Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
You were the only one who ever made me happy.
Et ole ehkä klassisen kaunis. Kauneinta mitä näen silti. Olet älykäs. Harkitseva, mutta päämäärätietoinen. Sun naama on hassun upea ja vartalosi ihanin.
Sun naisellinen pukeutuminen, hitaat eleet, käden liikkeet, katseesi kaukaisuuteen kun oot antanut mulle pusun. Aina pysähdyn ihmettelemään sun valloittavaa erikoisuuttasi.
Sun kosketukset tuntuu ihanalta. Läheisyytes parhaalta. Sua rakastan. Haluaisin vaimokseni. Koko ajan ikävöin. Ikuisesti rakastan.
En tiedä päättyykö kaipaus koskaan, mutta olet parasta mitä minulle on tapahtunut. Sinä.
katseesi kaukaisuuteen kun oot antanut mulle pusun.
Miksi oot kaipausketjussa jos teillä on jo tuollainen pusuttelusuhde?
Vierailija kirjoitti:
You were the only one who ever made me happy.
Thats heavy.
Sun lempeä katse tuli just voimal ajatuksiini ja sama mieletön tunne sydämen seutuvil, kuin aikoinaan tavatessa, siel mis näki hassun "puupää" rusakon lähellä. Lähdit, jäin ihmettelee ääneen eteiseen, mitä tapahtui. Tuolloin olin varma, et nähdään uudestaan. Susta tuli Yönlintunen. Taivaan värjäytyessä violettiin tähtisumussa, teit sydämeeni pesän. Katseeni haki sua tänään ohimennes, ei jälkeäkään. Salavassa muutamia vihreitä ja keltaisia lehtiä, kohta lumipeite oksilla. 🌼 Olisiko ensi kevät, ku saa pyytää sut kahville.
Kova ikävä ja kaipuu lähellesi. Täydellinen päivä juuri nyt olisi retkeiltä yhdessä syysauringossa, hyvän ruuan tekemistä ja pitkänkaavan syömistä kahdestaan kotioloissa ja sydänten supinaa sylikkäin kynttilän valossa. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä ja kaipuu lähellesi. Täydellinen päivä juuri nyt olisi retkeiltä yhdessä syysauringossa, hyvän ruuan tekemistä ja pitkänkaavan syömistä kahdestaan kotioloissa ja sydänten supinaa sylikkäin kynttilän valossa. Olet rakas.
Mitäs ihmettä. Unohdin allekirjoituksen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot kaipausketjussa jos teillä on jo tuollainen pusuttelusuhde?
Jos olen saanut tältä ihanalta muiskauksen viimeksi puoli vuotta sitten, niin ymmärtänet että kaipaus alkaa olla kova.
Enkä ole sen koommin edes nähnyt tyyppiä. Ikävä on häntä.
Haluaisin vaimoksi sinut nainen. Nähtiin tänään.
Ikävä. Olet rakas. Olisipa kanssani.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Laitoin uuniruokaa, sä taas ajatuksiin samal tulit ihaniin. Ihailin hymyäsi, niskasi hiuksia, hartioitasi, kaikkea mitä sussa näin, aistin... Muistin ostaa paprikamausteen viime kuus Mercadonasta viimein, samal mietin reissua. Tuli kaipuu ja onneksi ensi vuonna uusiksi. Sisko megeen, kenet mainitsin, ku tavattiin. Sun kans ois kiva myös lähteä. P.S. Sinisest kelloradiosta täytyy kohta vaihtaa aika. 🤗🌼
Vierailija kirjoitti:
Laitoin uuniruokaa, sä taas ajatuksiin samal tulit ihaniin. Ihailin hymyäsi, niskasi hiuksia, hartioitasi, kaikkea mitä sussa näin, aistin... Muistin ostaa paprikamausteen viime kuus Mercadonasta viimein, samal mietin reissua. Tuli kaipuu ja onneksi ensi vuonna uusiksi. Sisko megeen, kenet mainitsin, ku tavattiin. Sun kans ois kiva myös lähteä. P.S. Sinisest kelloradiosta täytyy kohta vaihtaa aika. 🤗🌼
Oot hullu. Ei kukaan rakastu noin yhden näkemisen kerran jälkeen. Sekasin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Me vielä olemme, usko meihin. Rakastan sinua enemmän kuin ketään koskaan.
