Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1881/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen yöllä kirjoittelin hänestä asioita paperille. Listasin kaikki asiat joita hänessä rakastan. Niitä tuli liikaa.

Kunpa hän olisi vieressäni vaan, omana itsenään. Sanomatta sanaakaan tai yrittämättä mitään. Kauneinta. Rakastan häntä aina. Sen jo tiedän, vaikka joskus se loputtomuus surettaa. Ainakin estää elämästä.

Mitä asioita kirjoitit? Mitä listaan tuli?

Vierailija
1882/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita kirjoitit? Mitä listaan tuli?

Voi kuule :) Yksityiskohdat olemuksessa ja elämisessä. Sen lämmin outous inspiroi mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri siksi kun on karkausvuosi ja 365 päivää, niin oon nähnyt sun kanssas yhden auringonlaskun. Se oli mun vuoden paras päivä. Tuntui hyvältä olla sen hetken onnellinen. Ajatus siitä kantaa mua eteenpäin.

Vierailija
1884/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Me nähtiin kaksikin auringonlaskua. Ihan liian vähän. Aina liian vähän, rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1885/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sä, rynnit ajatuksiini ja otan kaiken hymyillen vastaan. Miten aika menee äkkiä, tuntuu kuin hetki sitten katselin silmiisi ja tuli 3 v. muutosta. Tapanani oli juoda kahvit ja katsella ikkunasta ja joskus näki sua pihalla, siellä missä näki ison "puupää" rusakon. Ja lähelle tuli viime vuonna uusi lipputankokin. No te quiero olvidar. Te quiero, pájaro. 🌼

Vierailija
1886/2522 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Me nähtiin kaksikin auringonlaskua. Ihan liian vähän. Aina liian vähän, rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sun kanssas haluaisin nähdä kaikki auringonlaskut koko loppuelämän ajan. En irrota ikinä jos otat mun kädestä kiinni ja haluat jäädä siihen.

Vierailija
1887/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. En saa sinusta kiinni. En vaikka miten yritän. Sylipaikka tuntuu pysyvän ulottumattomissani.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1888/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. En saa sinusta kiinni. En vaikka miten yritän. Sylipaikka tuntuu pysyvän ulottumattomissani.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Haluaisin sut mun lähelle, ihan kiinni ja pitäisin sut siinä otteessa aamuun. Rakastan sua.

Vierailija
1889/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sun kanssas haluaisin nähdä kaikki auringonlaskut koko loppuelämän ajan. En irrota ikinä jos otat mun kädestä kiinni ja haluat jäädä siihen.

<3

Vierailija
1890/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Haluaisin sut mun lähelle, ihan kiinni ja pitäisin sut siinä otteessa aamuun. Rakastan sua.

Rakas olet jos olet ihmiseni 

Vierailija
1891/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Rakas olet jos olet ihmiseni 

Todennäköisyydet ei valitettavasti puolla sitä. Halittavaksi sut ottaisin joka yö jos niin tahdot.

Vierailija
1892/2522 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iloisen olemuksen ajattelu, tekee mut heikoksi ja lämpö leviää sisimmässäni. Olit tuulahdus kevään, raikkaus. Lempeän katseesi muisto, kun käänsit päätäsi, silmät hetkeksi kohtasi. Muistan kuinka laskit katseesi, ennen kuin nousit uunin edestä. Eteisessä katsoit rannekelloa ja tulit vielä linnunpesiä lähelle katsomaan. Mä vaan katselin vaivihkaa sua. Kolahdit kovaa. Sydän.

Vierailija
1893/2522 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas 

Hyvää yötä tärkeä "<3

Vierailija
1894/2522 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakas 

Hyvää yötä tärkeä "<3

<33 Ikävä on.

Vierailija
1895/2522 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Surullinen olo. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1896/2522 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain tanssimassa ja ajatuksiini tuli siinä yllättäen uneni, jossa suudeltiin, katsottiin silmiin ja heräsin. Muistelin kotimatkalla sitten näkyä, jonka sain nähdä. Saankohan kertoa sulle vielä siitä, voisiko toteutua irl välillämme. Haluaisin näyttää sulle Salavan, jota tänäänkin katselin ja muistuttaa siitä, ku sut tapasi...palasin tänään ensikohtaamisen paikkaan, jossa sut pájaro, muutamia kertoja sain nähdä. Ja juteltiin. Nuku hyvin. 🌼 

Vierailija
1897/2522 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten uin Välimeressä ja katselin pieniä kaloja. Ajattelin samalla sua, ihana. Olisi kivaa lähteä joskus yhdessä...🤗

Vierailija
1898/2522 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitset mulle niin paljon.

Vierailija
1899/2522 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Haluaisin meidän välit puhtaaksi ja kirkkaaksi. Avoimeksi. Selvittää raamit ja reunaehdot. Toiveet, halut ja esteet. Sen, mihin on toive ja mikä on toivottua. Haluaisin, että meidän välit olisi kaikesta ylimääräisestä kuormittavasta ja epämääräisestä puhtaat. Olet tosi rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1900/2522 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit voimakkaasti ajatuksiini hyvän musan soidessa. Tuntuu kuin olisimme joskus tanssineet yhdessä. Buenas noches guapo.

Ketju on lukittu.