Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä. Olisitpa lähelläni. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Samat tunteet yhtä kohtaan. En halua luovuttaa, vaikken ole nähnyt sinua pitkään aikaan. Sinut haluan. <3
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun en ajattele tuhmia kaivatusta. Vaikka onkin hottis.
Mulla laantui tuo syksyn myötä. Koko kesän mietin häntä lähes pelkästään seksimielellä, mutta nyt syksyn myötä tunteet ovat kääntyneet toiseen ääripäähän, kaverillisiksi. Ei haluta enää juuri ollenkaan. Vaikka onkin toki hottis tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko reilua kertoa vai olla hiljaa?
Mietin tässä ihan samaa. Kyse ei kuitenkaan ole minun salaisuudestani, mutta tunnen osasyllisyyttä tietäessäni siitä.
Kyse nyt oli jostain aivan muusta kuin salaisuudesta tai positiivisesta asiasta, josta em. Todella surullisia tarinoita ihmisillä.
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta positiivisesta asiasta ei tässäkään ole kysymys.
Mitä sinä tarkoitit?
Jos kertoisin tietämäni asian ihmiselle josta pidän kovasti, aiheuttaisin hänelle surua.
Nyt menee mielenkiintoiseksi.
Näköjään olet jo unohtanut minut.
Sanoin aina etten pyri mihinkään. Kyllä pyrin. Unohtamaan sinut ja olemaan ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olisitpa sylissäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Haluaisin nukahtaa syliisi. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla laantui tuo syksyn myötä. Koko kesän mietin häntä lähes pelkästään seksimielellä, mutta nyt syksyn myötä tunteet ovat kääntyneet toiseen ääripäähän, kaverillisiksi. Ei haluta enää juuri ollenkaan. Vaikka onkin toki hottis tyyppi.
Mulle kaivattu edustaa jotain niin arvokasta, että ajatus seksistä tuntuu jotenkin loukkaavalta häntä kohtaan.
- se outo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaivattu edustaa jotain niin arvokasta, että ajatus seksistä tuntuu jotenkin loukkaavalta häntä kohtaan.
- se outo
Hvuora-madonna -syndrooma? Tilannetta sen kummemmin sukupuolittamatta siis.
Mulla varmaan enemmänkin niin, että kun halua ei mitenkään vastakaiulla ruokittu, se tukahtui vähitellen. Jäi vain tykkääminen. Vaikea sanoa, miten isosti roihahtaisi, jos nyt tulisi kohtaaminen ja kosketus tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen väärin.
En tietenkään voi tietää vastausta, kun en tiedä, kuka on kaivattusi. Ehkä voisit kysyä sitä kaivatultasi suoraan? Kaivattua kaipailen minäkin ja oon halikaveria vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin suru totuudesta kuin väärä toive valheesta. Kyllä minusta sinun pitäisi kertoa. Ehkä pelkäät hänen reaktiotaan turhaan.
Saanko udella, mitä haluaisit kuulla?
Mitä väliä mitä joku haluaa kuulla. Tietysti kaikki tietämisen arvoiset asiat jotka vaikuttavat hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään olet jo unohtanut minut.
Väärin. Edelleen ajattelen sinua.
Katseesi kutsui, kiehtoi. Veti mua puoleensa vastustamattomasti voimalla. Läsnäolosi. Polte tuntui niin vahvasti koko kehossani. Oli pakko kääntää katse pois, vaikka halusin lisää sua. Katsoa. Olla lähelläsi ja tutustua.
Näin jo ekalla kerralla ja tunne vain vahvistui. Janoan tunteita, jotka herätit. Sua ajatelles.
Missäköhän meet, ei oo haaveet kadonneet. Oli luontevaa jutella kanssasi. Tunnetko /K
Tietääkö siis tärkeälle kirjoittava tärkeän elämästä jotakin kriittistä, vai keneen tuo liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en taida olla ihan terve.
En minäkään. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä en taida olla ihan terve.
Ei täällä kukaan taida olla..
Haluaisin kuulla onko toivoa meistä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin suru totuudesta kuin väärä toive valheesta. Kyllä minusta sinun pitäisi kertoa. Ehkä pelkäät hänen reaktiotaan turhaan.
Saanko udella, mitä haluaisit kuulla?
Mitä väliä mitä joku haluaa kuulla. Tietysti kaikki tietämisen arvoiset asiat jotka vaikuttavat hänen elämäänsä.
Eli pitäisikö puhua itsetuhoisuudesta? Se nyt ei muita varsinaisesti koske kuin itseä.
Mitä mä teen väärin.