Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
2101/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisipa katsoa sua ihana, kuten istuessasi puisella penkillä kerran lounastauolla. Olin aikomassa ottaa kuvaa ja nähdessäni sut, oli kiire lähteä luoksesi. Moikkaamaan. Kysyy nimeäsi. Olit mennyt. Ihana muisto susta nauramassa...Olispa kuva, mitä katsoa. 

Mua kiinnostaa yleensäkin ihmis(t)en sisustusmaku, koska se kertoo myös ihmisestä.

Sama. Harmi vaan, et silloinen koti oli eron ja tulevan muuton vuoksi aika tyhjä. Verhot oli tilapäiset ja olohuonees oli partsin kalusteet. Muutto siirtyi kesän yli. Vähitellen laitoin mieluisan nykyisestä. Olisi ollut kiva saada tänne kutsua kylään. Ei valitettavasti olla irl  yhteydessä. Lounastauko ohi. T. ap. 😊

Vierailija
2102/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisipa katsoa sua ihana, kuten istuessasi puisella penkillä kerran lounastauolla. Olin aikomassa ottaa kuvaa ja nähdessäni sut, oli kiire lähteä luoksesi. Moikkaamaan. Kysyy nimeäsi. Olit mennyt. Ihana muisto susta nauramassa...Olispa kuva, mitä katsoa. 

Mua kiinnostaa yleensäkin ihmis(t)en sisustusmaku, koska se kertoo myös ihmisestä.

Sama. Harmi vaan, et silloinen koti oli eron ja tulevan muuton vuoksi aika tyhjä. Verhot oli tilapäiset ja olohuonees oli partsin kalusteet. Muutto siirtyi kesän yli. Vähitellen laitoin mieluisan nykyisestä. Olisi ollut kiva saada tänne kutsua kylään. Ei valitettavasti olla irl  yhteydessä. Lounastauko ohi. T. ap. 😊

Aika usein koen, etten kuulu oikein mihinkään. Nekin on usein niitä hyviä päiviä. Pitäisi kai olla tyytyväinen, mutta aika harvoin koen olevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet minulle rakas. Mielelläni olisin vaihtanut kuulumisia kanssasi.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
2104/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Eikö sinulla ole hänen numeroaan?

Vierailija
2105/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Missä olisit vaihtanut kuulumisia? Et ikinä laita viestiä. Olen odottanut.

Kuinka kauan menee, että saan sut omakseni koko loppuelämäkseni? Kosin sua kahden vuoden sisään, mutta haluaisin olla sun kanssasi jo huomenna.

Rakastan sua <3

Peikonkulta
2106/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen alkutalven päivä. Lumihanki paljasti yölliset kulkijat. Hiiret, jäniksen, kärpän. Jäljistä päätellen kärppä oli noutanut loukuttamani hiiret pihamaalta. Niin luonnon kiertokulku jatkui. Olisitpa ollut kanssani seurailemassa minne jäljet johtaa. Nyt voitaisiin hautautua peiton alle lämpimään. Hetken levolla jo sinua tovin silittelin. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2107/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Kuinka kauan menee, että saan sut omakseni koko loppuelämäkseni? Kosin sua kahden vuoden sisään, mutta haluaisin olla sun kanssasi jo huomenna.

Rakastan sua <3

Huh huh, nyt meni aika kuumaksi! Nää nettirakkaudet on ihan huippuja!🥰

Vierailija
2108/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

On toki.

Vierailija
2109/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Rakastan sua <3

Et taida olla kaivattuni. Viestimme oikeassa elämässä aika säännöllisesti. Kerron tämän siksi, ettet harhailisi, jos et saa kaivatultasi viestejä. Tänään nukahdin ja koomailin ja laitoin viestiä vasta vähän myöhemmin. Tarvitsisi varmaan lähteä liikkeelle siitä, että hän ilmaisisi halunsa olla kanssani. 

Vierailija
2110/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

On toki.

Odotan viestiäsi. ;) <3

Vierailija
2111/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun päivänsankarille onnittelut jo etukäteen :)      21.11 jos me oikein muistelemme

Koskaan ei aamu tiedä, mitä ilta tuo tullessaan.

Isänpäivää odotellen.

Vierailija
2112/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Rakastan sua <3

Et taida olla kaivattuni. Viestimme oikeassa elämässä aika säännöllisesti. Kerron tämän siksi, ettet harhailisi, jos et saa kaivatultasi viestejä. Tänään nukahdin ja koomailin ja laitoin viestiä vasta vähän myöhemmin. Tarvitsisi varmaan lähteä liikkeelle siitä, että hän ilmaisisi halunsa olla kanssani. 

Älä nyt taas hermostu, mutta teillä vaikuttaa olevan aika erikoinen ja kiinnostava suhde. Olet kertonut joskus silitteleväsi häntä. Tapaatte usein ja viestittelettekin aika säännöllisesti. Kerrot hänelle ajatuksistasi, mutta ette puhu mielestäsi suoraan tärkeistä asioista. Tuota kaikkea on ilmeisesti jatkunut useampia vuosia ja hän suhtautuu sinuun suojelevasti. Miten jaksat tuollaista odottamista kun mies ei tee aloitetta eikä osoita tahtoaan? Ehkä hän odottaa, että sinä tekisit aloitteen, eikä ymmärrä, että pitää sinua löysässä hirressä. Tai hän ei halua tai pysty muuhun kuin tuohon hiljaiseen suhteeseen.

