Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko reilua kertoa vai olla hiljaa?
Mietin tässä ihan samaa. Kyse ei kuitenkaan ole minun salaisuudestani, mutta tunnen osasyllisyyttä tietäessäni siitä.
Kyse nyt oli jostain aivan muusta kuin salaisuudesta tai positiivisesta asiasta, josta em. Todella surullisia tarinoita ihmisillä.
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta positiivisesta asiasta ei tässäkään ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä ihan samaa. Kyse ei kuitenkaan ole minun salaisuudestani, mutta tunnen osasyllisyyttä tietäessäni siitä.
Kyse nyt oli jostain aivan muusta kuin salaisuudesta tai positiivisesta asiasta, josta em. Todella surullisia tarinoita ihmisillä.
En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta positiivisesta asiasta ei tässäkään ole kysymys.
Mitä sinä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Pusipusi, mörökölli
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitit?
Jos kertoisin tietämäni asian ihmiselle josta pidän kovasti, aiheuttaisin hänelle surua.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sä se jaksat. Kirjoitatko tän aina uusiks, vai vedätkö copypastella?
Tietäminen on yleensä parempi kuin tietämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Pusipusi, mörökölli
Mörökölli?
Olisitpa ollut kanssani katsomassa, kun kaukana taivaanrannassa taivaan kulta ja riisuuntuneet puut kohtasi. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Et ehkä ymmärräkään kuinka kovasti ja jatkuvasti sinua kaipaan. Kuinka melkein kaikki kokemukset tuntuu ihan piirun vajailta. Kuinka kovasti haluaisin, että olisit jakamassa kokemuksia kanssani. Kuinka nautin silloin kun olet siinä. Rakastan. Pelästyisit jos sanoisin sen sinulle, mutta niin se kai on.
Hyvää yötä, rakas<3
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ymmärräkään kuinka kovasti ja jatkuvasti sinua kaipaan. Kuinka melkein kaikki kokemukset tuntuu ihan piirun vajailta. Kuinka kovasti haluaisin, että olisit jakamassa kokemuksia kanssani. Kuinka nautin silloin kun olet siinä. Rakastan. Pelästyisit jos sanoisin sen sinulle, mutta niin se kai on.
Hyvää yötä, rakas<3
Oho, tuöikin viimeseksi eri sana kuin yleensä, en edes huomannut ennen kun nyt palasin.
Luonto on peittynyt kuuraan ja minä kaipaan sinua vierelleni lämmittämään. On tyyntä ja hiljaista. Vain talitiainen nakuttaa ikkunoiden vierustoja. Vietä kiva sunnuntai läheistesi parissa. 💚
Kova ikävä. Olisitpa lähelläni. Rakas olet.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Leikkaamiini pähkinäpensaan oksiin oli muodostunut hiusjäätä. Olisitpa ollut kanssani niitä ihastelemassa. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Mieluummin suru totuudesta kuin väärä toive valheesta. Kyllä minusta sinun pitäisi kertoa. Ehkä pelkäät hänen reaktiotaan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin suru totuudesta kuin väärä toive valheesta. Kyllä minusta sinun pitäisi kertoa. Ehkä pelkäät hänen reaktiotaan turhaan.
Saanko udella, mitä haluaisit kuulla?
Hyvää yötä suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olisitpa sylissäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan hänen mielestään ansainnut totuutta. Se traumatisoi pahemmin kuin mikään muu siinä miten kohteli. -Ihan sivusta.
Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3