Olin nähnyt sut aiemmin pihalla, traktorissa. Sain kotiini tiedotteen muutosta. Olit yhtäkkiä edessäni ja hämmennyin. Muistan vieläkin miellyttävän äänesi ja nyanssit. En voinut katsoa silmiisi yllättäen ja käänsin katsettani, mutta samalla halusin nähdä silmiisi ja nostin päätäni. Muistan kaiken keväästä kolme vuotta sitten. Voisin jatkaa siitä mihin jäi. Rakastan sua. Nuku hyvin sä, toisinaan uniini tulija.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluan olla sun lähelläsi. Miten sen kerron? Piirränkö lumisydämiä sun oven eteen? Levittelenkö kukkia porraskäytävään?
Toivon että kohdataan iltakävelyllä. Haluan ottaa sun kädestä kiinni ja sanoa että rakastan. Saatat juosta karkuun, mutta olet valittuni.
Aikaa meillä vielä olisi. Haluan olla onnellinen. Sinä voit sen tehdä, mutta se tunne ei täyty jos se ei ole molemminpuoleinen.
Rakastan sua. Aina. Sen tiedät jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin uuniruokaa, sä taas ajatuksiin samal tulit ihaniin. Ihailin hymyäsi, niskasi hiuksia, hartioitasi, kaikkea mitä sussa näin, aistin...🤗🌼
Oot hullu. Ei kukaan rakastu noin yhden näkemisen kerran jälkeen. Sekasin kuin seinäkello.
Juteltiin kahdella eri kertaa ja olin nähnyt hänet aiemmin. Hän kolahti niin ettei ikinä. Mitä sitten vaikka ei tutustuisi kuin kaverina. Autan monia, viimeksi muutossa ja toisen apuna kotiutuessa sairaalasta. Todella Ihana ihminen hän! Tiedän, et muakin jäädään kaipaa, niin paitsi sä. Toivon, että kohtaat elämäsi ihmisen. Luen ja krjoitan toisaalla, mut tänne jätän toisinaan terkut. Missä sun?
Kauniita unia sinulle ihana hymyilijä, kenellä siniset silmät. Ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluan olla sun lähelläsi. Miten sen kerron? Piirränkö lumisydämiä sun oven eteen? Levittelenkö kukkia porraskäytävään?
Toivon että kohdataan iltakävelyllä. Haluan ottaa sun kädestä kiinni ja sanoa että rakastan. Saatat juosta karkuun, mutta olet valittuni.
Aikaa meillä vielä olisi. Haluan olla onnellinen. Sinä voit sen tehdä, mutta se tunne ei täyty jos se ei ole molemminpuoleinen.
Rakastan sua. Aina. Sen tiedät jo.
Kenen porraskäytävään?
Jääkaapin oves korttei matkoilta ja piirustus. Puhuttiin hieman matkoista, joille kumpikaan ei tuolloin päässyt. Näppärin sormin autoit ja sanoit, et hyvä kuvaus meges. Olin yrittäny itse fiksata edellisenä iltana, poika apuna. Nopsaa kävi kaikki ja rakastuin sekunneissa, tunne on edelleen ainutlaatuinen. Haaveilen kanssasi tanssista hiekkarannalla. Saisinpa koskettaa kasvojasi, halausta kaipaillut pari vuotta. Mut ennen kaikkea katsoa silmiisi ja sanoa hymyillen moi. Jutella...Nuku hyvin ihana, alkoi just hymyilyttää kunnolla. Sydän.