Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1901/2522 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua joka päivä. Erityisihana. Sun kanssas olisin onnellinen. Mikään muu ei aiheuta mussa vastaavaa tunneryöppyä.

Nuku hyvin. Kaipaan sua paljon. <3

Vierailija
1902/2522 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Niin rakas olet. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2522 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon on asioita, joista olisi kiva kertoa ja vaihtaa ajatuksia arjessa ja reaaliaikaisesti. Paljon on asioita, joita haluaisin jakaa kanssasi, sinun ja minun, vielä syvällisemmin kuin nyt jaamme. On monta hetkeä, joina haluaisin kaivautua kainaloosi saamaan tukea katseen pitämiseksi horisontissa kun keinuttaa. Vähintään yhtä usein haluaisin tarjota kainaloni samaan tarkoitukseen sinulle. Useasti sinä olet myös se, jolle olisi kiva ensimmäisenä kertoa iloiset uutiset ja juhlia onnistumisia. Olet rakas ja tosi merkityksellinen ihminen elämässäni.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1904/2522 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon on asioita, joista olisi kiva kertoa ja vaihtaa ajatuksia arjessa ja reaaliaikaisesti. Paljon on asioita, joita haluaisin jakaa kanssasi, sinun ja minun, vielä syvällisemmin kuin nyt jaamme. On monta hetkeä, joina haluaisin kaivautua kainaloosi saamaan tukea katseen pitämiseksi horisontissa kun keinuttaa. Vähintään yhtä usein haluaisin tarjota kainaloni samaan tarkoitukseen sinulle. Useasti sinä olet myös se, jolle olisi kiva ensimmäisenä kertoa iloiset uutiset ja juhlia onnistumisia. Olet rakas ja tosi merkityksellinen ihminen elämässäni.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Onko sun tärkeä varattu vai miksi ette ole jo yhdessä? Teidän kyllä kuuluisi olla, sen käsityksen sun viesteistä saa <3

Vierailija
1905/2522 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön ikävä yhden kosketusta, kehoa pussailuja. Haluan loppuelämän niin...

..ja auringonlaskuja yhdessä loputtomiin

Vierailija
1906/2522 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Oot ihana. Oltais yhdessä. Kaikki asiat järjestyy jos meillä on toisemme.

Vierailija
1907/2522 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Kun sinun koko olemus, silmät, ilmeet, kehonkieli ja sellaunen yleinen huolenpito ja huomioiminen sanoisi minulle, että sinä tykkäät minusta erityisesti. Sillä tavalla kuin mies tykkää naisesta. Mutta kun se sitten ei aina ole mennytkään niin, niin en voi siihen ajatukseeni luottaa. Olet niin rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1908/2522 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Kun sinun koko olemus, silmät, ilmeet, kehonkieli ja sellaunen yleinen huolenpito ja huomioiminen sanoisi minulle, että sinä tykkäät minusta erityisesti. Sillä tavalla kuin mies tykkää naisesta. Mutta kun se sitten ei aina ole mennytkään niin, niin en voi siihen ajatukseeni luottaa. Olet niin rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Luota vain ajatukseesi. Anna minun luottaa sinuun. Meidän välillä on jotain niin suurta. Heittäydytään siihen.

Vierailija
1909/2522 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Luota vain ajatukseesi. Anna minun luottaa sinuun. Meidän välillä on jotain niin suurta. Heittäydytään siihen.

Ei hemmetti.

Vierailija
1910/2522 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ei hemmetti.

No nyt on oikea suunta. Tärkeää kaipaava ei luota, häneen ei anneta luottaa, heidän välillään ei ole mitään suurta, eikä hän tahdo heittäytyä siihen. Mutta kuitenkin hän kaipaa. Ehkäpä tämä alku kertoo miksi heidän välillään ei ole yhtään mitään. Ilmeisesti kuitenkin tapaavat ystävinä/tuttavina usein, jotain hyvinkin oleellistahan tuosta puuttuu. 

Vierailija
1911/2522 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ei hemmetti.

No nyt on oikea suunta. Tärkeää kaipaava ei luota, häneen ei anneta luottaa, heidän välillään ei ole mitään suurta, eikä hän tahdo heittäytyä siihen. Mutta kuitenkin hän kaipaa. Ehkäpä tämä alku kertoo miksi heidän välillään ei ole yhtään mitään. Il

Höpäjät soopaa, arvon kaipaaja. Eikä tuo ei hemmetikään ollut tietenkään minulta. 

Tärkeälle<3 kirjoittava. 

Vierailija
1912/2522 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tänäänkin. Haluaisin viettää aikaa kanssasi. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1913/2522 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku sais kanssasi jutella, ihana sä, pájaro. Ja  katsoa samal vaik auringonnousua, kuten katselin keväällä vuosi sitten, ajatellessa sua ja sitä päivää, ku olit kiinnostunu tv-tasosta, jonka olin laittamas pois muutossa. Otin kuvan muistoksi Malagan maakunnasta 5.5. Kaipaan sua. Nuku hyvin. Sydän.

Vierailija
1914/2522 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua paljon. Olet rakas. Toivoisin sinulle paljon hyvää unta. Uskon, että tarvitset sitä nyt. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1915/2522 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin kanssasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1916/2522 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin kanssasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Samaa haluaisin. Sydämen asia. Ei auta karkuun juokseminen. Rakkaus on semmonen juttu.

Vierailija
1917/2522 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuus jota tunsin, ku tulit ovesta ja työn tehtyäsi, juteltiin mustavalkoisen julisteen edessä eteisessä, samaa tunnen yhä...Olisi ihanaa nähdä ja kuulla susta. Vetovoima on tallella, joka heräsi läheisyydessäsi voimalla.

Otin muuten mukaani siniset keittiön tuolit... Paikan pihalla, josta talo purettiin, näkyi mm.🌼🌼🌼🌼🌼, näin eilen ohimennen. Sydän. Näkisinpä sut, ihana. Pyytäisin vaik kahville.

Vierailija
1918/2522 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua. On ikävä sua. Katsellaan punertavia vaahteran lehtiä, potkitaan käpyjä, istuskellaan kallioilla. Ujosti sua pussaisin ja kädestä kiinni ottaisin. Parhaat hetket mun elämässäni oot antanut. Haluaisin sut omakseni. Tunne sua kohtaan ei lopu ikinä.

Hyvää yötä erityinen. <3

Vierailija
1919/2522 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivannut tänään ihan älyttömästi sinua. Syksy ja ruska jotrnkin kuuluu minun mielessäni sinulle. No, niin kyllä muutkin vuodenajat. Haluaisin kävellä käsikkäin kirpeässä syyssäässä ja viettää kiireetöntä aikaa kanssasi. Rakastan sinua.

Hyvää yörä, tärkeä<3

Vierailija
1920/2522 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. On ikävä sua. Katsellaan punertavia vaahteran lehtiä, potkitaan käpyjä, istuskellaan kallioilla. Ujosti sua pussaisin ja kädestä kiinni ottaisin. Parhaat hetket mun elämässäni oot antanut. Haluaisin sut omakseni. Tunne sua kohtaan ei lopu ikinä.

Hyvää yötä erityinen. <3

Mikä estää?

Ketju on lukittu.