Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. En oikein tiedä mitä sanoisin tänään. Raskaalta tuntuu tämä elämä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ei sen tarvi olla näin. Rakastan sua. Tuu mun kanssa pihaileen ja halaileen, niin elämä on ihanaa.
Ei sinun tarvi kuin pyytää ja tuun pyytämättäkin, jos sinut vaan jostain löydän.
Ootko varma? Kestätkö sen, että rakastan sua. Sen että haluan sua. Sen että suunnitellaan omien unelmien lisäksi yhteisiä unelmia?
Haluan sut mukaan kaikkeen. Tehdään se isosti ja toteutetaan yhdessä. Oletko valmis siihen?
En oo varma, onko tää ihan totta vai uneksinko taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ei sen tarvi olla näin. Rakastan sua. Tuu mun kanssa pihaileen ja halaileen, niin elämä on ihanaa.
Ei sinun tarvi kuin pyytää ja tuun pyytämättäkin, jos sinut vaan jostain löydän.
Ootko varma? Kestätkö sen, että rakastan sua. Sen että haluan sua. Sen että suunnitellaan omien unelmien lisäksi yhteisiä unelmia?
Haluan sut mukaan kaikkeen. Tehdään se isosti ja toteutetaan yhdessä. Oletko valmis siihen?
Olen varma. Toivon, e
Samat sanat. Koska rakastan niin älyttömästi. Mietin sua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä todella surullinen että tässä kävi näin. Mietin oikeasti tuntikausia joka päivä sinua ja kaikkea sitä mitä meillä oli. Ensimmäinen asia mielessäni joka aamu olet sinä. Pyydän, että et tee samoin kenellekään muulle. Tee palvelus ja opettele tuntemaan itsesi niin, ettet enää lupaa kenellekään mitään mitä et voi pitää. Minä oikeasti rakastin sinua. Ja rakastan vieläkin.
Kenelle tämä? Mitä sinulle luvattiin?
Rakastelua varmaan, pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen varma. Toivon, e
No varmaankin saisit suoran viestin kaivatultasi muutaman päivän sisään, jos hän nuita juttuja täällä sattuisi lukemaan.
Joudun paljastamaan. Olen lähettänyt suoran viestin lähiaikoina.
Tärkeän<3 kaipaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen varma. Toivon, että rakastaisit ja haluaisit. Toivon, että olisi me.
Sit täytyy juosta ja kovaa tai ehkä hitaammin, jos onkii maratoni.
Sun silmät ajatuksissani, kuten eilen illalla kotimatkalla katsellessani tähtiä. Sussa on jotain häiritsevän tuttua. Tunsin tavatessani samaa aikoinaan eteisen ovella. Kaipaan halaustasi, käsivarsiani ympärillesi ja aika katoaa. Tiedän, että nähdessäni sut, tulen tuntemaan samoin kuin ei oltaisi erossa oltukaan. Niin lähellä, mutta kaukana. Ovi oli auki ja ennen kuin huomasin, astuit siitä. Tavattaisipa taas! Kauniita unia, guapo.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeän<3 kaipaajalle.
On totta, että sain viesti irl. Näin unta, että sukulaisesi ei hyväksynyt minua ja sen jälkeen kohtelit kuin ilmaa.
Kivaa päivää, tärkeä<3
Kyllä menee niin sakeeksi nämä jutut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluan sut mukaan kaikkeen. Tehdään se isosti ja toteutetaan yhdessä. Oletko valmis si
Mä en sitten näitä viestejä kirjoittanut. Haluaisin vaan tutustua paremmin, ilman mitään sen suurempia taka-ajatuksia. Jos ja kun on asiaa, niin sitä voi minulta ainakin kysyä. Ja toivottavasti myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeän<3 kaipaajalle.
On totta, että sain viesti irl. Näin unta, että sukulaisesi ei hyväksynyt minua ja sen jälkeen kohtelit kuin ilmaa.
Kivaa päivää, tärkeä<3
Kunpa saisin sua tänään. Ikävä ihaninta. Rakastan.
Kivaa päivää sullekin.
