Haluaisin sellaisen miehen jonka
kanssa me tapailisimme vain noin kerran kuussa. Kävisimme yhdessä esim. elokuvissa ja huvipuistossa. Halisimme ja suutelisimme suulle ja ehkä esim. vatsaankin mutta sen pidemmälle en haluaisi mennä. Löydänköhän sellaisen miehen?
Kommentit (23)
Aika harvoin olis pillua ulottuvilla?
t. mies
ei löydy. miehen tarkoitus on lisääntyä, ei leikkiä jonkun harpun puolisoa kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
No joo, kun sen verran hävettää ko. touhut. ja häpeän joitain omia ruumiinosiakin, vaikka aika kaunis olenkin.
Kyllä myös pillu pitäis saada nuolla
Miksi pitäis lipittää vatsaa? Miks ei vain elokuvat ja huvipuisto?
Vierailija kirjoitti:
Löydät kaappihomosta.
No etkä löydä! Jätä meidät rauhaan! Ei paljon nappaa leikkiä tollasta. Elämä on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis lipittää vatsaa? Miks ei vain elokuvat ja huvipuisto?
Koska olen kuitenkin suht normi hetero ja kaipaan miehen kosketusta mutta häpeä estää menemästä pidemmälle
ap
Ihmeellinen seksuaalisesti estynyt hörhö...
Haluat varmasti enemmänkin kunhan vähän kasvat. Jahka tulet lailliseen ikään, täällä wanhempi herrasmies odottelee.
Minulle sopisi erittäin hyvin tällainen suhde. Näin sellaisessa paljon hyvää ja ymmärrän täysin, mitä aloituksellasi haluat. Itse asiassa minulla on ns. komeettakumppani, jota tapaan ainoastaan muutaman kerran vuodessa, eikä tuo suhde ole minulle yhtään vähäarvoisempi sen vuoksi.
Toiselle täytyy tietysti vastaavasti sopia se, että minulla on monenlaisia muitakin suhteita, joihin osaan kuuluu seksi ja läheisyys ja osaan ei.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Ei ollenkaan. Onko nainen sinulle vain pillu?
Kyllä monet tykkäävät halailla ja pussailla kavereiden kanssa. Ei se niin ihmeellistä ole.
Kuule ap, tuollaista mies seuraa saat seuralaispalvelusta. Niitä löytyy kaikista suuremmista kaupungeista.
Huono puoli on se, että tuosta miehen seurasta täytyy maksaa.
Mutta maksaihan seurustelukin, hyvät ruuat, viinit, tunnelman luominen ja muu
Seuralais palvelusta saa juuri sellaista, kun pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Ei ollenkaan. Onko nainen sinulle vain pillu?
Ei ole. Onko sinun romanttiset suhteesi pilluttomia?
Löydät haluamaasi seuraa toisesta autistista.
Pystyn siis olemaan intiimissä kanssakäymisessä vain sellaisten miesten kanssa joihin en ole ihastunut/rakastunut. Mutta nyt olen syvästi rakastunut (ekaa kertaa elämässäni)ja siksi hävettää "paljastaa puutteeni" Hänen kanssaan haluaisin siis tämän vatsanlipitys huvipuisto suhteen.
Ap
?