HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Huvittava ketju. Palstan mt-tapaus koittaa puoliväkisin keksittyine tarinoineen saada aikaan kohuketjun jossa pääsee riehumaan ja suoltamaan täysillä solvauksia jonkun niskaan. Ei tämä naisista ja niiden kokemasta häirinnästä kerro paljoakaan vaan tuon yhden mt-tapauksen pakkomielteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen, että naiset ahdistelee tyttöhä ja naisia?
Ahdisteleehan naiset poikiakin.
Niistä ei vain saa kirjoittaa. Hesarilla on parempi missio.
Älä yritä vängätä tosi asiaa, akat ahdistelee myös.
ok iigori, lue nyt tarkkaan mihin vastailet ja yritä uudestaan
Menikö rekkalesbolla tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.
Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.
Kas kun minäkin olen uimari enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön.
Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?
Luuletko ettei toinen mies tunnista runkkaamista ja alkavaa erektiota?
En tiedä missä käyt uimassa mutta aika monesti uintia harrastettuani en ole koskaan nähnyt mitään tuon kaltaistakaan meidän halleissa. Jännä miten nää ketjut täyttyy hetkessä tarinoista joissa jollain asuinalueilla näyttää liki jokainen vastaantulija olevan ties mikä pervo joka ei kykene hillitsemään ollenkaan itseään. En oikein usko että tuo epäuskottavien tarinoiden keksiminen ainakaan parantaa varsinaisen ongelman (siinä artikkelissa) ratkaisemista.
Opiskeluaikoina kävin eräässä pääkaupunkiseudun uimahallissa treenaamassa uimista. Koska minulla oli uimalasit päässä, niin näin vedenalaiset tapahtumat selvästi. Uimahallissa oli myös koululaisryhmä, ehkä n. 10-12v ikäisiä viereisellä rajatulla alueella. Näin lasieni kanssa kun aikuinen mies pikkuhiljaa hilautui kohti lasten ryhmää ja hänellä oli muna seisokissa ulkona uimahousuista. Siinä hän läheni lapsia ja "iloisesti osallistui" lasten vesipeuhuihin. Kun pääsin altaan päähän niin aikomukseni oli tehdä hänestä ilmoitus valvojille. Kun pääsin valvojien kopille, niin äijä oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Lapsilla on aina oma valvoja ja maikka paikalla. Useampi kuin yksi koska sukupuolet ja allas+suihku pitää olla valvottuna.
Muuten ihan viihdyttävä tarina. Huomaa kyllä että olet lintsannut koulu-uinnit.
Ok, eli sun on vaikea hyväksyä sitä, että tällaista voi tapahtua oikeasti ja ihan täällä kotosuomessa? No, eipä sinun mielipiteesi tuota tapahtumaa tekemättömäksi enää saa.
Joo on vaikea uskoa. Keksi jotain muuta kuin kouluryhmä joka muka olisi ilman valvontaa altaassa.
Muutamassa sekunnissa häipyi. . .
Ai maikka jonka on sääntöjen mukaan pakko seurata lapsia jatkuvasti, normaalien uimavalvojien lisäksi?
Ymmärrä nyt ettei ne kakarat ole siellä keskenään jonku pedarin ahdisteltavana.
Sinä unohdat nyt yhden asian: minä olin paikalla ja minä näin tämän tapahtuman. Sinä et. Vaikka kuinka jankuttaisit.
No teitkö opettajista rikosilmoituksen jos kerran ei ollut valvontaa kun lapset olivat altaassa.
Etkä sinäkään ollut paikalla, muuta kuin mielikuvituksessasi.
Mikä esti sinua kuvailemasta miestä valvojille? Luuletko etteivät valvojat osaa kävellä suohkutiloihin selvittämään asiaa?
Sun tarinassa on niin paljon aukkoja että sä vaikutat vain pelkältä pelletä joka keksii asioita miehistä. Kuka tahansa voisi kirjoittaa saman tekstin naisista naisten saunassa... siellä ne runkkaa toisiaan kun paikalle saapuu 4-vuotias. Se on totta koska mä sanoin niin. Mä kato näin. Mä olin paikalla, sä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.
Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.
Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?
