Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Hei rakas Jumala.Pääsin ihastumisestani jo yli kerran sekä kaksi. Ei enää kolmattakertaa kiitos. Ei samaan mieheen. Ei etenkään koska häntä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ihana. Enhän minä sitä voi sinulle sanoa, mutta olet. Niin toivon halausta.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sanoisit vaan. Sinäkin olet ihana. Molemmat toivotaan samaa halausta.
Ikävöin. Maistiaiset eivät sitä ainakaan helpota. Olet rakas, vaikka minä en sinulle olisikaan. Haluaisin vaan niin paljon enemmän.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ajatukset sussa ja ilossa, jonka näin sun kasvoilta, kun ensi kertaa tavattiin ja juteltiin. Oot mun voimavara tietämättäsi...Yhä tulen ajatelleeksi, että olisinpa puhunut kanssasi 5.5.21 enempi. Toisaalta et sinäkään sitten enempää. Jäin kaipaamaan kaikkea sitä tuttuutta, jonka sussa iloisena huomasin ja puhumattakaan roihusta, jonka tietämättäsi herätit mm. ikkunan edessä, lähellä Pihlajaa.
Salava on kaunis katsella, lähellä uutta asuinpaikkaa, hieman tullut keltaisia lehtiä. Puu muistuttaa hetkistä, kun tavattiin. Ikävä.
Hirveä ikävä. Rakastan sinua. Saisinpa olla kanssasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Toisinaan näen yhä kasvosi, kun katson peiliin. Hymyilyttää...Tunnen nyt vahvasti sut ja keho tuntee roihua kuten mm. eteisessä mustavalkoisen julisteen edessä. Sain katsoa läheltä silmiisi tuolloin. Saisinpa tilaisuuden jutella sulle vielä.
Ikävä. Eipä tämä oikein tunnu tästä aukeavan, yritin sitten mitä tahansa missä kanavassa tahansa. Muut tasot tuntuu olevan minulta suljettuja.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sinne olet jäänyt; sydämeen ja sydämen asialla toden totta olet ollut elämässäni. Ikävä!
Tulit ajatuksiini bongatessani Vaahteran kauniissa väreissä, olisitpa ollut vieressäni. Kotiin palattuani näin yhtäkkiä hetken susta lähdössä portaisiin, ku olit käynyt auttamas uunin saranan paikoilleen laittamisessa. Tuolloin kerroit autostasi ja juteltiin hieman muutakin. Tänään kaipasin takas Malagaan ja mietin myös, jos sut viel nään ja yhteys syntyy, vien sut Venetsiaan, vaik karnevaali- aikaan. 😉 Se oli viime syksyn haave ja joku kerta taas menen. Tykkäisitköhän, pájaro. 💛
Aiempi viesti ei tullutkaan nähtävästi läpi. Ikävä. Alakuloinen fiilis. Olet ajatuksissani.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Syliäsi olisin kaivannut. Ei siis mitään uutta. Toivo kortilla.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Olet rakas. Saisinpa olla sylissäsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sä mustan kaiteen luona iloisena elehdit ja nyökkäsit ikkunaan päin, mis oot työssä. Muistan tuon ihanan maanantain hyvin, kun sain kuulla äänesi ekaa kertaa. Olin nähnyt sut aiemmin pihalla. Tietäisitpä kuin mun on ikävä sua. Olisi ihanaa enempi tutustua...💛
Eilen yöllä kirjoittelin hänestä asioita paperille. Listasin kaikki asiat joita hänessä rakastan. Niitä tuli liikaa.
Kunpa hän olisi vieressäni vaan, omana itsenään. Sanomatta sanaakaan tai yrittämättä mitään. Kauneinta. Rakastan häntä aina. Sen jo tiedän, vaikka joskus se loputtomuus surettaa. Ainakin estää elämästä.
Ikävä on kova. Kaipaan seuraasi ja sinua. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Rakastan sua.
Kunpa <3
Sinä olet ihana. Enhän minä sitä voi sinulle sanoa, mutta olet. Niin toivon halausta.
Hyvää yötä, tärkeä<3