Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Peikonkulta
2081/2522 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen oli tuonut riitteen järven rannoille. Mäen rinteen puut olivat pakkasen huurruttamia. Niin kaunista. Olisitpa ollut kanssani. Ja nyt yöllä lämmittämässä kyljessäni. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2082/2522 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan toisen kanssa vaan viihtyy. Jotain samaa kai meissä on tai mistä minä lopulta tiedän. Mulla on tosi hyvä tässä näin. Tai niin hyvä, kuin tässä tilanteessa voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2522 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua tärkeän<3 kaipaaja ja kuuntelen sua sydämellä vaikken aina vastaakaan.

Vierailija
2084/2522 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinä olet nyt siinä?

Peikonkulta
2085/2522 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin sinua lämpimän peiton alle. Siellä näen sinut unen rajamailla. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2086/2522 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä päivä, väsyttääkin.

Miksi, oi miksi, minusta ja kaivatusta tuli lähes ventovieraita? Sitä oon viime aikoina pohtinut paljon. Miksi jonkun yhden puhelunkin soittaminen on hankalaa, kun ennen se oli jokapäiväistä. Kasvettiin erillemme vissiin. Surkeeta.

Vierailija
2087/2522 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olisitpa lähelläni. Saisinpa jakaa kanssasi hetkiä.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
2088/2522 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Heräilyt kiireettömänä sun vieressä. Pusut, aamukahvit, halailut, aamukokkailut yhdessä.

Kävelyt pihalla. Kädestä kiinni pitäminen. Toistemme jatkuva ihmettely. Hyväilyt ja sekstailut.

Oot mun unelma. Haluan sen toteutuvan.

Vierailija
2089/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen, vihreä, lila ja sininen. Paikalla 5 koivua jäljellä, uuden talon edessä. Ajattelin lähteä tanssimaan. Olisi joskus kiva lähteä sun kanssa, ihana. 

Vierailija
2090/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Heräilyt kiireettömänä sun vieressä. Pusut, aamukahvit, halailut, aamukokkailut yhdessä.

Kävelyt pihalla. Kädestä kiinni pitäminen. Toistemme jatkuva ihmettely. Hyväilyt ja sekstailut.

Tää kuulostaa aivan parhaalta, mut aamukokkailut voisi muuttaa iltakokkailuiksi. 😀

Vierailija
2091/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kiinnostukset ovat ihan sinun sukupuolessasi, vaikka olet toista kuullut.

Vierailija
2092/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, tärkeä<3

Tää kuulostaa aivan parhaalta, mut aamukokkailut voisi muuttaa iltakokkailuiksi. 😀

Suostun. Aamupala jossain kivassa paikassa ja illalla kokkailut.

Vierailija
2093/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ois mulle, niin sanoisin, että onnea yritykseen vaan sille, joka aikoo saada minut aamulla jonnekin kivaan paikkaan, joka ei ole sänky. Myöhemmin ip sauna on kyllä parasta ja sen jälkeen voisi jo kokkaillakin.

Vierailija
2094/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut ihan hirveä ikävä sinua. Välillä vain suljen silmät ja kuvittelen sinut iholleni. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
2095/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
2096/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut ihan hirveä ikävä sinua. Välillä vain suljen silmät ja kuvittelen sinut iholleni. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ikävä on sinuakin ollut koko päivän. Ihana olisi kiinni painautua ja alkaa nukkumaan.

Rakastan sua. Tiedät sen.<3

Vierailija
2097/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa katsoa sua ihana, kuten istuessasi puisella penkillä kerran lounastauolla. Olin aikomassa ottaa kuvaa ja nähdessäni sut, oli kiire lähteä luoksesi. Moikkaamaan. Kysyy nimeäsi. Olit mennyt. Ihana muisto susta nauramassa...Olispa kuva, mitä katsoa. Yhä saat mut tuntemaan kuin sä oisit maailman ainoo. Oispa saanu tilaisuuden kertoa harjan varresta, kierrätyshyllyn vieressä oli siististi työvälineitä. Sulle tietty, jota kiinnosti tv-taso.

Peikonkulta
2098/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚

Vierailija
2099/2522 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei enää nähtäis, niin olit hän, joka toi huomiselle tarkoituksen. Luotin suhun heti, olin menettänyt aiemmin ja sitä oli vaikeaa korjata. Roihu, joka heräsi lähelläsi, on sisälläni. Mitä olisikaan nähdä taas, tiedän,  aivan ihanaa. Nuku hyvin komistus. Sydän.

Vierailija
2100/2522 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa katsoa sua ihana, kuten istuessasi puisella penkillä kerran lounastauolla. Olin aikomassa ottaa kuvaa ja nähdessäni sut, oli kiire lähteä luoksesi. Moikkaamaan. Kysyy nimeäsi. Olit mennyt. Ihana muisto susta nauramassa...Olispa kuva, mitä katsoa. Yhä saat mut tuntemaan kuin sä oisit maailman ainoo. Oispa saanu tilaisuuden kertoa harjan varresta, kierrätyshyllyn vieressä oli siististi työvälineitä. Sulle tietty, jota kiinnosti tv-taso.

Mua kiinnostaa yleensäkin ihmis(t)en sisustusmaku, koska se kertoo myös ihmisestä.

Ketju on lukittu.