Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
💕
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkien ystävä,en pidä sukupuolten välisistä jännitteistä,ne ahdistavat!
Niin. Miksi jännitettä ei voisi olla samankin sukupuolen kesken toisinaan?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun kaikki on tavallisen tylsää,harmoonista ja tasapainoista,sekä ennalta arvattavaa,kaikki on hyvn!Ihanan turvallista,kun pelkään elämää niin paljon!En todellakaan kaipaa mitään vuoristo-rata elämää!
Tuskin kukaan haluaa. Haluat siis olla mieluummin sisällä kuin huvipuistossa? Mitä se sitten tarkoittaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun kaikki on tavallisen tylsää,harmoonista ja tasapainoista,sekä ennalta arvattavaa,kaikki on hyvn!Ihanan turvallista,kun pelkään elämää niin paljon!En todellakaan kaipaa mitään vuoristo-rata elämää!
Tuskin kukaan haluaa. Haluat siis olla mieluummin sisällä kuin huvipuistossa? Mitä se sitten tarkoittaakaan?
Joo mieluumin sisällä,kun pelotta niin paljon elämä!
Olen muutoinkin jo vanha nainen,52 -vuotias.Olen elänyt liian rajun ja villin nuoruuden ja hengenlähtö ollut monta kertaa lähellä.Nyt vanhana tärisen peloissani täällä peiton alla ,enkä poistu kotoani kuin lenkkipolulle tai kaupaan.En kaipaa nuoruuttani takaisin!
"Feels like home,I shoud have known from my first breath!" kaikille kaipaajlle ihanaa viikonloppua!Minun babeni tulee kohta töistä kotiin,syödään ja korkataan punkkupullo:)
Vierailija kirjoitti:
"Feels like home,I shoud have known from my first breath!" kaikille kaipaajlle ihanaa viikonloppua!Minun babeni tulee kohta töistä kotiin,syödään ja korkataan punkkupullo:)
Em. lisäten. Jos oisit hän, niin saisit juoda punkkupullon yksin. Mä joisin viinit suoraan sun huulilta.
Sinä tärkeälle<3 kirjoittava. Tulen tänään ulko-ovellesi kello 22:30, jos toivot meidän kohtaavan.
Laita vastauksesi nopeasti, pienellä tunnisteella.
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tärkeälle<3 kirjoittava. Tulen tänään ulko-ovellesi kello 22:30, jos toivot meidän kohtaavan.
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Meillä on aktiivinen irl yhteys, johon voisit hyvin saman laittaa. Täällä en sovi yhtään mitään, varsinkaan kun mitään spesifimpiä tunnisteita ei suunnaltasi ole näkynyt.
Ikävä ja vähän allapäin. Turhautunut, väsynyt ja yksinäinen, vaikka ympärilläni onkin ihmisiä. Olet aina melkein lähellä, mutta pidät pienen etäisyyden. Lienenkö sitten kuitenkin juuri sen verran vastenmielinen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Pieni muna, suuri sielu? Sivusta
Mulla on ihan mitallinen muna. Sieluun en ota kantaa. Kiitos kuitenkin, että kerroit olevasi 'sivusta'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Meillä on aktiivinen irl yhteys, johon voisit hyvin saman laittaa. Täällä en sovi yhtään mitään, varsinkaan kun mitään spesifimpiä tunnisteita ei suunnaltasi ole näkynyt.
Tämä lienee myös sivusta huuteluita. Ei meillä ole aktiivista irl-yhteyttä.
Kuu katselee taivaalta. Minä katselen kuuta. Ehkä sinäkin. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Pieni muna, suuri sielu? Sivusta
Mulla on ihan mitallinen muna. Sieluun en ota kantaa. Kiitos kuitenkin, että kerroit olevasi 'sivusta'
Desin muna? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin, tärkeäsi<3
Olet rakas.
Tämä lienee myös sivusta huuteluita. Ei meillä ole aktiivista irl-yhteyttä.
Minulla on kaivattuuni. Olenkin vähän arvellut ettet ehkä ole kaivattuni.
Tärkeälle <3 kirjoittava
Peikonkulta kirjoitti:
Kuu katselee taivaalta. Minä katselen kuuta. Ehkä sinäkin. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Olen ihaillut samaa kuuta ja ajatellut sinua 🤍
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sinä olet mun nallekarkin puolikas, en halua ketään muuta kuin sinut.