Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Todella ikävää, ettei voi sanoa rehellisesti ja suoraan. Inhottavaa ja raukkamaista tuollainen vihjailu. Perille tuli viestisi kuitenkin. Älä sano välittäväsi jos et pätkäkään piittaa. Se taisi sitten olla tässä. Kaikkea hyvää.
Hyvää yötä, tärkeä
En ole vihainen siitä että ehkä muutit mielesi, ettet halunnutkaan tarpeeksi, että elit elämääsi ja teit päätöksiä, joita halusit tehdä, että et valinnut minua, ettet tuntenut tarpeeksi. En ole vihainen sinulle siitä että tunteideni tähden menetin sinut elämästäni.
Olen vihainen siitä miten huonosti ja epäreilusti minua kohtelit ihan tarpeettomasti. Olen vihainen roikottamisestani ja siitä miten täysin tietoisesti ruokit turhaa toivoa. Totuus ja sinun oman tahtosi ilmaisu voi sattua, mutta se ei satuta - toisin kuin valehtelu ja tahallinen harhaanjohtaminen. Minua ei satuttanut se ettet halunnutkaan minua riittävästi ja halusitkin mieluummin jotain muuta, vaan se että hyväksikäytit tunteitani ja annoit ymmärtää asioita, jotta en surustuisi ja jotta saisit ulkopuolelta piristystä kädenlämpöiseen parisuhteeseesi. Teki kipeää se ettet arvostanut tai kunnioittanut minua sen vertaa että olisit ajatellut mun ansaitsevan olla kunnon kumppanuuden ja rakkaussuhteen arvoinen (siis edes päästänyt menemään kun et tuollaista kerran minua kohtaan tuntenut), vaan olisit tyytyväisenä pitänyt minua ainoastaan salasuhteen ja toisen naisen aseman arvoisena. Satutti se että olit valmis vaikenemaan totuudesta ja muuntelemaan sitä, yrittäessäsi pitää tuon salaisen piristeen option auki (tai varmistaaksesi etten suutuspäissäni kertoisi).
ei-kukaan kirjoitti:
En ole vihainen siitä että ehkä muutit mielesi, ettet halunnutkaan tarpeeksi, että elit elämääsi ja teit päätöksiä, joita halusit tehdä, että et valinnut minua, ettet tuntenut tarpeeksi. En ole vihainen sinulle siitä että tunteideni tähden menetin sinut elämästäni.
Olen vihainen siitä miten huonosti ja epäreilusti minua kohtelit ihan tarpeettomasti. Olen vihainen roikottamisestani ja siitä miten täysin tietoisesti ruokit turhaa toivoa. Totuus ja sinun oman tahtosi ilmaisu voi sattua, mutta se ei satuta - toisin kuin valehtelu ja tahallinen harhaanjohtaminen. Minua ei satuttanut se ettet halunnutkaan minua riittävästi ja halusitkin mieluummin jotain muuta, vaan se että hyväksikäytit tunteitani ja annoit ymmärtää asioita, jotta en surustuisi ja jotta saisit ulkopuolelta piristystä kädenlämpöiseen parisuhteeseesi. Teki kipeää se ettet arvostanut tai kunnioittanut minua sen vertaa että olisit ajatellut mun ansaitsevan olla kunnon kumppanuuden ja rakkaussuhteen arvoinen (siis edes päästänyt menemään kun et tuollaista kerran minua kohtaan tuntenut), vaan olisit tyytyväisenä pitänyt minua ainoastaan salasuhteen ja toisen naisen aseman arvoisena. Satutti se että olit valmis vaikenemaan totuudesta ja muuntelemaan sitä, yrittäessäsi pitää tuon salaisen piristeen option auki (tai varmistaaksesi etten suutuspäissäni kertoisi).
Ken leikkiin ryhtyy
Oon niin väsynyt tohon täällä heittelyyn ja somessa vihjailuun. Jos joku mättää, olisi reilua sanoa siitä. Se on sitä väluttämistä.
Se, että etkoskaan ollut mulle rehellinen, tappoi mahdollisuuden ystävyyteenkin. Eilisellä vastauksellasi varmistit, että meitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Se, että etkoskaan ollut mulle rehellinen, tappoi mahdollisuuden ystävyyteenkin. Eilisellä vastauksellasi varmistit, että meitä ei ole.
Hmmm, mitä nää tällaiset tekstit tekee tosikaipureitten ketjussa? Täällähän pyritään suhteeseen, se toinen ketju on pettyneitä ja loukkaantuneita varten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, mitä nää tällaiset tekstit tekee tosikaipureitten ketjussa? Täällähän pyritään suhteeseen, se toinen ketju on pettyneitä ja loukkaantuneita varten..
