Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Olisipa tänään ollut ihanaa kerätä kirkkaan oransseja kehäkukkia natiaiselle ihmeteltäväksi.
Hyvää yötä tärkeät ja lämpimänsävyistä viikonloppua🧡 Lepääthän sä tarpeeksi? Pidäthän itsestäsi huolta?
Olen niin surullinen, että.menetin sinut.
Nauti viikonlopustasi, tärkeä.
ei-kukaan kirjoitti:
Olisipa tänään ollut ihanaa kerätä kirkkaan oransseja kehäkukkia natiaiselle ihmeteltäväksi.
Hyvää yötä tärkeät ja lämpimänsävyistä viikonloppua🧡 Lepääthän sä tarpeeksi? Pidäthän itsestäsi huolta?
Mä oon tulkinnut 'Idun', josta kirjoitat, ajatukseksi menetetystä mahdollisuudesta yhteiseen lapseen.
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan kirjoitti:
Mä oon tulkinnut 'Idun', josta kirjoitat, ajatukseksi menetetystä mahdollisuudesta yhteiseen lapseen.
Minä taas olen pitänyt häntä kaivatun lapsena, jonka hän saanut puolisonsa kanssa. Minusta on hirmu vaikea ajatella jonkun tarkoittavan aivan muuta kuin kirjoittaa. Asiat on tosia juuri niin kuin ne on kirjoitettu. Itse kirjoittaisin suoraan siitä miten yhteistä lasta ei tulisi ja jopa syynkin, koska en kokisi merkitykselliseksi verhota sitä jonkun erikoisen tarinan taa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan kirjoitti:
Minä taas olen pitänyt häntä kaivatun lapsena, jonka hän saanut puolisonsa kanssa. Minusta on hirmu vaikea ajatella jonkun tarkoittavan aivan muuta kuin kirjoittaa. Asiat on tosia juuri niin kuin ne on kirjoitettu. Itse kirjoittaisin suoraan siitä miten yhteistä lasta ei tulisi ja jopa syynkin, koska en kokisi merkitykselliseksi verhota sitä jonkun erikoisen tarinan taa. Sivusta.
Jaa.
En ollut nro 360, joka ilmeisesti vastasi kysymykseesi. Jotakin meni rikki monella tavalla, ihan jo meidän välisessä vuorovaikutuksessa, viimeisessä esiintulossasi ja omissa elämän käänteissäni sinun jälkeen. Yritimme vielä molemmat kerran lähestyä toisiamme eri aikoina, mutta aika oli mennyt ohitsemme ja lähinnä sivuutimme toisemme. Vaikea uskoa, että ottaisit enää yhteyttä. Jos tapaisimme, haluaisin puhua oikeista ja merkityksellistä asioista, siitä mitä on ollut välillämme. Olen hyväksynyt sen, että minusta ei ole enää ottamaan yhteyttä, ellei jokin ihme tapahdu.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon ihan suoraan, että rakastan sinua aina enkä unohda sinua koskaan. Tähän väliimme on tullut kaikkea, henkistä ja muutakin välimatkaa, lähdimme eri suuntiin. Jotakin meni niin pahasti rikki, että en ole ollut valmis tapaamaan sinua, ainakaan millään pinnallisella ja turhanpäiväisellä tasolla. Minua koskettaa se, että sinäkin kaipaat minua. Kaipaan sinua kovasti ja haluaisin kyllä tavata sinut, mutta en ole pystynyt.
J
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Mietin mitähän oikeasti ajatteleisit ja tuntisit jos saisin kertoa sinulle joskus kaikessa rauhassa, kaiken sen mikä mieltäni painaa sinun suhteesi ja miten ikävöin sinua kaikesta huolimatta yhä vaan, en ole unohtanut sinua koskaan.Miksi meni rikki? Millä tasolla sitten suostuisit tapaamaan?
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan kirjoitti:
Omalla laillaan kaunis ajatus on tämäkin. Sinun kommenttisi alla oleva oli kuitenkin oikeassa.
En juuri sure niitä potentiaalisia, joita ehkä olisin voinut saada sillä en ole vieläkään tullut minkäänlaiseen päätökseen tahtoisinko äidiksi. Jos sellainen ikinä tapahtuisi, niin sen tulisi olla vakaassa rakkaussuhteessa. Siinä mielessä kaivattu (tai joku muu johon samanlaista yhteyttä voisi kokea, niin oudolta ja jopa hylkimistä aiheuttavalta ajatukselta kuin se nyt kuulostaakin) on premissi sille. Ihana ajatushan se olisi ollut mikäli sellainen olisi ajan kanssa katsottu niin toiveiden kuin resurssien puolesta halutuksi ja mahdolliseksi. Kaivattu jos joku. Samoin kuin vihille meno. Kaivattu jos joku. Noihin kahteen asiaan tarvitaan sen tason syvyys, rakkaus ja yhteyden väkevyys. Jälkikasvu tai naimisiinmeno eivät ole mun kirjoissa laisinkaan välttämättömiä hyvälle, syvälle ja intohimoiselle suhteelle/elämälle, mutta syvyys, rakkaus, yhteys ja intohimoinen suhtautuminen taas ovat välttämättömyys vihkiytymiselle ja erityisesti tuodessa uutta elämää maailmaan.
