Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
2241/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  sitä naistyyppiä,joka takertuu yhteen ihmiseen koko loppu elämäkseen ja kumppanista tulee elämäni keskus,puolijumala,jota palvon  ja katselen ihaillen ylöspäin."(venus ravussa).Suhtaudun naiseuteeni  ja seksuaalisuuteeni äärimmäisen tosikkomaisesti.(kuu neitsyessä)Loppu ajan olen vain dramaattinen leijona(aurinkomerkkini):(

Vierailija
2242/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteni polttaa ja kärventää kohteensa ja on miesten mielestä pelottavaa.Tällä tavoin minä reagoin rakkauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin sut lopuksi kaikkialla kehossani. Tuo toukokuinen päivä, kantaa yhä mua tänään. Olisi niin paljon muuta ja päädyin kirjoittaa tunnisteilla, jos sattumalta lukisit kaipuuni.

Aamulla heräsin ajattelemaan sua ja tätä. Häivähdys että tunnistaisinko, mikäli tulisit  vastaan kadulla, ihana "nopsajalka" fiksaaja. Yhä ihmettelen mitä herätät ja ei chänssii nähdä. Sun silmät kiehtoo ja on arvoitus. Olisin vaan halunnut enempi ottaa selvää ja tutustua. Onneks silti kaikenkaikkiaan nähtii!

Vierailija
2244/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielitietylle kauniita unia, vaikka oletkin toisen miehen kainalossa. Sinua rakastan, vaikka olosuhteet muuttuu. Se tunne on pysyvää luokkaa.

Kunpa joskus oltaisiin me. Kunpa joskus aistisin sinusta, että haluat olla mun lähellä koko loppumatkan. Minä en ketään muuta halua, enkä tarvitse. Vain yhden erikoistyypin. Rakastan sua. <3

Vierailija
2245/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen  sitä naistyyppiä,joka takertuu yhteen ihmiseen koko loppu elämäkseen ja kumppanista tulee elämäni keskus,puolijumala,jota palvon  ja katselen ihaillen ylöspäin."(venus ravussa).Suhtaudun naiseuteeni  ja seksuaalisuuteeni äärimmäisen tosikkomaisesti.(kuu neitsyessä)Loppu ajan olen vain dramaattinen leijona(aurinkomerkkini):(

Muuten ihan jees, mutta vedä viemäristä alas noi horoskooppijutut. Ei semmosia jaksa.

Vierailija
2246/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielitietylle kauniita unia, vaikka oletkin toisen miehen kainalossa. Sinua rakastan, vaikka olosuhteet muuttuu. Se tunne on pysyvää luokkaa.

Kunpa joskus oltaisiin me. Kunpa joskus aistisin sinusta, että haluat olla mun lähellä koko loppumatkan. Minä en ketään muuta halua, enkä tarvitse. Vain yhden erikoistyypin. Rakastan sua. <3

Oletko sinä menossa yhteen naisen kanssa jota et rakasta? Loppupeleissä hyvin huono vaihtoehto molempia kohtaan.

Vierailija
2247/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oma vaimo? Jos on, niin pidä hänestä kiinni. Hän on hyvä nainen. Mielitiettysi on varattu muualle ettekä te oikeasti sopisi toisillenne.

Vierailija
2248/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä menossa yhteen naisen kanssa jota et rakasta? Loppupeleissä hyvin huono vaihtoehto molempia kohtaan.

En ole menossa. Enkä voi taata itselleni sitä että saan tämän yhden naisen jota rakastan syvästi.

Monet suhteet perustuu muulle kuin rakkaudelle. Moni sydämensä särkenyt valitsee kumppaninsa järkiperusteisesti. En haluaisi tehdä niin, mutta rajansa elämällä ja unelmilla. Toiselta ihmiseltä voi saada elämäänsä emotionaalista turvaa sekä vakautta ja muita asioita, joita rakkauden kohteeni ei tule minulle ikinä tarjoamaan. Jos tulee tarjoamaan ylipäätään yhtään mitään.

Rakkauden tunteet ovat vain itse kokijalle tärkeitä. Eivät ne vaikuta toiseen ihmiseen juurikaan. Yksipuolista tunteista saa täyden täyttymyksen sielulleen... mutta se ei kanna pitkälle ellei molemmat tunne yhtä vahvasti.

