Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Haluun sua niin paljon 💚
Niin sama,
niin sivusta.
Ulkona tuoksuu maahan pudonneet männyn neulaset
Autot on vähän kuin muurahaiset, pörrää ympäriinsä touhukkaana
Unissani muutat takaisin pohjolaan ja voimme tavata pitkästä aikaa.
En oikein tiedä miten suhtautua. Jotain on rikki. Luottamus.
Hyvää yötä, tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä miten suhtautua. Jotain on rikki. Luottamus.
Hyvää yötä, tärkeä.
Mikä rikkoi sen?
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Samoin sinulle rakas. S.
Alkaa noi toisen palstan julkkikset jo tylsistämään.
Sanon ihan suoraan, että rakastan sinua aina enkä unohda sinua koskaan. Tähän väliimme on tullut kaikkea, henkistä ja muutakin välimatkaa, lähdimme eri suuntiin. Jotakin meni niin pahasti rikki, että en ole ollut valmis tapaamaan sinua, ainakaan millään pinnallisella ja turhanpäiväisellä tasolla. Minua koskettaa se, että sinäkin kaipaat minua. Kaipaan sinua kovasti ja haluaisin kyllä tavata sinut, mutta en ole pystynyt.
J
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Mietin mitähän oikeasti ajatteleisit ja tuntisit jos saisin kertoa sinulle joskus kaikessa rauhassa, kaiken sen mikä mieltäni painaa sinun suhteesi ja miten ikävöin sinua kaikesta huolimatta yhä vaan, en ole unohtanut sinua koskaan.
Olen kiusaamisvapaalla vyöhykkeellä hetken👻
Vierailija kirjoitti:
Haluun sua niin paljon 💚
💚🦘?
Vierailija kirjoitti:
Sanon ihan suoraan, että rakastan sinua aina enkä unohda sinua koskaan. Tähän väliimme on tullut kaikkea, henkistä ja muutakin välimatkaa, lähdimme eri suuntiin. Jotakin meni niin pahasti rikki, että en ole ollut valmis tapaamaan sinua, ainakaan millään pinnallisella ja turhanpäiväisellä tasolla. Minua koskettaa se, että sinäkin kaipaat minua. Kaipaan sinua kovasti ja haluaisin kyllä tavata sinut, mutta en ole pystynyt.
J
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Mietin mitähän oikeasti ajatteleisit ja tuntisit jos saisin kertoa sinulle joskus kaikessa rauhassa, kaiken sen mikä mieltäni painaa sinun suhteesi ja miten ikävöin sinua kaikesta huolimatta yhä vaan, en ole unohtanut sinua koskaan.
Miksi meni rikki? Millä tasolla sitten suostuisit tapaamaan?
Mä ihastun tosi harvoin. Menin rikki, koska luulin sun käytöksestä että tunteet olisi olleet molemminpuolisia. Ehdotit, että pidetään asiat ihan ystävyystasolla.
Miten meni, niinkuin sun puolelta, ystäväni?
💕🌾