Mutta, alas, hän ei tunne minua kohtaan mitään tuollaista noin erityistä. Tällä haavaa kun kysymys äitiydestä on aivan yhtä avoin päättämätön kuin aina, kaipaan heitä jotka ovat jo olemassa. Kaipaan saada tuntea heidät ja että he voisivat olla elämässäni. Kaivattua ja hänen minulle yllätyksenä tullutta lastaan. Se ei kuitenkaan ole yksipuolihkojen tunteideni takia mahdollista. Hän, tietenkin, minun sijastani valitsi pysyä parisuhteessaan oletettavasti jo silloin kun natiainen on ollut vasta ajatus. Tai ehkä jo sinä päivänä kun sanoi 'tahdon'. Minut tämä informaatio vain valitettavasti saavutti hyvin myöhään ja ristiriitaisin puhein. Sinisilmäisenä uskoin kaiken. Vielä sen viimeisimmänkin että ei ole lasta tulossa ja on lähdössä. No juu😅 Eli tosiaan se klassinen tapaus, se klassinen tapaus. Ja se klassinen tööhö tyttö, joka uskoo vempulamiestä joka ei itsekään ihan tiedä mitä haluaa.
Jatko edelliseen. Kärsin näistä yksipuolihkoista tunteista liikaa ja myös siitä että vaikka olin varmaankin arvokas ja hänellä jonkinlaisia lämpimiä tunteita oli, ne eivät sitten kuitenkaan olleet riittävästi siihen että kumpikin olisimme eronneet ja antaneet mahdollisuuden kuten puhe oli (mieltään saa aina muuttaa, mutta vuosien tietoinen harhaanjohdattaminen ja tunteilla leikkiminen taas ei ole ok). En yksinkertaisesti pystyisi enää ylläpitämään ihmissuhdetta noin epäsuhtaisista (pystyä olemaan puhdas ystävä) lähtökohdista uupumatta ja mielenterveyden kärsimättä.
Ei-platonisin tuntein on hirveän kivuliasta katsoa rakastamansa ihmisen parisuhde-elämää sivusta ja samalla olla hänen kanssaan kuitenkin tiiviissä yhteydessä emotionaalisesti, vaikka toivookin enemmän kuin mitään että toinen olisi mahdollisimman onnellinen ja tuntisi itsensä kohdatuksi ja rakastetuksi elämässään ja valitsemassaan parisuhteessa. Sekä tuntisi itsekin intoa, rakkautta ja intohimoa valitsemassaan parisuhteessa. Tuo epäsuhta sekä omat halujen ja toiveiden jatkuvasti leimahduspisteessä olevat kekäleet ovat vain yksinkertaisesti liian raskaita yrittää kantaa. Joutuisin tukahduttamaan itseäni tekemisissä ollessa ad infinitum. Ei sillä, niin tämä no-contactkin on raskas. Äärettömän raskas ja täynnä surua. Sorrow ja grief kuvaavat hyvin.
Pikkutyypin ilmaantuminen sinetöi asian; oli aikani todellakin vetäytyä pois ja sivuun odottamasta yhtään mitään.
Mahdolliset mielikuvitusrikkaat palstaharhailijat: jos et ole sukupuoleltasi mies ja tullut parin vuoden sisällä isäksi, en ole kaipaamasi. Ei siis surkuttelua viesteistäni<3
Menetetty rakkauteni, minun ihminen. Surettaa, että sinut menetin.
Hyvää yötä, tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Menetetty rakkauteni, minun ihminen. Surettaa, että sinut menetin.
Hyvää yötä, tärkeä.
Saitko häneltä pakit?
Edelleen ikävä tohtoria! Voi, kun edes näkisin sinua joskus! Olet mielessäni ja toivon sinulle hyviä asioita tapahtuvaksi! Enkelit suojaksesi
3.6. 2023 "En tiedä tiedätkö, että vaikka koen ikävää ja suren tai olen vihainen ja pettynyt, eivät ne ole koskaan kutsu ja pyyntö tehdä itseäsi vastaan."
Ikävä. Tänään en ole lukenut palsta ollenkaan. Hämmentää. En ymmärrä missä mennään. En halua toivoa, jos ei sitä ole. Kaipaan seuraasi. Kaipaan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mulla on ikävä sua
Onko sulla koskaan mua
Mä ajattelen sua
Ajatteletko koskaan mua
Sun kanssasi haluaisin minne vaan mennä
Sut onnelliseksi tehdä
Mä haluan sun syliin, sinne pääse en, on tie mutkainen ja kivikkoinen
Voisitko ystäväni olla, silloin saisin lähellesi jälleen tulla
Niin olen kaivannut. Kiitos kysymästä, jotenkin olen yrittänyt jaksella. Ai niin, ethän sinä kysynytkåän. Ei merkkiäkään mistään. Tuskani vaietaan ohi. Jälleen. Kuten arvasinkin.
Hyvää yötä, tärkeä.