Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ikävä. En näe silmissäsi sitä tunnetta enää. En oikein tiedä mitä näen. Välillä tuntui jo, että liikutaan eteenpäin. Nyt en koe, että haluaisit minusta enempää, melkein päinvastoin. Olen aika väsynyt siihen, että asiat leijuvat ilmassa, eikä niistä nähtävästi voi puhua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Väärin luulet..
Mielelläni. Tarvitsen kyllä selkeämmän vihreän kaiken jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. En näe silmissäsi sitä tunnetta enää. En oikein tiedä mitä näen. Välillä tuntui jo, että liikutaan eteenpäin. Nyt en koe, että haluaisit minusta enempää, melkein päinvastoin. Olen aika väsynyt siihen, että asiat leijuvat ilmassa, eikä niistä nähtävästi voi puhua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen nyt inhorealisti ja sanon sulle sivuseuraajana, että asiat olisivat todellakin edenneet jos mies olisi sinusta kiinnostunut. Toki voin olla myös väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lopeta moiset höpinät. Rakastan sua. Haluan sut, sen kaiken. Haluaisin jutella sulle asioista. Nähdään pian. Ikävä on valtava. <3
Keltainen, vihreä, lila ja sininen. Sua ihana ajattelen, breikkii pidellen. Hellyyttä kohtaasi tunnen ja voimakas ois vetovoima tää. 🤗🌼
Kova ikävä. Arvaa, mikä tuottaa minulle iloa? Punainen pallo. Spontaani ensimmäinen ajatus on tavallisimmin 'mururakas'. Voi kuinka ihanaa olisi jos olisit hän, joka eilen vastasi minulle. Toki tajuan, kuinka epätodennäköistä se on. Yksi suurimmista toiveistani tällä hetkellä on, että saataisii. Kaikki se ylimääräinen pois tieltä, mikä estää puhumasta asioista suoraan. Ihan hirmuisen rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Iloa ja onnea metsään, rakas. 🐚🦂💞
Ikävä. Saisinpa olla lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kasvosi tuli taas yllättäen eteeni, jokin susta muistutti. Päällä sul oli turkoosi neule ja viivyit hetken hymyillen, ennen kuin käännyit ja lähdit traktoril. Kuin hetki eteisessä kerran tai keittiössä vaiko sittenkin räksynpesää näyttäen olohuoneen ikkunasta, kevääl 21... Perhoset tutut heräsi ja lämmin tunne mut täytti. Sitä saat siis yhä aikaan, vaik ei nähdä. Haluaisin tavata. Hyvää yötä ihana.
Ikävä. Suurin pelkoni on se, että jos pyytäisin voidaanko jutella asioista, sanoisitkin, että ei tässä ole juteltavaa. Se jarruttaa tällä hetkellä eniten. Olisinpa lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Suurin pelkoni on se, että jos pyytäisin voidaanko jutella asioista, sanoisitkin, että ei tässä ole juteltavaa. Se jarruttaa tällä hetkellä eniten. Olisinpa lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Juttelu kelpaa mainiosti. Lähelleni sut haluaisin.
Sä iloisena maanantaina, kerran keväällä oven takana ja veit mun jalat alta. Vangitsit mielenkiintoni ja lähdettyäsi jäin kaipaamaan lisää. Oli ihanaa viel lisää nähdä pian uudestaan. Nyt jos tulisit vastaani, niin sopivasti jännittäisi. Olet hurmaava!
Omat asiani ovat sen verran hyvin,että halusin jakaa tuon edellisen viestin biisi ehdotuksen kanssanne.Jos olisin julkisuuden henkilö, muistelmieni nimi voisi olla."Kullanmurun muistelmat":)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Juttelu kelpaa mainiosti. Lähelleni sut haluaisin.
No, mikä estää?
Julkisesti totesit mun halauksen vastenmieliseksi.
Jäipä jotenkin omituinen fiilis.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ajatuksis hymysi, joka ulottui silmiisi ovella. Muutama vaalea hius päälaella ja niskassa. Hetkii pienii sun kans jutellessa, oispa lisää saanut nähdä. Niin kolahdit, ei vastaavaa oo käynyt. Olit tiskipöydän luona ja aloin puhuu ihan muuta kuin piti ja siitä sanoinki. Teen viel samaa työtä osittain, mut opiskelen lisää ja on virkistävää. Katsoin dokkaria haista ja miekkavalaista ja muistelin hetkeä, ku toisen näin livenä. Ois ollut kivaa yhdessä. Ehkä vielä joskus! Buenas noches, guapo. Sydän.