En tiedä missä käyt uimassa mutta aika monesti uintia harrastettuani en ole koskaan nähnyt mitään tuon kaltaistakaan meidän halleissa. Jännä miten nää ketjut täyttyy hetkessä tarinoista joissa jollain asuinalueilla näyttää liki jokainen vastaantulija olevan ties mikä pervo joka ei kykene hillitsemään ollenkaan itseään. En oikein usko että tuo epäuskottavien tarinoiden keksiminen ainakaan parantaa varsinaisen ongelman (siinä artikkelissa) ratkaisemista.
Opiskeluaikoina kävin eräässä pääkaupunkiseudun uimahallissa treenaamassa uimista. Koska minulla oli uimalasit päässä, niin näin vedenalaiset tapahtumat selvästi. Uimahallissa oli myös koululaisryhmä, ehkä n. 10-12v ikäisiä viereisellä rajatulla alueella. Näin lasieni kanssa kun aikuinen mies pikkuhiljaa hilautui kohti lasten ryhmää ja hänellä oli muna seisokissa ulkona uimahousuista. Siinä hän läheni lapsia ja "iloisesti osallistui" lasten vesipeuhuihin. Kun pääsin altaan päähän niin aikomukseni oli tehdä hänestä ilmoitus valvojille. Kun pääsin valvojien kopille, niin äijä oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen.
Lapsilla on aina oma valvoja ja maikka paikalla. Useampi kuin yksi koska sukupuolet ja allas+suihku pitää olla valvottuna.
Ok, eli sun on vaikea hyväksyä sitä, että tällaista voi tapahtua oikeasti ja ihan täällä kotosuomessa? No, eipä sinun mielipiteesi tuota tapahtumaa tekemättömäksi enää saa.
Joo on vaikea uskoa. Keksi jotain muuta kuin kouluryhmä joka muka olisi ilman valvontaa altaassa.
Mistä keksit sen ettei ollut valvontaa altaassa?
Kuten kerroin, niin minulla oli uimalasit joilla näin myös pinnan alla tapahtuvat asiat. Sä et pysty näkemään altaan reunalta tai vaikka olisit itse altaassa seisomassa mitä pinnan alla tapahtuu, varsinkin kun vedessä on lapsijoukko polskimassa. Tämä nyt vaan on tapahtunut, uskoit tai et.
Jos siellä oli valvoja paikalla, siis opettaja katseomassa lasten puuhailua niin miksi sun tarinassa hän ei puutu siihen että aikuinen mies menee niiden radoille leikkimään lasten kanssa, oli sillä uikkarit jalassa tai ei.
Mä nyt sanon sulle suoraan etten usko. Syynä mm. koulutus vesiliikunnan alalla. Me nähdään kyllä jos joku mies menee lasten luo ja me jopa korjataan tekniikkavirheitä uimatreeneissä ihan sieltä altaan reunalta.
Sitä en tajua miksi sulla on joku raivoisa tarve keksiä näitä juttuja.
Oletko miettinyt sitä miksi sinulla on niin hirveä tarve jankuttaa, että minun kertoma tapahtuma on valehtelua?
Tämä tapahtuma on tosi. Vaikka se ei sinulle sopisikaan. Tiedän, että mitä tahansa asiasta selittelisin, niin se ei sinulle kelpaa. Siksi tämä on nyt viimeinen kommenttini tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju. Palstan mt-tapaus koittaa puoliväkisin keksittyine tarinoineen saada aikaan kohuketjun jossa pääsee riehumaan ja suoltamaan täysillä solvauksia jonkun niskaan. Ei tämä naisista ja niiden kokemasta häirinnästä kerro paljoakaan vaan tuon yhden mt-tapauksen pakkomielteistä.
Pelkällä aloituksella on lähes 400 tykkäystä. Siis sillä jossa käsketään miehiä kollektiivisesti häpeämään.
Se ei ole yhden pakkomielle, se on sitä palstan miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ookoo... tavataan reppanalle:
kirjoitin että naiset ahdistelevat tyttöjen ja naisten LISÄKSI myös poikia. Unohdit heidät listaltasi. Miksi? Sen jälkeen alat syyttelemään vänkäämisestä etkä osaa yhdys sanoja.
MINKÄ IKÄINEN OLET VEETI? Osaatko näyttää sormilla?
Eikö sun muijas ole nuollu tai sormettanu pitkään aikaan, kun noin raivona olet? 🤣
Koklaa miestä, muna pitää mielen iloisena.😁
Mmmmmmm.....lukiotyttöjen tiukat perceet. Tekee mieli työntyä sisään edestä ja takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit sen ettei ollut valvontaa altaassa?
