Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita kirjoitit? Mitä listaan tuli?
Voi kuule :) Yksityiskohdat olemuksessa ja elämisessä. Sen lämmin outous inspiroi mua.
Ehkä juuri siksi kun on karkausvuosi ja 365 päivää, niin oon nähnyt sun kanssas yhden auringonlaskun. Se oli mun vuoden paras päivä. Tuntui hyvältä olla sen hetken onnellinen. Ajatus siitä kantaa mua eteenpäin.
Ikävä. Me nähtiin kaksikin auringonlaskua. Ihan liian vähän. Aina liian vähän, rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ihana sä, rynnit ajatuksiini ja otan kaiken hymyillen vastaan. Miten aika menee äkkiä, tuntuu kuin hetki sitten katselin silmiisi ja tuli 3 v. muutosta. Tapanani oli juoda kahvit ja katsella ikkunasta ja joskus näki sua pihalla, siellä missä näki ison "puupää" rusakon. Ja lähelle tuli viime vuonna uusi lipputankokin. No te quiero olvidar. Te quiero, pájaro. 🌼
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Me nähtiin kaksikin auringonlaskua. Ihan liian vähän. Aina liian vähän, rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sun kanssas haluaisin nähdä kaikki auringonlaskut koko loppuelämän ajan. En irrota ikinä jos otat mun kädestä kiinni ja haluat jäädä siihen.
Kaipaan. En saa sinusta kiinni. En vaikka miten yritän. Sylipaikka tuntuu pysyvän ulottumattomissani.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan. En saa sinusta kiinni. En vaikka miten yritän. Sylipaikka tuntuu pysyvän ulottumattomissani.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluaisin sut mun lähelle, ihan kiinni ja pitäisin sut siinä otteessa aamuun. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sun kanssas haluaisin nähdä kaikki auringonlaskut koko loppuelämän ajan. En irrota ikinä jos otat mun kädestä kiinni ja haluat jäädä siihen.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluaisin sut mun lähelle, ihan kiinni ja pitäisin sut siinä otteessa aamuun. Rakastan sua.
Rakas olet jos olet ihmiseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakas olet jos olet ihmiseni
Todennäköisyydet ei valitettavasti puolla sitä. Halittavaksi sut ottaisin joka yö jos niin tahdot.
Sun iloisen olemuksen ajattelu, tekee mut heikoksi ja lämpö leviää sisimmässäni. Olit tuulahdus kevään, raikkaus. Lempeän katseesi muisto, kun käänsit päätäsi, silmät hetkeksi kohtasi. Muistan kuinka laskit katseesi, ennen kuin nousit uunin edestä. Eteisessä katsoit rannekelloa ja tulit vielä linnunpesiä lähelle katsomaan. Mä vaan katselin vaivihkaa sua. Kolahdit kovaa. Sydän.
Olet rakas
Hyvää yötä tärkeä "<3
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas
Hyvää yötä tärkeä "<3
<33 Ikävä on.
Ikävä. Surullinen olo.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hiljattain tanssimassa ja ajatuksiini tuli siinä yllättäen uneni, jossa suudeltiin, katsottiin silmiin ja heräsin. Muistelin kotimatkalla sitten näkyä, jonka sain nähdä. Saankohan kertoa sulle vielä siitä, voisiko toteutua irl välillämme. Haluaisin näyttää sulle Salavan, jota tänäänkin katselin ja muistuttaa siitä, ku sut tapasi...palasin tänään ensikohtaamisen paikkaan, jossa sut pájaro, muutamia kertoja sain nähdä. Ja juteltiin. Nuku hyvin. 🌼
Kuukausi sitten uin Välimeressä ja katselin pieniä kaloja. Ajattelin samalla sua, ihana. Olisi kivaa lähteä joskus yhdessä...🤗
Ikävä. Haluaisin meidän välit puhtaaksi ja kirkkaaksi. Avoimeksi. Selvittää raamit ja reunaehdot. Toiveet, halut ja esteet. Sen, mihin on toive ja mikä on toivottua. Haluaisin, että meidän välit olisi kaikesta ylimääräisestä kuormittavasta ja epämääräisestä puhtaat. Olet tosi rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tulit voimakkaasti ajatuksiini hyvän musan soidessa. Tuntuu kuin olisimme joskus tanssineet yhdessä. Buenas noches guapo.
Mitä asioita kirjoitit? Mitä listaan tuli?