Sun iloisuus toi tähän päivään hyvän mielen ajatukset. Tein samaa työtä, mitä päivänä keväisen, jolloin toisen kerran juteltiin ja katsottiin ikkunan takana linnunpesää.
Vierailija kirjoitti:
Sun iloisuus toi tähän päivään hyvän mielen ajatukset. Tein samaa työtä, mitä päivänä keväisen, jolloin toisen kerran juteltiin ja katsottiin ikkunan takana linnunpesää.
Ilman häntä ei tulla voi mitenkään uutta kesää.. 😘
Siinä ja siinä, ei tainnut ehtiä kolmas 🌻🌻🌻avautua, joukkoon muiden 🌼🌼🌼🌼🌼. Halusin poiketa asioilla, tutun pihamaan ohi. Ei näkynyt sua. Räntää satoi paluumatkalla. Salava tääl kaunistautuu, sai lumipeitteen. Muistelin tänään ääntäsi ja kasvojasi...Näin näyn susta, menit ohimennen portaisiin ja katselin menoasi kumihanskat käsissäsi. Olit samannäköinen kalju kuin tavattaessa. Ollaankohan muututtu tuosta. Mä rakastuin. Auringonnousun taustakuvaan, otin ajatellen sua. Haluaisin viedä sut sinne paikkaan viel.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ja siinä, ei tainnut ehtiä kolmas 🌻🌻🌻avautua, joukkoon muiden 🌼🌼🌼🌼🌼. Halusin poiketa asioilla, tutun pihamaan ohi. Ei näkynyt sua. Räntää satoi paluumatkalla. Salava tääl kaunistautuu, sai lumipeitteen. Muistelin tänään ääntäsi ja kasvojasi...Näin näyn susta, menit ohimennen portaisiin ja katselin menoasi kumihanskat käsissäsi. Olit samannäköinen kalju kuin tavattaessa. Ollaankohan muututtu tuosta. Mä rakastuin. Auringonnousun taustakuvaan, otin ajatellen sua. Haluaisin viedä sut sinne paikkaan viel.
Viime aikoina noi kumihanskat on saanut ihan uuden merkityksen mulle. En kestä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoi
tti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Haluan sut mukaan kaikkeen. Tehdään
Luultavasti lainaus tulee ihan väärin. Tiedän, että kaivattuni on varovainen. Hän tuskin lupailisi ikuisuuksia tässä vaiheessa. Minäkin ajattelen, että isoja lupauksia voi tehdä vastakun on jonkin verran maisteölut arkea ja ihoakin yhdessä. Monenlaista olemme ehtineet, mutta pariskuntaelämää emme. Itse en kylläkään voi sanoa, ettei olisi taka-ajatuksia. Kyllä minä haluaisin olla hänen kanssaan. Sen verran hyvin tunnetaan, että tutustumisajatus ei riitä.
Ap tärkeälle<3 kirjoittava
Minä rakastan sinua. Joskus on vaikea avautua henkilökohtaisemmista ajatuksista ja asioista sinulle kun et oikein kommentoi mitään, enkä tiedä mitä sanomastani ajattelet. Fakta on, etten saa tarpeekseni seurastasi. Lähemminkin voisi olla.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sinua. Joskus on vaikea avautua henkilökohtaisemmista ajatuksista ja asioista sinulle kun et oikein kommentoi mitään, enkä tiedä mitä sanomastani ajattelet. Fakta on, etten saa tarpeekseni seurastasi. Lähemminkin voisi olla.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ollaan lähemmin. Molemmat sitä haluaa, vaatii. Tiedän että me kuulutaan yhteen. Miksi vatvotaan?
Kaikki muu on yhdentekevää kun välillämme on rakkautta. Se on suurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoi
tti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ootko varma? Kestätkö sen, että rakas
Kyllä mä lähden ikuisuuden toiveella mihin tahansa suhteisiin, mutta ainahan ne eivät valitettavasti kestä. Isoista asioista mikään ei ole tällä hetkellä minulle tärkeämpää kuin kaivattuni ystävyys.
Sinulla ei ole mitään käsitystä kuinka paljon toivon että todella olisit kaivattuni.