Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1981/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön ikävä. 

Vierailija
1982/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely paikan kautta, jossa sut kohtasin, oli tuolloin kevät ihanin. Räksynpesiä yhdessä katsottiin ja hieman enemmän sua tiirailin. Ihanan lämmintä ajatella! Käytköhän paikas enää. Tunniste pikkanen ois 🌼🌼🌻🌼🌼... Jatkoin vielä muutaman kilsan aina joelle. Mielelläni sulle uuden paikan näyttäisin ja termaris vois ottaa juotavaa ja jutella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä. Ankea päivä fyysisesti ja henkisesti. Ajatukset myllää. Ne voi olla vaikka ensi viikonlopun menot, joista löydät jonkun, jonka todella haluat niin, ettet epäröi sitä osoittaa. Minä en voi kun odottaa ja miettiä lähdetkö vain joku päivä elämästäni. Onhan sinulla ollut juttuja tässä ennenkin. Joku syy sinulla on, mikset ole halunnut keskustella asioita selväksi. Tänään se tuntuu taas raskaalta. Mikään ei tunnu koskaan selviävän. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1984/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää<3 kaipaavalle voimia. Nuku hyvin. Olisinpa sun tärkeä.

Huomenna on parempi päivä.

Peikonkulta
1985/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn hetket. Tuulen lennättämät lehdet hiuksissa. Pilvettömänä päivänä sinisenä hohkava järvi. Näissäkin hetkissä olet mielessäni. Illalla viimeinen ajatus miten viereesi painaudun. Turvaan, lämpimään. Hyvää yötä, rakkaani. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
1986/2522 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen kaappien ovissa värikkäät nupit ja seistiin niiden edes lähekkäin jutellen mm. asumisesta. Olit niin lähellä ja piti oikein keskittyä kuuntelemaan ihanaa ääntäsi. Sul oli kolmen raidan valkoiset tennarit, huomasin lähtiessäsi. Ensikohtaaminen 22.3.21. Sydän.

Vierailija
1987/2522 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on. Olet mulle rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1988/2522 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon tuntenut sut taas vahvemmin. Tuli ajatuksiini väkisinkin näky, jonka sain toissa talvena nähdä. Siinä olit tääl kotonani ja ehkä enempi voisi kertoa, ku sut näkisi ja tilanne ois yhtä chilli, ku tavattaes. Tuli tunne halata, tunsin ikään kuin halaisin kanssasi... 🌼🌼🌻🌻🌼 Uusi kukka ennen lumipeitettä. Nähtäispä ihana, kun lumi peittää maan. 

Peikonkulta
1989/2522 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeitä ja kummia. Onnen hetkiä. Pehmeää sammalta metsässä. Rohkeita sieniä pulpahtelemassa pintaan syksyn viileydessä. Närhiä riitelemässä pihamaalla. Siitä oli päiväni tehty. Sinä puutuit siitä viereltäni. Viereltäni lämmöstä. Jakamasta asioita. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. Unen siivin, hiljaa, viereesi hiivin. 💚

Vierailija
1990/2522 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Kaipaan paljon vapaan viettämistä sun kanssa. Mä jotenkin tavallaan odotan sellaista koko ajan, vaikkei sitä ole edes tiedossa.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1991/2522 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Kaipaan paljon vapaan viettämistä sun kanssa. Mä jotenkin tavallaan odotan sellaista koko ajan, vaikkei sitä ole edes tiedossa.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Haluaisin viettää sun kanssa vapaat hetket. Illan pimeydessä olisi kiva ulkoilla yhdessä. Lähtisin vaikka heti. Tiedoksesi.

Peikonkulta
1992/2522 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta aurinko kulkee juuri ja juuri mäen harjaa hipoen laskeutuen järven taa. Hiljalleen tähdet tulevat esiin. Niitä katselin, alla linnunradan. Sinäkin, alla saman tien. Yhtä pienenä, yhtä kaukana. Oksat rasahteli metsässä metsän eläinten kulkiessa pimeydessä. Ne pelkää peikkoa, minä sitä mitä en näe. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
1993/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskymppi! Niin kaunista näen tässäkin aamussa sua ajatella. Olet ihana. 😊

Peikonkulta
1994/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuteetä, tyyni järvi, talven tuloon riisuuntuneet puut. Sumuisen aamun keskeltä lämmittäviä ajatuksia sinulle. Iloisia hetkiä päivääsi, rakas. 💚

Vierailija
1995/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on täyskymppi?

Vierailija
1996/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on täyskymppi?

Taitaa olla se fiksaajamies. Sivusta. 

Vierailija
1997/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Teen sulle tilaa kalenteriin. Sun ehdoilla. Sun aikatauluilla. Kerrot vaan milloin saan varastaa sen hetken sun kanssasi. Suostun moisiin myönnytyksiin, koska kanssasi olen onnellinen. Olet ihaninta.

Vierailija
1998/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päässä on taas pyörinyt mielikuva, jossa kävelen luoksesi, syliisi ja suudellaan. Jotenkin tosi luonnollisena mielikuvana, vaikka en minä niin uskaltaisi tehdä, vaikka se luontevalta tuntuisi.

Tuolla ylempänä olevaan kommenttiin haluaisin sanoa, ensinnäkin, että kunpa hän olisi kaivattuni. Toisekseen, en haluaisi kenenkään kokevan ainoana tekevänsä myönnytyksiä. Minäkin voin kyllä useinkin järjestää asioita niin, että tapaaminen sopii. Jos 'myönnytyksiä' tarvitaan, niitä tekee tarvittaessa molemmat, toivottavasti.

Olet rakas, tiedät sen.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1999/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänään on onnelliseksi viestistäsi Kaipaan sinua joka ikinen päivä, haaveilen että saisin viettää aikaa kanssasi, olisi paljon juteltavaa. Toivon kuitenkin että voisit ehdottaa tapaamista, itselläni on siihen melko korkea kynnys koska sain silloin joskus niin kovasti siipeeni. 

Olet mulle rakas ihminen. 

Vierailija
2000/2522 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, uudet ketjut poistuu, tänne siis..

Ketju on lukittu.