Kuten kerroin, niin minulla oli uimalasit joilla näin myös pinnan alla tapahtuvat asiat. Sä et pysty näkemään altaan reunalta tai vaikka olisit itse altaassa seisomassa mitä pinnan alla tapahtuu, varsinkin kun vedessä on lapsijoukko polskimassa. Tämä nyt vaan on tapahtunut, uskoit tai et.
Jos siellä oli valvoja paikalla, siis opettaja katseomassa lasten puuhailua niin miksi sun tarinassa hän ei puutu siihen että aikuinen mies menee niiden radoille leikkimään lasten kanssa, oli sillä uikkarit jalassa tai ei.
Mä nyt sanon sulle suoraan etten usko. Syynä mm. koulutus vesiliikunnan alalla. Me nähdään kyllä jos joku mies menee lasten luo ja me jopa korjataan tekniikkavirheitä uimatreeneissä ihan sieltä altaan reunalta.
Sitä en tajua miksi sulla on joku raivoisa tarve keksiä näitä juttuja.
Oletko miettinyt sitä miksi sinulla on niin hirveä tarve jankuttaa, että minun kertoma tapahtuma on valehtelua?
Tämä tapahtuma on tosi. Vaikka se ei sinulle sopisikaan. Tiedän, että mitä tahansa asiasta selittelisin, niin se ei sinulle kelpaa. Siksi tämä on nyt viimeinen kommenttini tähän asiaan.
Ei sun tarvitse selitellä, se ei vain VOI pitää paikkaansa. Olisit edes keksinyt että siellä oli kolmen pojan porukka leikkimässä ja se mies iski niiden kimppuun... se menisi läpi.
Sä et vain tajua että opettajat, monikossa, eivät saa jättää lapsia uima-altaaseen hetkeksikään ilman valvontaa. Ei edes hetkeksi. Siihen ei tarvita sinua kertomaan valvojille että joku pedari meni housut nilkoissa leikkimään teinien kanssa, kun ne on valvottuna siellä.
Jokainen vesiliikunnan ammattilainen tajuaa sun tekstin paskapuheeksi, siksi tarve "jankuttaa"
Ei se mitään, yritä ens kerralla uudestaan, paremmalla onnella. Tutustu alaan jos meinaat keksiä tarinoita uimahallien vaarallisista miehistä.
Olen huomannut tosielämässä kun nainen ei saa sitä komeaa alfaurosta parisuhteeseen niin tästä alkaa miesten vihaaminen ja ahdistelutarinoiden keksiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitin että naiset ahdistelevat tyttöjen ja naisten LISÄKSI myös poikia. Unohdit heidät listaltasi. Miksi? Sen jälkeen alat syyttelemään vänkäämisestä etkä osaa yhdys sanoja.
Eikö sun muijas ole nuollu tai sormettanu pitkään aikaan, kun noin raivona olet? 🤣
Koklaa miestä, muna pitää mielen iloisena.😁
Tui tui veeti. palataan asiaan kun sulla kasvaa karvaa
Vierailija kirjoitti:
Mmmmmmm.....lukiotyttöjen tiukat perceet. Tekee mieli työntyä sisään edestä ja takaa
Anteliaat kaula-aukot🤪 kyllä nainen on parhaimmillaan 16-20 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä aloituksella on lähes 400 tykkäystä. Siis sillä jossa käsketään miehiä kollektiivisesti häpeämään.
Se ei ole yhden pakkomielle, se on sitä palstan miesvihaa.
Tämä. Naisena myötistä kaksinaismoralismille jota kollektiivisesti harjoitetaan. Koskaan ei ole herutettu enempää vaatteilla, instassa ym. lifestylealustoilla ja voimaannuttu onlyfanssissa (=helppoa rahaa joillekin, useimmille vain itsensä alentamista ilman kunnon korvausta).
Joku omakin vastuu on hyvä olla.. ihan kaikilla. Ja kyllä, pidin miesten huomiosta teininä, se on luonnollista. Mutta itsensä tyrkytys ihan millä tavalla vaan on aika perseestä.
Tiedän muutamia setiä jotka on istunut bussissa teinitytön viereen ja alkanut ehdottelemaan kaikkea.