Mulla oli auna tositarkoitus, vaikka hänellä ei ollutkaan. Keskittyisitkö omaan kaipaamiseesi?
Sitten se toinen ketju on sinulle sopiva, täällä ollaan tositarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli auna tositarkoitus, vaikka hänellä ei ollutkaan. Keskittyisitkö omaan kaipaamiseesi?
Olen itse tässä ketjussa just siks ettei tarttis lukea itkuvirttä kuten siinä toisessa. Siksi ihmettelen, että ettekö te vihaiset ja loukatut voi pysyä siellä ja me, jotka suunnitellaan oikeasti jotakin liikkuja vielä, saataisi keskittyä siihen innostuneeseen odotukseen tässä ketjussa. Etsiä tunnisteita jne.
Käsittääkseni näillä ketjuilla on erona just tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tässä ketjussa just siks ettei tarttis lukea itkuvirttä kuten siinä toisessa. Siksi ihmettelen, että ettekö te vihaiset ja loukatut voi pysyä siellä ja me, jotka suunnitellaan oikeasti jotakin liikkuja vielä, saataisi keskittyä siihen innostuneeseen odotukseen tässä ketjussa. Etsiä tunnisteita jne.
Tiedätkö, mulle ihan sama mistä syystä olet. Nyt keskityt näköjään tullisteellisen kaipaamisen sijasta muiden näykkimiseen. Minun kaipaamisellani on tositarkoitus ja se on useimmiten tunnisteellista, vakka olisikin kivuliasta. Skrollaa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mulle ihan sama mistä syystä olet. Nyt keskityt näköjään tullisteellisen kaipaamisen sijasta muiden näykkimiseen. Minun kaipaamisellani on tositarkoitus ja se on useimmiten tunnisteellista, vakka olisikin kivuliasta. Skrollaa ohi.
Ööö, sun aloituksessa ilmoitat ettei teitä ole ja mahdollisuus ystävyyteenkin on mennyt. Ei tod kuulu tosikaipausketjuun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, sun aloituksessa ilmoitat ettei teitä ole ja mahdollisuus ystävyyteenkin on mennyt. Ei tod kuulu tosikaipausketjuun..
Kuten sanottu, kiitän mielipiteestä ja jatkan täällä sen minkä jatkan. Jatkossa kaipaan enkä vänkää kenenkään kanssa kuulunko tänne vai en. Toivon, että tekin.
Oikea asenne👍🌻
Totta ihmeessä saat sinäkin täällä kaivata. Pettymyksestä huolimatta oot kaivattus suhteen tosituntein ja yhdessäoloon tähtäävin tuntein liikkeellä.
Sinun oma tahtosi ja unelmasi, se että yrittäisit toteuttaa sisintäsi, unelmiasi ja että arvostaisit autonomiaasi ja oman sielusi pyyntöjä on ihana ja niin niin tärkeä asia minulle. Sisimmässäni tuntuu ilo, palo ja keveys kun ajattelen sinua olemassa oma tosi itsesi. Eikä sinun tosi itsesi valehtele, hämmennä ja tahallaan satuta. Teet niin, koska pelkäät olla tosi itsesi ja näyttää sitä muille. Aidon sinun päätöksistä en voi ikinä olla vihainen ja pettynyt, koska sehän juuri on mitä sinulle niin kovasti toivon tässä elämässä - vapautta. Henkisen vapauden keveyttä ja onnea. Vapautta olla 100% sinä. Se on se sama vapaus, jota itsekin kaipaan ja jota tarvitsen, jotten hitaasti näivety olemattomiin.
Hyvää yötä<3
Olen tosi rakas, silti. Siksi tämä raastaa sydäntä. On tosi vaikea keskittyä mihinkään, jaksaa mitään. En ymmärrä aina miksi hoitaa asioita niin epäarvostavasti. Ehkä siksi, ettei sulle ole väliä. T
Jos ei ole tyytyväinen ketjun kommentteihin niin perustaa oman ketjun, jossa aloituksessa määrittelee kuka siellä saa kaivata ja miten paljon ja varoittaa että aikoo huomauttaa kaikille, jotka on väärin perustein ketjuun kirjoittaneet. Voi myös neuvoa mikä ihme on se "toinen ketju" jonne pitäisi mennä. Kaikki meistä eivät lue kaikkia ketjuja ja tunne vauva.fitä kuin omia taskuja.
Ei tuolla toisessa ketjussa kaivata, trollausta pääasiassa nykyisin.
Sinä ihana sinisilmä, ajatuksissa lämpimissä...
Kaipailen sua vähän siellä sun täällä. Tänään irl urheilukentän lähel lounasaikaan ja näin jotain ihanaa...Lämmin tunne ja perhoset täytti oloni. Jatkoin siitä hymyillen matkaani.
Minä haluaisin sinut, L.