Vierailija
2113/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilua kertoa vai olla hiljaa?

Vierailija
2114/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset selvittävät asiansa ja tunteensa oikeassa elämässä. Kullekin se on omanlainen. Ei toisten asioita tarvitse puida tietämättä niistä mitään. Kukin tietää itse oman tilanteensa ja mitä tekee ja miksi. Joskus valinnat on hyviä ja joskus ei ja joskus ne on jotain muuta. Ihmettelen ihan oikeassakin elämässä miten toiset tietävät minusta kaiken ja antavat hyviä neuvojaan. Vielä hassumpaa tällainen on täällä somessa, jossa ei tiedä kuka kukin on ja toisten asioita aletaan puida. Itse koen sen hirmuisen rasittavaksi. Sitten on olemassa näitä parittajia. Jotkut tietävät mielestään ketkä eivät sovi toisilleen ja ketkä sopivat ja tekevät sitten toimia, jotta syntyy heidän mielestään sopivia pareja. Ovatko he leikkineet edellisessä elämässä marionettinukeilla?

t. Miestä kaipaava nainen (en tärkeää kaipaava) sivusta

Vierailija
2115/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeän kaipaaja säännöllisesti tapaa, viestittelee ja silittelee kaivattuaan. Silti kuulumisten kysyminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Erikoista kyllä. Taitaa olla vain keksittyä tarinaa koko ketjun täydeltä. Älä huoli, ei mua kiinnosta yhtään eikä tarvi tähän reagoida mitenkään.

Vierailija
2116/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeän kaipaaja säännöllisesti tapaa, viestittelee ja silittelee kaivattuaan. Silti kuulumisten kysyminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Erikoista kyllä. Taitaa olla vain keksittyä tarinaa koko ketjun täydeltä. Älä huoli, ei mua kiinnosta yhtään eikä tarvi tähän reagoida mitenkään.

Tää ketju meni aina oudoksi. Tänään vaan inehmo / minä.

Vierailija
2117/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sille mitään, jos sinulla on tapana silitellä ihmisiä, itse kartan viimeiseen asti sellaista. En myöskään pidä lepertelyistä, enkä ole kummoinenkaan romantikko, vaikka niin ehkä toivoit, joten ne asiat voit minusta unohtaa. Täällä voi saada ihan virheellisen kuvan ihmisestä. Siksi ne perustakaan näistä keskusteluista vaan tykkään tavata ihmiset ihan livenä mahdollisimman nopeasti. Vastasin nyt sitten sinulle kuitenkin, vaikka et reagointia toivonutkaan.

Vierailija
2118/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset selvittävät asiansa ja tunteensa oikeassa elämässä. Kullekin se on omanlainen. Ei toisten asioita tarvitse puida tietämättä niistä mitään. Kukin tietää itse oman tilanteensa ja mitä tekee ja miksi. Joskus valinnat on hyviä ja joskus ei ja joskus ne on jotain muuta. Ihmettelen ihan oikeassakin elämässä miten toiset tietävät minusta kaiken ja antavat hyviä neuvojaan. Vielä hassumpaa tällainen on täällä somessa, jossa ei tiedä kuka kukin on ja toisten asioita aletaan puida. Itse koen sen hirmuisen rasittavaksi. Sitten on olemassa näitä parittajia. Jotkut tietävät mielestään ketkä eivät sovi toisilleen ja ketkä sopivat ja tekevät sitten toimia, jotta syntyy heidän mielestään sopivia pareja. Ovatko he leikkineet edellisessä elämässä marionettinukeilla?

t. Miestä kaipaava nainen (en tärkeää kaipaava) sivusta

Edellisessä elämässä he olivat parhaita ystäviä pienestä pitäen ja leikkivät ensin pikkuautoilla ja sen jälkeen isommilla. Toinen tohelteli enemmän, toinen oli vakaampi. Välillä se toinenkin pysähtyi ja katsoi vierestä ja hämmästeli kiitollisena, miksi tuo toinen on vieläkin siinä. 😊

Vierailija
2119/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan paljon. On reilua kertoa, jos minulta kysytään. Oli miten oli. Aina yhtä harmillisia nuo analyysit, joissa kirjoittamaani on aina luettu piirun sivuun. Tietenkin, koska konteksti ei ole lukijan tiedossa. Eihän niillä mitään merkitystä sinänsä ole, mutta en oikein ymmärrä niiden funktiota. No, sinä onneksi tiedät tilanteen. Onhan tämä meidän juttu erikoinen ja omituinen, mutta se on. Tänään luotan siihen, että meille molemmille merkityksellinen. Yksi niistä, joissa todellisuus on tarua ihmeellisempi. Epäselvää ainakin minulle on se, onko sinun tunteet muutakin kuin ystävyyttä. Kaipaan aikaa kanssasi. Toivon, että asiat rakentuu. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
2120/2522 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvottomien ihmisten massasta yksi jäi mieleen. Kasvottomana. Kuten kaikki muutkin. Jäi tunne, jäi jotain muuta. Miten nolona koenkaan sen etten tunnista ihmisiä. Olenko prosopagnosian vuoksi vain tarkoituksettoman tylynä kulkenut ohi tunnistamatta. Niin minä tekisin. 

Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Ketju on lukittu.