Sitten päättärillä tytön paikalle kutsumat kaverit on leiponut sedän naamaa ja suomisetä on suuttunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomi-mies luulee että kaikki alaikäiset tytöt on hänen omaisuuttaan?
Eikös se ole just sitä Koraani-touhua josta niitä ulkomaalaisia aina syytetään?
Luuleeko keskiverto suomi-mies todella niin?
Eihän sedät aikuisia ja täysi-ikäisiä niin paljoa ahdistele. Nehän voi nostaa syytteet, jopa lyödä tai ottaa kuvan.
Miksi sedät ei juttele bussissa tai metrossa pojille. Ainoastaan yksinäisille tytöille.
Kuule kyllä ne juttelee, ja tädit myös. Jotkut on päällekäyvämpiä kuin toiset, mutta ei niistä yleensä kannata ahdistua.
terv. poika
Tappelussa sä voittaisit sen latvalahon sedän tai ainakin teillä olisi jollain tavalla tasapuolinen ottelu. Naisissakin on hulluja mutta me naiset jätetään pelkäämättä niitä samalla perusteella kuin te valitsette olla ahdistumatta omasta sukupuolestanne - me tiedetään että jos joutuu puolustamaan itseään, on edes jotkut mahkut.
Ja lisäksi, jos joutuisit tappeluun sen latviksen kanssa, se tuskin olisi pyrkimässä rikkomaan seksuaalista itsemääräämisoikeuttasi vaan kyse olisi jostain muusta riidasta. Tuskin munaasi kourittaisiin tai laitettaisiin sormea peräaukolle saati vakavampaa. Naisena minä ottaisin any day tappelun nakkikioskilla naisen kanssa jostain ei-seksuaalisesta kuin "vähemmän vakavan" seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkauksen miehen tekemänä.
Ja vielä lisäksi, jos maailmaan nyt ilmestyisi jostain kaksimetrisiä ja 120 kg painavia homoja jotka missä tahansa, baareissa, busseissa, koulussa, jopa ammatti-ihmisten asiakkaana kourisivat teitä ja huutelisivat ja käyttäytyisivät uhkaavasti, niin teillä olisi täysin toinen ääni kellossa näissä keskusteluissa.
Uskoisiko kukaan nainen tätä vai pitäisi homojen vastaisena??
No vaihdetaan homot sitten kaksimetrisiksi 80-vuotiaiksi mummoiksi jotka tekarit lonksuen ja henki haisten kävisivät teidän muniin kiinni ettekä olisi heiltä missään turvassa. Halla-aholle homo ehdotteli jotain kadulla ja Hallis painui scriptaansa haaveilemaan am pu vansa kyseistä henkilöä päähän. Eikä Hallikseen edes koskettu! Siinä teille miehille käytännön mallia siitä miten "kivaa" se on miehillekin kun tulee häirityksi kun ei sitä todellakaan halua.
50- naiset tällä palstalla keulii kuinka nuoret pojat on helppo juottaa humalaan ja raahata kotiin panolle. Taidat olla sitä porukkaa joka ahdistelee nuoria miehiä eikä tajua että 99 ahdistelua ei ole ok sen yhden panon saamiseksi (joka sekin on päihtyneen hyväksikäyttöä).
Ikinä en tekisi mitään tuollaista selvin päin enkä kännissä. Ja jotenkin kummasti tämä on nyt kuitenkin sinunkin mielestä huono juttu. Silti taatusti istuisit vaikka viikon perse homeessa vähättelemässä vastaavaa kokemusta jossa on sukupuolet toisin päin. Naisena sanon kaikille naisille, älä juota ketään känniin ja käytä hyväksi, saati nuorta poikaa. Se nyt on itsestään selvää eikä siinä ole edes mitään keskusteltavaa.
Luuletko että naiset kuuntelevat? Luuletko että nyt kun sä sanot niin ne lopettaa ahdistelun?
Puututko tuohon myös livenä vai leikitkö hyveellistä nyt netissä kun tiedät ettet joudu toisten naisten paheksunnan kohteeksi?
Aivan.
Humalaisen naisen ahdistelun vastustaja saa kuulla olevansa pienimunainen homo impotentti.
