Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
281/2522 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samassa pihapiirissä asuu mies, josta näen uniakin, ei olla juuri puhuttu, nähty on usein, mutta aina siloin toinen on menossa pois kotoaan, toinen tulossa, joten meillä on vähän erilaiset aikataulut.  Hän on kerran yrittänyt tulla juttusilleni, mutta minulla oli kiire silloin tapaamiselle enkä ehtinyt kuin huikata moi ja heippa. Hänessä tuntuu olevan kaikki oikein, ei käytä kai edes päihteitä, pituuskin oikein, silmienväi, tukka, kaikki sopii hänessä häneen. Jopa tuoksukin on oikein, siis todellakin tajusin, että saatoin haistaa hänen ominaistuoksunsa enkä tarkoita hikeä, vaan kaiketi niitä fermoneja. Ei vi kun odottaa oikeaa aikaa, jos sitä koskaan tulee. Stalkkaamaan en häntä ala tai alkaa järjestää harkittuja "sattumalta" tapaamisia, koska en pidä sellaisia hommia ok:na. Siihen asti onneksi voin ajatella hänestä lämpimästi ja vain ikävöidä.

Taas joku aika sitten tapasin tämän miehen samalla lailla. Minä olen menossa ulos, hän oli menossa kotiinsa. Törmätä meinattiin. Taaskaan ei ehtinyt muuta kuin sanoa moikat, mutta tällä kertaa sitten kumpikaan ei väistänyt toista, tuijotettiin silmiin jotain 3 sekuntia, minun piti katkaista tuijotus ja lähteä, koska oli kiire lääkäriin ja näin piti onneksi liueta nopeasti paikalta. Lääkäri toki keski mitata verenpaineen, koska sitä ei ole pitkään aikaan mitattu ja kone hälytti  korkeasta pulssista, siinä sitten ihmeteltiin, että mistähän voisi johtua.   Tämä menee oikeasti hulluksi, kun ei edes yritä tavata toista, niin aina sitten vaan tapaa samassa merkissä, että kun toinen menee, niin toinen tulee.

joskus muuten palstalla olen lukenut kyselyjä, että miten niihin ihmisiin voi tutustua, jos ei jaksa deittisovelluksia ja baari-iltoja. Tällä lailla näemmä voi tutustua. Tämä ehkä on hyvin hidas tapa, mutta minua huvittaa suunnattomasti nämä kohtaamiset ja kokemani intensiivisen energian tunne ja haluan nyt leikkiä tämän samalla koodilla loppuun asti, että katson vain mihin johtaa ja alkaako sattuma leikkiä vielä enemmän kanssamme.

Vierailija
282/2522 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Niin olisin toivonut, että sinäkin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2522 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä s💖

Vierailija
284/2522 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä s💖

Samoin sinulle, rakas. S

Vierailija
285/2522 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Jos jossain on ollut minulle jotain, en ole nähnyt. Lähtisitpä kanssani ulkoilemaan. Kaipaan seuraasi. Tiedän kyllä, et ole kiinnostunut.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
286/2522 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😇

Vierailija
287/2522 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarkoituksella terveisiä Elviiralle ja Taunolle sinne Kontiolahdelle, Merville Helsinkiin, Annalle Heinolaan sekä Katrille ja Matille kotiin Anjalaan.

Hei hei!

Vierailija
288/2522 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä sunshine💖

Vierailija
289/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana T.

😘🧡

Vierailija
290/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi, tosi kova ikävä. Tavallaan on kuitenkin tullut selväksi, että odotan ei mitään.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
291/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta täällä

Vierailija
292/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä s💖

Vierailija
293/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä s💖

Hyvää yötä, rakas. S.

Vierailija
294/2522 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua niin paljon tänäänkin ajattelin...Tunteet hellät, lämpimät, herkät ja syvät. Kaipaan sua.

Vierailija
295/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?

En. Kaikki ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on vain raskasta ja uuvuttavaa, parisuhdemuotoisena pelkästään taakka. Onnellisimmillani olen, kun saan viettää aikani itsekseni.

T. Sivusta ja väärässä kaipausketjussa. Kunhan tulin kurkkimaan enkä malttanut olla vastaamatta, kun kerran sopi niin hyvin.

Vierailija
296/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?

En. Kaikki ihmisten kanssa tekemisissä oleminen on vain raskasta ja uuvuttavaa, parisuhdemuotoisena pelkästään taakka. Onnellisimmillani olen, kun saan viettää aikani itsekseni.

T. Sivusta ja väärässä kaipausketjussa. Kunhan tulin kurkkimaan enkä malttanut olla vastaamatta, kun kerran sopi niin hyvin.

Minä tänne harhautuneena komppaan tätä kommenttia. Kammottaa ajatuskin että pitäisi jotain sietää päivästä toiseen elintilassaan imemässä kaiken energian.

Vierailija
297/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin suhteen ja jakaa elämän.

298/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tänne harhautuneena komppaan tätä kommenttia. Kammottaa ajatuskin että pitäisi jotain sietää päivästä toiseen elintilassaan imemässä kaiken energian.

Rakkaus on ja antaa energiaa, ei vie sitä.

Vierailija
299/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin suhteen ja jakaa elämän.

Joku tietty mielessä? Olisiko sulla rohkeutta ottaa häneen yhteyttä?

Vierailija
300/2522 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ja antaa energiaa, ei vie sitä.

Ei liity minulla tuollaiseen, sinulla varmasti eri juttu.

Ketju on lukittu.