Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Tunnuit tutulta. Oli niin luontevaa jutella. Ja kuitenkin tunteet oli mitä enimmäs määrin, mitä oon kohdannu itsessäni. Oli vaan niin hyvä olla ja enemmän. Kosketit koskematta, enkä unohda sitä. Kulmahuoneistos sun kaa. Näis vuosis ku oiski saanu yhteyden. Nytkin soittaisin ihan vaan kuullakseni äänesi taas, ku vois, guapo. Kaunista päivää sulle...🤗
Ikävä. Levottomin ajatuksin on mennyt tämä päivä. Olet minulle niin rakas. Niin vahvasti tuntuu, että meidän kuuluisi olla yhdessä, vaikka muuta voisi kuvitella.
Hyvää yötä tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Levottomin ajatuksin on mennyt tämä päivä. Olet minulle niin rakas. Niin vahvasti tuntuu, että meidän kuuluisi olla yhdessä, vaikka muuta voisi kuvitella.
Hyvää yötä tärkeä<3
harmittaa sun puolesta tuo teidän tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tärkeä<3
harmittaa sun puolesta tuo teidän tilanne.
Kiitos empatiasta, mutta älä suotta harmittele. Lopulta minulla on elämässäni hänet, aivan ihana ihminen. Toivon kovasti, että voisimme olla yhdessä ja turhaudun kun en tiedä hänen ajatuksistaan, mutta mikään osaton uhri en tässä suinkaan ole, vaikka välillä varmasti vuodatukseni niin antavat ymmärtääkin. Iso haaveeni on, että asiat vielä järjestyvät.
Paikassa, lähellä kahta hevosta, tuli kasvosi yllättäen eteeni. Hymyilytti ja nautin näystä. Ajatukset veivät aikaan, ku sut tapasi kevääl ensi kerran. Sain seistä ihan lähel sua ja yllättäen ujostutti...Tietäisitpä miten nytkin tunnen sua. Huh! Tätä roihua mies. 🤗💘
Ikävä. Ajattelen sinua paljon. Sinun kanssasi ollessa usein kaikki on hetken hyvin. Olen miettinyt miksi juuri meidän yhteys on niin erityinen. En ole varma onko sillä oikeastaan väliäkään miksi, mutta se on. Ainakin me aika hyvin täydennämme toisiamme ja kuitenkin on joku jaettu ymmärrys monista asioista. Joskus mietin jaksaisitko minua oikeasti arjessa. Olet rakas. Suukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sut nähdä ku sais, niin kysyisin joen rantaa pitkin kävelylle. Sudenkorento, perhosia ja sorsia, niitä ja hyvää oloa tarjosi tänään illal, ku pysähtyi sua ajattelee. Näyttäisin myös Salavan, muistuttaa ensikohtaamisesta, ku tulit auttaa. Kulmakeittiös lähel sua, katseet hetken kohtasi. Tykkäsin, ku juttelit kanssani ja tuolloin olin varma, saisin suhun yhteyden. Vieläkin toivon. Kesä jatkuu, mut mietin jo hieman ensi kevättä ja reissua Malagaan... Saispa toteuttaa sun kans, "nopsajalka"...🤗
Mustavalkoisen julisteen edessä, eteisessä juteltiin ensikohtaamisella. Olin kerännyt Sorttiin pari pussia tavaraa ja huoneistos oli banskulaatikoita, olinhan pian muuttamas. Onneksi tapasin sut, rakkauteni. Ja sain näyttää räksynpesät sulle. Oli tarkoitus ja voisin jatkaa...yhtä matkaa. Kauniita Unia.<3
Ihana sä, olit mun unessa. Tuntui hyvältä herätä, aloittaa päivä ja funtsia hetkeä, ku fiksasit uuninluukun saranan, viininpunaisen vedenkeittimen ja sinisen kelloradion välis. Hellyyttä tunnen kohtaasi niin. Kävin joen luona äsken kävelyllä ja nautin solinasta. Voi ku näkis sut mies, niin tulisin jutskaa...🤗💛
Rakas. Tiedän, että tykkäät minusta jollakin tavalla. Olet sanonutkin niin. En uskalla uskoa, että sellaisella tavalla kun minä toivoisin. Jotain sellaistakin olet sanonut. Tiedän, että sinulla olisi ottajia kyllä. Miksi sinä minusta erityisesti tykkäisit? En keksi oikein asioita sen puolesta, vastaan kylläkin. Toisaalta yhdessä tärkeässä asiassa tiedän olleeni ensimmäisten joukossa. Kyllä minä tärkeä sinulle olen. Tälläistä pyöritystä pääni tekee. Toivoisin, että tietäisin. Ulkopuolisille tiedoksi, tässä ei nyt ollenkaan ole kaikki, joten tämän perusteella ei kannata arvioitaan esittää ja jos arvioida haluaa, arvionsa voi pitää omana tietonaan.
Sinulle lämmin suudelma. Saisinpa nukkua vieressäsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tiedän, että tykkäät minusta jollakin tavalla. Olet sanonutkin niin. En uskalla uskoa, että sellaisella tavalla kun minä toivoisin. Jotain sellaistakin olet sanonut. Tiedän, että sinulla olisi ottajia kyllä. Miksi sinä minusta erityisesti tykkäisit? En keksi oikein asioita sen puolesta, vastaan kylläkin. Toisaalta yhdessä tärkeässä asiassa tiedän olleeni ensimmäisten joukossa. Kyllä minä tärkeä sinulle olen. Tälläistä pyöritystä pääni tekee. Toivoisin, että tietäisin. Ulkopuolisille tiedoksi, tässä ei nyt ollenkaan ole kaikki, joten tämän perusteella ei kannata arvioitaan esittää ja jos arvioida haluaa, arvionsa voi pitää omana tietonaan.
Sinulle lämmin suudelma. Saisinpa nukkua vieressäsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Millaisessa asiassa ensimmäisten joukossa?
Nurtsilla makasin, katselin sinitaivasta ja funtsin sua, et oisitpa vieressä. Ei ollut pitkä matka paikkaan, mis ensikerran kohdattiin ja ihastuin. Sun kans oli hyvä lähellä ja jutella, kulmahuoneistos. Ei haittaa mua välil pienet kirjoitusvirheetkään, mitä teen...🤗
Koko kiireisen päivän olet ollut ajatuksissani. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vatsanpohjas perhonen, sua ihana ku täs ajattelee. Sun eleet, olemus ja iloisuus mustan kaiteen luona. Hymyilyttää aika tuo ja juteltiin kasvotusten mm. asumisesta. Mietin muuttoa Kamppiin tuolloin ja kerroit Punavuoresta, kumpikaan ei asuttu lähellä. Ihastuin suhun ja se voimakkuus yllätti mut. Tietäisitpä kuinka kaipaan ja oon toivonut, et näkisin sut. Lopulta rakastuin. Hyvää yötä <3
Ikävä. Sinä olet ihana ja minulla on hybä olla seurassasi. Suloisia silityksiä yöhösi. Olet minulle rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olit niin iloinen ihana, nautit lounasta puisel penkil kevääl kerran. Pidin taukoa ja ajattelin katsoa keittiön ikkunasta räksynpesän eloa. Sun oikeal puolel oli hassu "puupää" rusakko ja se nauratti. Katselinkin sua hetken, päätin lähteä juttelee, ehdit mennä "nopsajalka", ku ulos ehti. Kultainen muisto sydämes talles... Saisinpa nyt koskettaa sua, guapo. <3
Ajattelin lähettää terveiset sulle tätä kautta. Irl et niitä halunnut, tai niin ymmärsin.
💖