Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ikävä. Niin olisin toivonut, että sinäkin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Samoin sinulle, rakas. S
Kaipaan. Jos jossain on ollut minulle jotain, en ole nähnyt. Lähtisitpä kanssani ulkoilemaan. Kaipaan seuraasi. Tiedän kyllä, et ole kiinnostunut.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tositarkoituksella terveisiä Elviiralle ja Taunolle sinne Kontiolahdelle, Merville Helsinkiin, Annalle Heinolaan sekä Katrille ja Matille kotiin Anjalaan.
Hei hei!
Tosi, tosi kova ikävä. Tavallaan on kuitenkin tullut selväksi, että odotan ei mitään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä s💖
Hyvää yötä, rakas. S.
Sua niin paljon tänäänkin ajattelin...Tunteet hellät, lämpimät, herkät ja syvät. Kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?
En. Kaikki ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on vain raskasta ja uuvuttavaa, parisuhdemuotoisena pelkästään taakka. Onnellisimmillani olen, kun saan viettää aikani itsekseni.
T. Sivusta ja väärässä kaipausketjussa. Kunhan tulin kurkkimaan enkä malttanut olla vastaamatta, kun kerran sopi niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?
En. Kaikki ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on vain raskasta ja uuvuttavaa, parisuhdemuotoisena pelkästään taakka. Onnellisimmillani olen, kun saan viettää aikani itsekseni.
T. Sivusta ja väärässä kaipausketjussa. Kunhan tulin kurkkimaan enkä malttanut olla vastaamatta, kun kerran sopi niin hyvin.
Minä tänne harhautuneena komppaan tätä kommenttia. Kammottaa ajatuskin että pitäisi jotain sietää päivästä toiseen elintilassaan imemässä kaiken energian.
Minä haluaisin suhteen ja jakaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tänne harhautuneena komppaan tätä kommenttia. Kammottaa ajatuskin että pitäisi jotain sietää päivästä toiseen elintilassaan imemässä kaiken energian.
Rakkaus on ja antaa energiaa, ei vie sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin suhteen ja jakaa elämän.
Joku tietty mielessä? Olisiko sulla rohkeutta ottaa häneen yhteyttä?
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ja antaa energiaa, ei vie sitä.
Ei liity minulla tuollaiseen, sinulla varmasti eri juttu.
Taas joku aika sitten tapasin tämän miehen samalla lailla. Minä olen menossa ulos, hän oli menossa kotiinsa. Törmätä meinattiin. Taaskaan ei ehtinyt muuta kuin sanoa moikat, mutta tällä kertaa sitten kumpikaan ei väistänyt toista, tuijotettiin silmiin jotain 3 sekuntia, minun piti katkaista tuijotus ja lähteä, koska oli kiire lääkäriin ja näin piti onneksi liueta nopeasti paikalta. Lääkäri toki keski mitata verenpaineen, koska sitä ei ole pitkään aikaan mitattu ja kone hälytti korkeasta pulssista, siinä sitten ihmeteltiin, että mistähän voisi johtua. Tämä menee oikeasti hulluksi, kun ei edes yritä tavata toista, niin aina sitten vaan tapaa samassa merkissä, että kun toinen menee, niin toinen tulee.
joskus muuten palstalla olen lukenut kyselyjä, että miten niihin ihmisiin voi tutustua, jos ei jaksa deittisovelluksia ja baari-iltoja. Tällä lailla näemmä voi tutustua. Tämä ehkä on hyvin hidas tapa, mutta minua huvittaa suunnattomasti nämä kohtaamiset ja kokemani intensiivisen energian tunne ja haluan nyt leikkiä tämän samalla koodilla loppuun asti, että katson vain mihin johtaa ja alkaako sattuma leikkiä vielä enemmän kanssamme.