Deittimies paljasti virnistellen, oli käynyt deiteillä minua 17 vuotta nuoremman kanssa. Olisiko turn off?.
Kommentit (31)
Vähä outoa miksi näin ilmaisi.. Aivan kuin kerskailisi.. Oliko mitä ikäluokkaa tämä mies ja Oletko itse suunnilleen saman ikäinen
Olen kipeänä ja roikun varmaan koko viikonlopun palstalla, joten todellakin toivon provojen laadun nousevan tästä.
Virnistely on turn off sekä deiteistä ylipäätään puhuminen treffeillä. Herrasmies keskittyy naiseen, kenen seurassa on ja antaa täyden huomion hänelle.
Jos deittimies on 60 vuotias niin eipä tuossa välttämättä mitään, jos on 30 vuotias niin sitten on.
Sinänsä tyhmää höpistä muista deiteistä tai edellisistä suhteista tuossa tilanteessa, omasta mielestäni.
Olisi turn-off. Deittailen vain suunnilleen oman ikäisiäni, ja ällöttäisi tuollainen ihminen, joka saalistaa omissa silmissäni ihan lapsia. (Olin sitten 35v ja tuo nuorempi 18v, tai tuo nuorempi 35 ja minä jo 52. Tai 65 ja 48.)
En hyväksy myöskään naispuolisilta ystäviltäni mitään noloa "puumailua".
Ei jatkoon.
Olen mäki deittaillut ammattiurheilijoita, miesmalleja ja näyttelijöitä mutta ei tulisi mieleenkään alkaa tarinoimaan menneistä deittikokemuksista sen sijaan että keskittyisin siihen deittiin joka on juuri nyt käsillä.
Vertailu on mautonta. Yksi mies tarjosi illallisen ensitreffeillä, toinen ei halunnut tarjota edes kahvikuppia ja kumpikin on ok. En tarinoi tarjoajalle niistä jotka eivät tarjoa enkä niille jotka eivät tarjoa niistä jotka tarjosivat.
Olisin kysynyt lähinnä siitä virnistelystä. Että miksi virnistelee, en ymmärrä? Sillä: jos mies on kiinnostunut minusta, hän ei ole todellakaan kiinnostunut minua 17 v nuoremmasta, lapseni ikäisestä tytöstä/ naisesta.
Lähinnä tässä ihmetyttää siis tuo virnistely, koska hänhän on minun kanssani deiteillä tänään; jotain huonoa ilmeisesti kävi niillä edellisillä deiteillä sen lapsen kanssa? Tuliko lapsen äiti keskeyttämään pedofiilin touhut, vai poliisi? Vai mahdollisesti tämän minua 25 vuotta nuorempi poikaystävä?
Kuitenkin kysyit ja 'järkytyit' vastauksesta.
Jos alkaa löpöttää body countista ja aiemmista uhreistaan, ukko luiskaan, Eemi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen unohtamaan koko tapauksen. Minä olin deiteillä tyypin kanssa, joka kehui miten ihanaa seksiä hänellä oli edellisen deitin kanssa juuri ennen minun tapaamistani. Kaikenlaiset hullut kannattaa ohittaa.
Hyi saameri mikä sekopää osunu kohalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kysynyt lähinnä siitä virnistelystä. Että miksi virnistelee, en ymmärrä? Sillä: jos mies on kiinnostunut minusta, hän ei ole todellakaan kiinnostunut minua 17 v nuoremmasta, lapseni ikäisestä tytöstä/ naisesta.
Lähinnä tässä ihmetyttää siis tuo virnistely, koska hänhän on minun kanssani deiteillä tänään; jotain huonoa ilmeisesti kävi niillä edellisillä deiteillä sen lapsen kanssa? Tuliko lapsen äiti keskeyttämään pedofiilin touhut, vai poliisi? Vai mahdollisesti tämän minua 25 vuotta nuorempi poikaystävä?
Tosimies painaa sekä äitiä että tytärtä.
Sivistymätön moukkahan tuo on. Iästä riippuen ehkä myös pedofiili. Kai huomautit, että ilmeisen huonosti taisivat mennä edelliset treffit, kun olet siinä?
Ukko kuulostaa idiootilta. Et kai sä tosissaan edes mieti vielä sitä tapaavasi?
Todellakin turn off puhua muista naista ylipäätään ja jos tarvitsee korostaa ikää niin vielä enemmän. Sanoisin heipat nopsaan.
Mä olen deittailut englantilaista prinssiä mutta en ole siitä kenelläkään kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi turn-off. Deittailen vain suunnilleen oman ikäisiäni, ja ällöttäisi tuollainen ihminen, joka saalistaa omissa silmissäni ihan lapsia. (Olin sitten 35v ja tuo nuorempi 18v, tai tuo nuorempi 35 ja minä jo 52. Tai 65 ja 48.)
En hyväksy myöskään naispuolisilta ystäviltäni mitään noloa "puumailua".
Miten toimit kun kaverisi puumailee?
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätön moukkahan tuo on. Iästä riippuen ehkä myös pedofiili. Kai huomautit, että ilmeisen huonosti taisivat mennä edelliset treffit, kun olet siinä?
AP on joku 50+ ikäinen akka :D Muuten ei ikä noin ahdistaisi.
Suosittelen unohtamaan koko tapauksen. Minä olin deiteillä tyypin kanssa, joka kehui miten ihanaa seksiä hänellä oli edellisen deitin kanssa juuri ennen minun tapaamistani. Kaikenlaiset hullut kannattaa ohittaa.