Joo no humalaisen miehen vastustaja saa myös kuulla yhtä sun toista ja aivan liian usein ei jää pelkkään puheeseen. Kun tuo on selvästi sun mielestä paha juttu, niin istutko täällä vähättelemässä naisia jotka kertoo ahdistelusta? Ja nyt rehellisesti. Voitko selittää tämän toiminnan logiikan?
Itse en vähättele naisia. Haluan vain että kaikki ahdistelu tuomitaan samoin kriteerein.
Jos miehen liian pitkä katse on ahdistelua, sitten on naisenkin.
-ohis
Totta kai se on, kuka on väittänyt ettei ole. Kaikki ihmiset osaa kyllä säännöt miten pitkään on soveliasta katsoa paitsi jotkut ketjussa jo esittäyttneetkin todennäköiset neuropoikkeavat joiden jäljiltä teinit joutuu näiden omien sanojen mukaan juoksemaan pois yleisiltä paikoilta.
Aloituksessa puhutaan vain miehistä.
Keskustelun lomassa väitetään etteivät naiset syyllisty ahdisteluun.
Miesten kokemukset kuitataan valehteluna ja vähättelette naisten tekoja muutenkin.
Vastaus viattomaan kysymykseesi: naiset väittävät ettei ole.
Tottakai naiset syyllistyy ahdisteluun. Mutta sitä on ihan absurdia kitkeä pois kun mies yhdessä ja samassa kappaleessa yllä sekä kertoo että joo se ei yhtään häirinnyt minua mutta mitkä olisi olleet reaktiot jos roolit olisi olleet toisin päin. Siis täydellisesti vesittää koko jutun ilmoittamalla että minua ei haittaa eikä naisiakaan saisi haitata. Ja siitä pitäisi ymmärtää että joo hyi teitä ahdistelevat naiset. Lopettakaa kaksilla vaunuilla ajaminen.
edelleen: asia voi häiritä miestä. Se ei tarkoita että miehen pitäisi huutaa "PAINU HELVETTIIN" ja vetää naista turpiin samalla. Noinhan naiset toimivat jos mies tulee koskettelemaan. Mies ei sanonut "ei yhtään häirinnyt"
Edelleen myöskin: miehillä ei tulisi olla tarvetta sanoa naisille että ahdistelu pitää lopettaa. Naisten tulee olla aloittamatta sitä.
Ihmeellistä ettei tämä asia mene naisilla jakeluun.
Joo aivan varmasti naiset huutaa painu helvettiin ja lyö jos mies tulee koskettelemaan. Jos näin olisi, miehet ei tekisi sitä. Ylivoimainen enemmistö todennäköisesti lamaantuu eikä saa tehtyä yhtään mitään. Ja miten naiset tietää lopettaa ahdistelun, jos miehet jatkuvasti hokee että se ei haittaa. Ja jos edes sanoisivat että minua ei haittaa, mutta älkää naiset tehkö tuota jos on vähänkään epäselvää onko se toivottua ja on väärin jos teille tehdään noin ilman lupaa. Mut ei. Se on joka jumalan kerta joo mua ei haittaa ja naiset on ihan tyhmiä kun suuttuvat siitä. Ja siitä naisten sitten pitäisi ymmärtää että älä koske miehiä ilman lupaa.
Naisten kannatais käydä terapiassa jos ne lamaantuu kun mies kehuu kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamia setiä jotka on istunut bussissa teinitytön viereen ja alkanut ehdottelemaan kaikkea.
Sitten päättärillä tytön paikalle kutsumat kaverit on leiponut sedän naamaa ja suomisetä on suuttunut siitä.
todellisuudessa paikalle pyydetty mokkapala löytyis koiranpaskan vierestä, mihin se kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koklaa miestä, muna pitää mielen iloisena.😁Tui tui veeti. palataan asiaan kun sulla kasvaa karvaa
Mene sinä nyt häiriköimään muualle. Römpsällä leikkimään vaikka.
Ilmeisesti tämä ketju halutaan poistoon. Tai siis joku nolo naisille katkera pelle postaa näitä typeriä kommentteja ilmiannon toiveessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota.....suomisedät taitaa olla vähemmistönä nykyään....ainakin pk-seudulla..
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä ketju halutaan poistoon. Tai siis joku nolo naisille katkera pelle postaa näitä typeriä kommentteja ilmiannon toiveessa.
Sama reppana postaili eilen jotain pornopätkiä tänne.
Miksi puhut itsestäsi yksikön kolmannessa? Outo tyyppi.