ihan vaan kun olit oikeassa paikassa juuri silloin.
Oletko varma, että kyse on sattumasta?
Vierailija kirjoitti:
Noora taisi tosiaan haluta julkisen nöyryytyksen. Määrätietoisesti pellen postia kohti, töpäkkä askel kerrallaan.
Vuoden uudissana valittu: töpäkkä! :)
Olen itse oikeistolainen ja kokoomustakin välillä äänestänyt, mutta minua on aikoja sitten ryhtynyt kyllästyttämään nämä "kun minä pystyin, niin muidenkin täytyy pystyä!" -tyypit. Kokoomuksessa näitä on ylivoimaisesti eniten. Eikä siinä mitään muuten, mutta jos poliittisia päätöksiä tehdään tuollainen usko edellä, niin ongelmia tulee lisää.
Ihan kuin kaikki ihmiset olisivat syntymälahjoiltaan samanlaisia ja jotkut vain huvikseen päättäisivät ryhtyä köyhiksi, syrjäytyneiksi tai muuten ongelmaisiksi.
Parempi noin kuin ne ajopuut, joiden elämässä kaikki asiat vain tapahtuvat kuin kohtalon oikkuina ilman että niihin voi vaikuttaa. Enkä nyt puhu vakavasti sairastavista, vaan sellaisista passiivisista valittajista joiden elämä on aivan paskaa ja vika on aina muiden, itse ei edes yritetä tehdä mitään. Itse ei olla vastuussa mistään. Näitäkin löytyy ihan aikuisista ihmisistä.
Jos näin on, niin kävelen sitten työpaikan varattua kohti. Uskon kuitenkin, ettei lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuma sanelee myös paljon! Satut olemassa jossakin, jonne tulee sattumalta joku, joka voikin vaikuttaa elämääsi yllättävällä tavalla vaikka työtarjouksen muodossa. Ihan vaan kun olit oikeassa paikassa juuri silloin.
Oletko varma, että kyse on sattumasta?
Enpä tullutkaan ajatelleeksi. Vai että satsuma. No kaikkea kannattaa kokeilla.
Eduskunnassa on 200 paikkaa ja vaalit joka neljäs vuosi, jokaisesta suomalaisesta ei voi tulla kansanedustajaa koska elinikä ei siihen riitä vaikka koko eduskunta vaihtuisi joka neljäs vuosi.
Minä haluan parisuhteeseen Noora Fagerströmin kanssa.... Olen epäillyt toteutuuko tämä toive mutta nythän se on selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
3,v sittenhän arpoivat tv kyselyssä kosken kanssa mitä leipä ja maito maksaa arpoivat n,0,10e tunnustivat molemmat etteivät itse ole asioineet ruoka kaupoissa. melkoisia kokoomuksen talous tietäjiä vitullaan ylenneet hierarkiassa
Syön vain ravintoloissa (hienoja). Ei sitä silloin tiedä mitä mikäkin maksaa marketissa. Luulin oikeesti et leipä paketti olis jotain max 40 snt. Tuli tsokkina kun treffikumppanin kanssa käytiin kaupasta hakemassa pullot vichyä ja ehdin katsella vähän hintoja. Leukani suorastaan putosi lattialle. Olen silti sitä mieltä että 4-henkisen perheen ruokkii noin 10 eurolla viikossa, kunhan vähän jaksaa senttiä venyttää. No, en tiiä mitä nykyään maksaa kun en oo ton jälkeen käyny kaupas. Uus mies ja silleen, eikä se mua pyydä mihinkään vichy-ostoksille. Mut olettaisin et monien tuotteiden hinnat jopa laskeneet viimeisen 5 vuoden aikana.
Kokoomuksen vankumaton äänestäjä
Saat kaiken, minkä haluat ja muita iltasatuja kokoomuslaisille. Ihanaa.