Vierailija
2249/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla oma vaimo? Jos on, niin pidä hänestä kiinni. Hän on hyvä nainen. Mielitiettysi on varattu muualle ettekä te oikeasti sopisi toisillenne.

Ei ole vaimoa. Riippuen mistä kulmasta katsoo, mielitiettyni sopii minulle. Minä en hänelle. Enkä sitä mitenkään surkuttele. Hänessä on kaikki mitä haluan. (Tiedän kokemuksesta). Itse en ole sen tyyppinen henkilö joka täyttäisi jokaisen hänen sielunsa kolon. Silti jumaloin häntä. Kaikkea hänessä.

Vierailija
2250/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kaipaan. Rakastan sinua ja haluaisin kulkea elämääni kanssasi. Taidat kuitenkin haluta muuta. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
2251/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään kainalossa. Aika paljon kainaloa kaipaisin. Miten olosuhteet muuttuu? 

Vierailija
2252/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä keväisenä päivänä seistiin lähekkäin ikkunan edessä ja pyysin sua katsomaan koivuun. Edessä oli Pihlaja ja saunapolku. Tunsin sut tuona hetkenä voimakkaasti ja tunne oli aivan ihana, uniikki. Teki mieli nojautua sua vasten. Amor lävisti mut. Olit takanani. Väistin sivuun, et näkisit paremmin ja kokosin itseäni. Kuulit vielä mustarastaan pesistä, vaik oli halui sanoa ihan muuta. Oli mun lounastauko, ku kävit. Jäin kaipaa sua.

Vierailija
2253/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kaipaan. Rakastan sinua ja haluaisin kulkea elämääni kanssasi. Taidat kuitenkin haluta muuta. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Edelleen sua rakastan. Aina. Puhut ihan levottomia. Mietin välillä haluatko oikeasti minut vai haaveiletko täällä minut aviomieheksesi minkä mielikuvan turvin maustat seksielämääsi käymällä syntisesti "vieraissa". Kiihotutko siitä?

Vierailija
2254/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään kainalossa. Aika paljon kainaloa kaipaisin. Miten olosuhteet muuttuu? 

Onhan tässä elämän polulla mutkia. Tietysti sut haluaisin kainalooni. Tiedät mitä siinä käy kun silittelen sun olkavartta ja nuuhkuttelen niskaasi. Sekoan susta aina. Ihanin ja kuumin ikänä olet.

Vierailija
2255/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Edelleen sua rakastan. Aina. Puhut ihan levottomia. Mietin välillä haluatko oikeasti minut vai haaveiletko täällä minut aviomieheksesi minkä mielikuvan turvin maustat seksielämääsi käymällä syntisesti "vieraissa". Kiihotutko siitä?

Joku tosiaan kirjoittaa ihan levottomia! On ystävyyttäsi ikävä!

Peikonkulta
2256/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talitiaiset hyppelivät pähkinäpensaan oksilla auringon paisteessa. Jokohan niillä on ruoasta puute. Tykkäävät ainakin käydä ikkunassa katselemassa. Askartelin ulkona niille romusta ja eräästä metsän aarteesta jotain. Itsellekin jotain jouluista. Leikitään, että se mitä siihen ripustan on misteli. Olisitpa ollut kanssani ja "mistelin" alla ja kohta nukahtaisit viereeni. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2257/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

En halua olla ystäväsi. Näin tänään tähdenlennon ja esitin toivomuksen: Olisitpa mun kultani.

Viereen tähän jos saisin, niin pitäisin kiinni sillain ettei huomista olisi. <3

Vierailija
2258/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Loukkaavaa. 

Vierailija
2259/2522 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

En halua olla ystäväsi. Näin tänään tähdenlennon ja esitin toivomuksen: Olisitpa mun kultani.

Viereen tähän jos saisin, niin pitäisin kiinni sillain ettei huomista olisi. <3

Vastasi sivusta eikä osaa sitä kirjoittaa. 

Vierailija
2260/2522 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkien ystävä,en pidä sukupuolten välisistä jännitteistä,ne ahdistavat!

Ketju on lukittu.