Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
2021/2522 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micka soutaa joella. Rannalle jäi Petruska. Ai ai Katinka, Ai ai Katinka, micka Micka Petruska.

Mickan matka saareen vie, Petruskalla toinen tie. Ai ai, Katinka micka Micka Petruska. 

Vierailija
2022/2522 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Mitä enemmän sitä enemmän. Aina. En uskalla lähemmäksi. Pelkään edelleen torjuntaa. Kaipaan lähellesi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ihan turha pelätä torjuntaa. Rengastan sun vasemman nimettömän jos tuut vielä kerrankin mun lähelleni. <3

Tuota en ihan usko. 

Itse asiassa tänään juuri mietin sormuksen teettämistä kohtaamistamme varten. Olen täysin varma tunteistani, joten miksipä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2522 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Mitä enemmän sitä enemmän. Aina. En uskalla lähemmäksi. Pelkään edelleen torjuntaa. Kaipaan lähellesi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Rakastan sua. Lopetaan tämä päivien tuhlaaminen ja ollaan lähekkäin. Elämä on lyhyt. Muista se.

Kuulostaa oikein hyvältä suunnitelmalta. Väsyttää jo ilman sinua oleminen. Paljon.

Ollaan sitten yhdessä. Sitä minä ainakin haluan. Rakastan sua. Eikä se muuksi tule ikinä muuttumaan.

Peikonkulta
2024/2522 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2025/2522 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikonkulta kirjoitti:

Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Tee sinäkin samoin 🤍

Vierailija
2026/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä katseesi vai sittenkin se nopsa, joka kiinnostusta kasvatti. Sun rauhallisuus ja se, kun juttelit mulle, vaikkei olisi tarvinnut. Yhä kaipaan niin, että lähden tästä tanssimaan. Sulle, tavattiin talossa, jota ei enää oo. /A9

Vierailija
2027/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkin sellainen olo, että koko ajan ikävöin lähellesi nykyisin. Olet oikeasti tosi rakas ja minä tosi väsynyt. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
2028/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onkin sellainen olo, että koko ajan ikävöin lähellesi nykyisin. Olet oikeasti tosi rakas ja minä tosi väsynyt. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Lähelleni olisit päässyt tänäänkin. Untasi olisin valvonut ja sinua silitellyt.

Vierailija
2029/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

En ole nähnyt kutsua. 

Vierailija
2030/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihastukselle joka ghostasi.

Vierailija
2031/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

En ole nähnyt kutsua. 

Kutsuinpa! Ei sinulla ollut tänään aikaa.

Peikonkulta
2032/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäinen sade vihmoi kasvoille ja valtavat hiutaleet tuiskusi halki maiseman. Ajattelin sinua. Hellin itseäni tänään lämmöllä nukkumaan mennessä lämmittäen makuuhuoneen tosi lämpöiseksi. Olisitpa sinä vieressäni. Iho ihoa vasten. Mietin millainenhan pyjama sinulla on. Itse nukun aina alasti, kun en saa unta yöasuja käyttäessä. Lämpimän peiton alla olen kuin pesässä. Sidotaan hännät yhteen ja ollaan iho vasten ihoa. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2033/2522 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikonkulta kirjoitti:

Jäinen sade vihmoi kasvoille ja valtavat hiutaleet tuiskusi halki maiseman. Ajattelin sinua. Hellin itseäni tänään lämmöllä nukkumaan mennessä lämmittäen makuuhuoneen tosi lämpöiseksi. Olisitpa sinä vieressäni. Iho ihoa vasten. Mietin millainenhan pyjama sinulla on. Itse nukun aina alasti, kun en saa unta yöasuja käyttäessä. Lämpimän peiton alla olen kuin pesässä. Sidotaan hännät yhteen ja ollaan iho vasten ihoa. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Ei ole pyjamaa, mutta pesääsi tulisin. Solmuun kietoutuisin. Siihen nukahtaisin ja onnellisena heräisin.

Ihmeistä suurin olet 🤍

Vierailija
2034/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ,että puhelimeni on kaapattu,enkä osaa asialle mitään  tehdä!

Vierailija
2035/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varastanut identiteettini ja ääneni ja käyttää sitä rikollisiin tarkotuksiin,enkä osaa asialle tehdä mitään  ilman äitiä!

Vierailija
2036/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen deepfeikkiä.Liian monimutkainen  ja vaikea maailma!Ei riitä älykkyys tähän!

Vierailija
2037/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen täällä kaikkeen "äidin" apua,en tajua tästä maailmasta enää yhtään mitään!Ihan ulkona koko systeemistä! Ei riitä älykkyys!

Vierailija
2038/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poliisien kanssa olen puhunut useamman kerran peloistani,eivät osaa auttaa,kun ei ole antaa näyttöä!

Vierailija
2039/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilkeä ,kateellinen ihminen näkee paljon vaivaa kiusatakseen minua ja on siinä onnistunutkin:(

Vierailija
2040/2522 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen lisäys: En ole leipätyössäni ollut 22 vuoteen,missään töissä  en ole ollut 15 vuoteen ,yliopisto-opinnoistakin on aikaa kymmenen vuotta ! (tentin koko kirjallisuustieteen perusopinnot  viime vuosikymmenellä avoimessa yliopistossa  sekä analyyttisen kirjoittamisen,että suullisen presentaation,sekä englannin hyväksytysti läpi,että ruotsin,Tarkoituksena oli avoimen väylää pitkin päästä yliopistolle.Olosuhteisiin nähden hyvin,mutta tenttien arvosanani ei riittänyt viemään kirjoille saakka.HYVÄ!Olisin nyt edelleen yliopistolla hakkaamassa tietokonetta  tietotekniikan tunnilla,   kurssilla josta en olisi ikinä päässyt läpi! Ei riitä pinna!En ole yhteiskunnassa enää mukana ,eikä siksi digi-taitoni ole kehittyneet.Tietysti kun ei yhtään kiinnosta!En ole facebokissa en Instagramissa,en tiedä mikä on tiktok,eikä hevonv..a kiinnosta tietääkään! En ole koskaan ollut tinderissä,enkä muissa seuranhaku palstoilla,enkä tule!Varsinkin kun minulla on jo kumppani,jonka tapasin yöelämässä ,baarissa 30 vuotta sitten ja menin naimisiin.Olemme edelleen yhdessä!E meillä kasaraiteineillä tällaista ollut,ei ollut vielä ysärilläkään! Mitä ei koskaan ole ollut ,sitä ei osaa edes kaivata!Jään tyytyväisenä tänne kuplaani lukemaan kirjoja ja sivistämään itseäni.Eihän täällä muut enää kirjoja luekaan!Osaan muodostaa yliopisto-tasoisia esseitä,mutten hevonv..a tiedä mikä on TIKotok!Ihanasti näin täällä työkyvyttömyyseläkkeellä,omassa kuplassani,eläen ihan eri todellisuudessa mitä nykymaailma!Olen onnellinen!

Ketju on lukittu.