Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1661/2522 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta terveisiä mun karvaiselle kaverilleni

Tänäänkin täällä maalla on ollut kiva päivä. Oon syönyt niin, että maha ihan pullottaa. Sitten olen ottanut päivänokosia takan lämmössä. Mikäs on ollessa.

Harmi, kun et ole tätä autuutta jakamassa.

On ikävä tietää, että sinä joudut hankkimaan ihan ite elantosi kylmässä maailmassa. Toivottavasti sulle jää joskus makoilu aikaakin? Pelkään kyllä, et muakin sama karu kohtalo odottaa kohta puolin. Emäntä vähän jo vihjaili siihen malliin.

Oon kuulemma pullistunut liikaa näillä lepposilla kissan päivillä. Ihan puistattaa koko ajatus.

Ehkä emäntä sittenkin laski leikkiä Se on sellainen vekkuli toisinaan.

Toivotan jo nyt makoisia unia,kun pääset joskus nukkumaan. Lämmin pehmoinen halaus. Voi hyvin. 🐾😽🐾

Kivaa oli tätä lukea. Tuli mieleen Milo. Mun raikulipoika josta kasvoi raavas kissamies. Isokäpäläinen mökkimetsän valtias. 

Onneksi sinulla on hyvin ruokkiva emäntä. Olen pahoillani, kun ei enään voida nähdä. Kaipaan sinua ja siskoasi. Ehkä vielä luotat johonkin niin, että annat kynnet leikata. Olehan kiltisti ja voi hyvin. <3

Vierailija
1662/2522 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä🌾💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2522 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mulla sun kuva, mitä nyt katsoa. Iski voimalla hellyyspuuska ja ajatukset vievät kovin luoksesi. Tuli tunne vastaava kerran eteisen kaappien edes jutellessa, lähdettyäsi jäin ihmettelemään mitä tapahtui. Ihastuin. Fiksasit tiskipöydän alta vuodon. Lähdit ja näin, et olit nostanu kukalle tarkoitetun aluslautasen. Siinä on nyt ruukus Orvokkeja ja niitä hoitaes, ajattelen aina sua, ihana. 🌻

Vierailija
1664/2522 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallellaan on sydän sinun suuntaan. Sinisiä silmiäsi ajatellen. 🧡

Vierailija
1665/2522 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä turkoosissa neuleessa keväällä kerran, näky tuli ajatuksiini tässä. Olet ihana hymyilijä, mies. Näkisinpä sut viel.

Vierailija
1666/2522 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on. Mitähän sitä taas ajattelisi kaikesta. En juuri saa enää mitään kautta tietoa ajatuksistasi minun suhteen. Käyttäytymisestäkään en uskalla tulkita, kun aiemminkin on mennyt pieleen. Toivottavasti voit hyvin.

Hyvää yötä, tärkeä>3

Vierailija
1667/2522 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininpunainen kulmahylly keittiön ikkunan lähellä. Edessä Koivu ja räksynpesä, minkä näytin sulle. Kerroit ensikohtaamisella, et oot työssä rakennuksessa, joka jäi aidan taakse ja näinkin sut muutaman kerran pihalla. Sul maski ja hanskat ja hymy, joka silmiin ulottui ja mäkin otin nopeasti maskin, olit hyvilläsi. Muistan sun äänesi, värinää saat kehossani. Puhuttiin matkustamisesta, sä aloitit mies. Kolahdit kovaa ja toivon, et vielä nähdään ja kysyisin lähtisitkö vaik Malagaan kanssani. 

Vierailija
1668/2522 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa olla kanssasi. Olet niin rakas. Olen kaivannut sinua niin paljon. Suukko yötä varten. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1669/2522 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki susta seisomassa mustavalkoisen julisteen edessä, kuvana Blade, tuli eteeni ja täytyy nieleskellä. Katselin sua jutellessasi välillä silmiin, päälaelta bongasin pari vaaleaa hiusta ja teki mieli koskettaa. Äänesi sai mut katsomaan kerran alas lattian ja seinän suuntaan ja pakotin itseni katsomaan takas silmiisi. Uppouduin syvälle. Jos olisit kysynyt jotain, olisin jäänyt kiinni. Vetovoima mieletön ja lähdettyäsi bongasin pari hiusta niskastasi. Käännyit ja hymyilit mies. Sydän.

Vierailija
1670/2522 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisikaan nämä vuodet olleet, kun olisi tutustuttu enempi. Tunnuit tutulta ja silti on paljon, mitä haluaisin oppia sinua/sinut. 🧡

Vierailija
1671/2522 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Voisinpa nähdä sinut pian. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1672/2522 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olisikaan nämä vuodet olleet, kun olisi tutustuttu enempi. Tunnuit tutulta ja silti on paljon, mitä haluaisin oppia sinua/sinut. 🧡

Kenelle tämä viesti?

Vierailija
1673/2522 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova ikävä. Kun saisin tilaisuuden, pitäisin sinua niin hyvänä, ettei kukaan koskaan ennen. Olet niin rakas. 

Hyvää yötä tärkeä<3

Vierailija
1674/2522 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä viesti?

Hänelle, ken katsoi lempeästi kerran ja kerroin mm. mustarastaan pesästä, joka oli lampun päällä talon takauloskäynnillä. Oli  kivaa jutella. Ja aiemmin en ole vastaavaa tuntenut, ainutlaatuista herätti kyllä mussa. 

Vierailija
1675/2522 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

Vierailija
1676/2522 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia ajatuksia sinusta. Hymysi on osa kesäpäiviäni. Miten ihanaa olisikaan nähdä ja kuulla ääntäsi. Vaihtaa kuulumisia kiireettä. - Nähdäänköhän me vielä...

Vierailija
1677/2522 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä tuut ajatuksiini kuoriessani perunoita ja laittaessani uuniin ruokaa. Sinisestä radiosta tuli samal Soulmate, siitä tykkään...Sulle, ken kosketit mua koskettamatta ja esitelty ei itseämme toisillemme. Olet i.h.a.n.a. Sydän.

Vierailija
1678/2522 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä. Loputtomasti lempeitä silityksiä sinulle rakas. Saisinpa antaa ne ihan oikeassa elämässä. Olet ajatuksissani ja sydämessäni. Rakas olet. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1679/2522 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivannut olen sinua. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1680/2522 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet mennyt tas johonkin kauemmas. En jaksa enää juosta perääsi. On aika osoittaa, että oikeasti haluat. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.