HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Myös meitä nuorempia miehiä ahdistellaan. Olin uimahallissa uimassa eilen kun viereen tuli vanhempi nainen joka iski silmää ja kysyi: ottaako köli pohjaan? En sanonut mitään, mutta tuli surullinen ja pelokas olo joka jatkuu vieläkin.
Petri 22-v
Ja samat lukiotytöt nauttivat miesten huomiosta etelän lomakohteissa😁
Onko tullut mieleen, että naiset ahdistelee tyttöhä ja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon mitä ilmaiseksi oli luettavissa niin olipas naurettavaa valitusta turhasta.
Ensimmäinen setämies ilmoittautui.
Tietenkin nämä tuntuvat sinusta turhalta, koska et ole tullut ahdistelluksi 10-vuotiaasta sillein, että aikuiset joiden pitäisi olla turvallisia, ahdistelevatkin sinua.
Tuota kannattaisi jokaisen aikuisen miehen tosissaan miettiä.
Itselleni oli ahdistelukokemusten jälkeen jo lapsena selvää, että jos jossain asiassa täytyy kääntyä aikuisen puoleen niin sen aikuisen tulee olla nainen.
Se miehistä naisten ja lasten suojelijoina. Pffft.
Miesten ei tarvitse enää olla naisten suojelijoita. Naiset pärjäävät ihan hyvin itsestään.
Olen samaa mieltä, siksi armeija tulee lopettaa. Eivät pojat enää menetä vuotta nuoruudestaan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, me koemme paikallistenkin miesten huomionosoitukset ahdistavina.
Poikien äitinä HS:n miesviha on kuvottavaa. Kaikki miehet... nynnynnyy...
Sitten ne miehet jotka eivät varmasti ahdistele eli kilttikset, hissukat ovat naisille lähinnä kirosanan vastine ja pilkan kohde.
otetaan muslimimaista mallia naisten koulunkäyntiin. loppuu se valitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.
Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.
Kas kun minäkin olen uimari enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön.
Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?
Luuletko ettei toinen mies tunnista runkkaamista ja alkavaa erektiota?
En tiedä missä käyt uimassa mutta aika monesti uintia harrastettuani en ole koskaan nähnyt mitään tuon kaltaistakaan meidän halleissa. Jännä miten nää ketjut täyttyy hetkessä tarinoista joissa jollain asuinalueilla näyttää liki jokainen vastaantulija olevan ties mikä pervo joka ei kykene hillitsemään ollenkaan itseään. En oikein usko että tuo epäuskottavien tarinoiden keksiminen ainakaan parantaa varsinaisen ongelman (siinä artikkelissa) ratkaisemista.
Opiskeluaikoina kävin eräässä pääkaupunkiseudun uimahallissa treenaamassa uimista. Koska minulla oli uimalasit päässä, niin näin vedenalaiset tapahtumat selvästi. Uimahallissa oli myös koululaisryhmä, ehkä n. 10-12v ikäisiä viereisellä rajatulla alueella. Näin lasieni kanssa kun aikuinen mies pikkuhiljaa hilautui kohti lasten ryhmää ja hänellä oli muna seisokissa ulkona uimahousuista. Siinä hän läheni lapsia ja "iloisesti osallistui" lasten vesipeuhuihin. Kun pääsin altaan päähän niin aikomukseni oli tehdä hänestä ilmoitus valvojille. Kun pääsin valvojien kopille, niin äijä oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Lapsilla on aina oma valvoja ja maikka paikalla. Useampi kuin yksi koska sukupuolet ja allas+suihku pitää olla valvottuna.
Muuten ihan viihdyttävä tarina. Huomaa kyllä että olet lintsannut koulu-uinnit.
Ok, eli sun on vaikea hyväksyä sitä, että tällaista voi tapahtua oikeasti ja ihan täällä kotosuomessa? No, eipä sinun mielipiteesi tuota tapahtumaa tekemättömäksi enää saa.
Joo on vaikea uskoa. Keksi jotain muuta kuin kouluryhmä joka muka olisi ilman valvontaa altaassa.
Mistä keksit sen ettei ollut valvontaa altaassa?
Kuten kerroin, niin minulla oli uimalasit joilla näin myös pinnan alla tapahtuvat asiat. Sä et pysty näkemään altaan reunalta tai vaikka olisit itse altaassa seisomassa mitä pinnan alla tapahtuu, varsinkin kun vedessä on lapsijoukko polskimassa. Tämä nyt vaan on tapahtunut, uskoit tai et.
Jos siellä oli valvoja paikalla, siis opettaja katseomassa lasten puuhailua niin miksi sun tarinassa hän ei puutu siihen että aikuinen mies menee niiden radoille leikkimään lasten kanssa, oli sillä uikkarit jalassa tai ei.
Mä nyt sanon sulle suoraan etten usko. Syynä mm. koulutus vesiliikunnan alalla. Me nähdään kyllä jos joku mies menee lasten luo ja me jopa korjataan tekniikkavirheitä uimatreeneissä ihan sieltä altaan reunalta.
Sitä en tajua miksi sulla on joku raivoisa tarve keksiä näitä juttuja.
Naiset ovat liian herkkiä koulumaailmaan. Kyllä se tiedettiin jo satoja vuosia sitten. Palataan vanhaan systeemiin jolloin naiset pysyvät kotona eivätkä ahdistu.
Vierailija kirjoitti:
Ahdisteleehan naiset poikiakin.
Niistä ei vain saa kirjoittaa. Hesarilla on parempi missio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö venytätte hyvän maun rajoja ja alatte vänkäämään että Wicked Weaseleissa voi aivan hyvin mennä paikalliseen allasbaariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan😁 Suomi on tunnettu helpoista naisistaan.
tuskin tämäntyyppisestä ahdistelusta tullaan koskaan pääsemään.
se on vähä saman kuin ylinopeus aina joku painaa kaasua liikaa
kun on tie auki ja seuraukset olemattomat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä vängätä tosi asiaa, akat ahdistelee myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ujommat miehet eivät uskalla jutella naisille ollenkaan, kun mikä tahansa voidaan ymmärtää ahdisteluksi.
Ja syntyvyys laskee laskemistaan, koska parisuhteita ei synny.
Jos et erota mikä on sopivaa käytöstä ja mikä taas on epäsopivaa käytöstä toista ihmistä kohtaan, niin älä lähesty KETÄÄN.
Ne, jotka tekevät tällaista, eivät välitä ketjun neuvoista. Ujommat ja aremmat eivät sitten uskalla lähestyä naisia senkään vertaa.
Kaiken ironian multihuipentuma on se, että jos miehet käyttäytyisivät kautta linjan paremmin, nuorten naisten tarvitsisi olla huomattavasti vähemmän varuillaan ja naama norsunveellä ahdistelun välttämiseksi. Näin ujompien ja arempienkin olisi helpompi ja turvallisempi lähestyä. No tästähän tietysti seuraa että ujommat ja aremmat joukolla puolustaavat naisia ahdistelua vastaan täällä netissäkin eikö niin? HELL NO!
Unohditko etteivät naiset tarvitse miesten apua tai tukea? Äidit sen pelon siemenen naisiin kylvää, ei naisten omat kokemukset.
Äidit? Mitä vit.... Kyllä se nimenomaan on omat kokemukset. Koskaan ei äiti mulle sanonut että älä tee sitä virhettä että kumarrut bussissa nostamaan laukkua.
Tässä ketjussa kerrotaan kuinka äidit sanovat lapsilleen että jos tarvitsee hakea apua, tulee etsiä nainen auttamaan koska miehiiin ei voi luottaa vaan jokainen on potentiaalinen pedari.
En usko että olet ehtinyt olla kaikkien maailman miesten rais kattavana, mutta silti sä pelkäät jokaista. Sen syynä ei ole sun omat kokemukset "miehistä" vaan pelkkä alkeellinen miesviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä vängätä tosi asiaa, akat ahdistelee myös.
ok iigori, lue nyt tarkkaan mihin vastailet ja yritä uudestaan
Miesten viestintä tässä asiassa on aina joko
- olen mies, minua ei ahdistelu haittaa ja naiset ovat tyhmiä kun ahdistuvat ahdistelusta TAI
- Olen mies ja minua ahdistelu haittaa tai ainakin teeskentelen niin ja naiset ovat tyhmiä kun ahdistuvat ahdistelusta eikä minua yhtään haittaa yllä oleva looginen ristiriita.
Tuosta jo näkee että miesten ja naisten elämä on hyvin erilaista tässä suhteessa. En usko että täällä on vielä koskaan nähty miestä jonka viesti on olen mies, minua ei ahdistelu haittaa tai minua ahdistelu haittaa, ymmärrän miksi naisia haittaa ja olen samaa mieltä että kaikilla pitää olla oikeus kehon koskemattomuuteen ja elämään ilman epäasiallisia huomautuksia ja tuen naisia. Ehei. Tätä se ei ole koskaan vaan tuhat viestiä ylemmän kappaleen mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös akkojenkin mukaan naisten pitänyt olla dramaattisia? Miehet on hengenvaara ja miehen seurassa ei voi olla ilman väkivallan uhkaa, sellainen reilu sukupuoli! Nimiä vaihdatte, mitään ette saa takaisin. Miksi yleistätte naisia, mutta miehiä suojelette? Kukaan mies ei edes tuomitse reilusti ahdistelua, ja silti te pässit annatte heille nimioikeuden ja kiljutte olevanne vapaita.
Tosi vapaita olette, kun saatte valita vain nimenvaihdon ja huivin. Heteroille vapaus on sama kuin miehen vallan valinta.
Oletko sä se palstan sukunimihullu?
Ei ole, hän on tavallinen suomalainen nainen. Noita on palstalla tuhansia.
Sinä unohdat nyt yhden asian: minä olin paikalla ja minä näin tämän tapahtuman. Sinä et. Vaikka kuinka jankuttaisit.